Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ghiciti cine?   Rusii, bineinteles: http://www.drive2.ru/l/6401307/   Materialele folosite: http://www.drive2.ru/l/5919915/

Modificarea sistemului de franare (din tamburi in discuri) necesita omologare! Nu cred ca 10 din noi, dac-am dori sa facem omologarea am avea banii suficienti pentru a o face. Cu siguranta, la acest

oricat de interesanta pare ideea, parca n-as face improvizatii la sistemele de directie sau franare... doar parerea mea... plug and play sigur nu are cum sa fie

Posted Images

Stiu c zici dar daca prinderea discului si a etrierului este facuta bine pe niste gauri existente fara inprovizatii sau suduri nu stiu de ce ar fi periculos sincer

Cred ca ar trebui da ne raspunda un coleg care se pricepe la mecanica sau sa cerem o explicatie de la un mecanic cu experienta

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Modificand franele de pe spate din saboti in discuri, tu zici ca nu se fac modificari la sistemul de franare? Sunt de acord ca, in cazul unei executii corecte, eficienta franarii poate creste la trecerea pe discuri. Dar daca faci modificarea fara omologare ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep foarte bine la mecanica insa cred ca implicatiile sunt mai "adanci" decat simpla schimbare a sabotilor cu discuri pentru urmatorul motiv: ESP-ul are un soft calibrat pe anumiti parametri, care parametrii se modifica radical atunci cand pui pe spate discuri in loc de saboti.

Iar in acest caz, paradoxal, chiar cresterea eficientei la franare s-ar putea sa creeze probleme in functionarea corecta a ESP-ului. Asta, cred eu, e o problema majora, si nu neaparat datorita ITP-ului ci a faptului ca vei avea o masina la care unul din principalele sisteme de siguranta activa nu este 100% de incredere.

Editat de cosminium
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am ESP pe masina! ;))

 

Glumesc. Nu cred ca e o idee buna sa incercam asa ceva.

 

Rusii au demonstrat ca se poate si mie mi se pare suficient asta. :D

 

Sper ca Duster 2 sa aiba aceste modificari din fabrica.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea sistemului de franare (din tamburi in discuri) necesita omologare! Nu cred ca 10 din noi, dac-am dori sa facem omologarea am avea banii suficienti pentru a o face.

Cu siguranta, la acest sistem, nu scoti tamburii si talerele, ai pus discurile si etrierii si... gata sistemul de franare. Tre' sa fie ceva intervenii acolo de gen: bormasina, filiera, piese aditionale s.a. Dac-ar fi fost asa de simplu... de demult ar fi existat aceste operatii chiar si pe Dacia 1300. Si sunt ferm convins c-ar fi fost omologate de la bun inceput chiar de Dacia.

Asadar... pentru siguranta voastra si a familiei voastre, ar fi bine daca v-ati uita in alta parte in momente de interventie asupra unui sistem care tine de siguranta. Sau poate sunt doritori de a fi protagonisti in filmele rusesti (de pe youtube) da' macar sa ne zica si noua pe unde merg... ca sa nu mergem noi pe-acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...