Sari la conținut

Difuzoare Duster - Upgrade


Postări Recomandate

Cei care a-ți montat subwoofer în portbagaj, pe ce variante a-ți mers, având în vedere forma și locul din portbagaj?

Știu ca la mașinile hatchback se preferă un subwoofer cilindric spre deosebire sedanuri unde se merge pe o forma patrulatera..

 

Sent from my Nexus 4

al meu e usor trapezoidal, intra perfect lipit de spatarul banchetei

 

care ar fi criteriul pt care forma subwooferului e legata de tipul masinii ? ma refer strict la ce zici tu despre forma, nu volumul incintei acustice

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 295
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Na, am instalat azi subwooferul activ Alpine SWE-1200. Completeaza foarte bine sunetul difuzoarelor InPhase. Chestia era ca in stationare si difuzoarele InPhase scoteau ceva bass, dar in mers se pierd

Deci...am terminat pe jumatate...am reușit sa pun boxele doar pe fata. Mai întâi revin cu restantele: Boxele au diametrul exterior de 13 cm. Intre suruburi opuse ~14cm. Boxele originale sunt marca T

@andreiscurei ai aici un tutorial pentru mai multe detalii:  

Posted Images

pune te rog o poza sau da un model sa vad si eu ce ai pus (alpine/jbl)?

Din experienta de pana acum, la masinile cu portbagaj de tip hatchback ca la noi la duster mai putin antifonat decat este la masinile sedan unde nu patrunde mai mult sunet din portbagaj am mers pe tub. Acolo unde am avut portbagaj separat, am mers pe cutie trapezoidala. La tine din ce am ascultat cand m-am suit in masina sunetul era mai mult bazat pe inalte si medii. Nu este ceea ce caut eu. Eu vreau mai multe joase, bass mai puternic decat inaltele. Daca vreau bubuiala sa am de unde sa ii dau, asta e ideea.

Cel mai corect, incinta la un subwoofer se face pe comanda in functie de tipul de portbagaj al masinii, insa eu nu as vrea sa merg pana acolo. Totusi caut ceva care sa fie ok pt nevoile mele.

 

Ca exemplu, cutia din acest videoclip l-am avut eu pe seria 3 (portbagaj clasic, bine ermetizat fata de portbagajul de la Duster)

http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere-auto/Pioneer/TS-W5102SPL/

 

Acum sunt ferm convins ca nu imi trebuie toti cei 2500W pt Duster, basca ca mai am nevoie de ceva loc in portbagaj si ma gandeam sa merg pe un tub de genul astuia:

http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere-auto/Pioneer/TS-WX305T/

https://www.youtube.com/watch?v=0Nj-OETDlok

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai pentru difuzoare iti trebuie un 4x<whatever> ... eu mai mult de 60w pe canal am considerat inutil, asa sa pt difuzoare am luat un 4x60w

 

pt subwoofer am avut de la cealalta masina un 2x120w sau 1x240w rms care scoate destul de mult in bridge; asa cum ti-am mai zis, eu am doua statii, una pentru difuzoare, una pe sub; iesirea preamplificata de sub am luat-o de pe statia de 4 canale pe iesirea chained

 

Either case, pregateste-te de desfacut plastice pe la praguri, tras fire, bagat cabluri in fiecare usa (cablajul original e prea subtire); recomandarea mea? mai bine ti le faci singur sau apelezi la cineva in care ai incredere; eu am dat fetele de usi jos pe fata ca sa montez tweeterele si filtrele aferente in spatele plasticelor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai pus tweeterele pe bord sau in triunghiul de la reglajele de la oglinzi pe usi? MediaNavul cat poate scoate ca putere pt niste ulterioare boxe? Adica poate nu imi trebuie neaparat amplificare pt alte boxe, poate totusi poate si acest MediaNav sa fac ceva right. Sau ma insel? Mai sunt difuzoare precum alea de la Hertz, gama Dieci, care nu au nevoie de amplificare si merg diirect de pe player. Poate merg pe asa ceva, inca nu m-am decis. Asta cu difuzoarele e ceva de viitor.

Anyway, eu vreau sa stiu acum, ca am gasit si o statie ok pt Subwoofer:

http://amp-performance.de/157-signat-ram-3-mkii.html

Cum fac cu prinderea statiei astfel incat daca la o adica merg la peste sau in drumetie sa pot sa mai si dorm in masina, fara sa am statia in coaste? Ca daca o prind de spatarul banchetei, fix in coaste o s-o am, ar merge sa o pun pe vreunul din peretii laterali? Mi-e sa nu gauresc in niste alte fire pe acolo din greseala.. :(

Voi ce ziceti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pe usi, in triunghiul mentionat de tine; colegul @t0rquemada a dat un link catre integratul final de pe medianav in topicul respectiv; din cate stiu scoate 30W per canal rms, sincer nu mai stiu cu exactitate, poti citi foaia tehnica respectiva si vezi ce putere are pe iesire la 4ohm.

 

iti sugerez sa o pui sub scaune :) eu le am in portbagaj pt ca nu ma intereseaza dormitul in masina, dar cochetam si eu cu ideea de a le pune sub scaune... am lasat totusi bucle la cabluri, le pot muta oricand, nu-s fixate; daca vreau sa folosesc spatiul, le trag cu grija si le pun sub scaun la sofer, ajung firele; worst case scenario - sunt pe suruburi si am pus papuci in forma U pe conectoare, deci iau surubelnita si in 5 minute e totul demontat si de-energizat ( cu un bec de 12v pus de pe + condensator la masa dupa ce ai scos sigurantele ).

 

LE: ATENTIE MARE cu condensatoarele alea... conectarea inversa sau scurtcircuitarea lor in sarcina sau sub incarcare poate duce la avarii majore pe sistemele electronice ale masinii! la 1F/12V e suficient sa topesti sculele de montaj, imagineaza-ti ce inseamna un asemenea soc instalatia masinii.

Editat de dtel
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sub scaune nu stiu daca are loc, eu stau cu scaunul dat in jos la maxim. Daa nu are loc la mine ar avea la pasager, dar ce te faci daca intra umezeala de la papuci, cam riscant sub scaun, sau poate doar mi se pare mie.

Raman gauri ceva dupa ce ai fixat statia pe spatarul banchetei?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...