Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Deocamdata pe site exista doar o poza cu un diferential. Dar totusi este o veste buna ca s-a montat pe un Duster de pe forum , si speram ca ne va tine la curent cu tot ce e important de stiut despre cum se simte, cum se comporta, etc. O alta veste buna e ca din cate vad Mudsterul vine la IND7, poate va face si o demonstratie cu noul diferential...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca diferentialul acesta promite destul de mult, as ruga organizatorii ind7 sa aloce un slot in program special pentru discutii organizate cu si despre acest diferential.

 

@comanr Iti sugerez (daca cumva inca nu ai facut-o) sa te organizezi impreuna cu mudster si organizatorii ind7 astfel incat sa ai posibilitatea ca intr-un cadru cat se poate de organizat sa ne incanti in 2 sesiuni:

 

1. una teoretica; unde vii cu toate documentele, schitele, rapoartele testelor facute pe acest diferential; (garantii, omologari, calitate piese, ar fi foarte bine daca ai putea sa aduci si una bucata diferential sa putem pune mana pe el

- sustii o prezentare a produsului (eventual iti faci si in powerpoint o prezentare)

- bagi si un filmulet cu principiul lui de functionare

- facem o sesiune de intrebari si raspunsuri

 

2. una practica; mudser gandeste si pune in practica 2, 3, x... situatii fizice! care sa poata fi testate si in urma acestor teste sa se vada clar aportul acestui diferential.

- Ideea nu este sa va agitati foarte tare sa creati un obstacol peste care un duster stock 4x4 sa nu poata trece iar mudster sa poata... Eu zic ca este suficient doar sa se vada cu ochiul liber faptul ca diferentialul respectiv vine cu un aport real si ca mudster poate trece mult mai usor peste acel obstacol decat dusterul stock. (plus.... ca este destul de greu sa faci un obstacol peste care sa nu poata trece duster stock :ahappy: )

- neaparat sa veniti cu macar 2 benzi din aceelea cu role (nu stiu cum le zice dar stiti voi la ce ma refer) pentru a testa si pe loc urcand dusterul cu cele doua roti de pe o laterala pe role si vazut ce poate diferentialul. Aici diferenta ar trebui sa fie absolut evidenta. (nu aveti role? cumparati! fabricati! inchiriati de undeva.... numai sa aveti la voi)

 

Asadar, va asteptam sa ne impresionati la iND7 !

Inca odata rog organizatorii sa ajute in acest demers. Eu consider ca este o noutate importanta si ar fi bine s-o tratam cu importanta cuvenita.

Daca nu avem "timp" in program...., haideti sa ne uitam la ce activitate putem renunta pentru a o introduce pe aceasta.

Eventual putem organiza si un pool aici pe printre participantii la IND7 ca sa vedem si care este procentul celor interesati de acest proiect.

 

SPOR!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

diferentialul este intr adevar singurul upgrade care merita, din punctul meu de vedere, pentru Duster, fara sa consider parerea mea subiectiva.

 

cam tot ce era de explicat a fost explicat destul de bine pe intelesul tuturor in postarile de pe acest thread, as putea spune ca a fost explicat prea bine chiar.

 

voi lua legatura cu partenerii mei de la mudster.ro pentru un training insa lucrurile vor suferi de o decenta care caracterizeaza mai toate proiectele mele, incerc sa nu arunc lucrurile in extrem, sa fac circ si boncaiala sinistra, pentru ca vom arata posibilitatea de a aborda usor trasee alunecoase cu noul diferential, pentru asta am in plan sa folosim niste anvelope simple de vara sau m+s pentru a arata ca noul diferential este un upgrade sanatos pentru toata lumea, nu numai pentru utilizatorii cu suspensii modificate, dupa cum stiti eu sant adeptul lucrului cat mai original dar imbunatatit, la modul real , palpabil, nu numai pe hartie, nu cu punerea in pericol a altor subansable ale masinii.

 

testul cu role este unul relevant, hardcore, diferentialul nostru dispune de pretensionare insa functionarea sa si capabilitatile de lucru intrinseci tin de transferul de cuplu de pe roata fara aderenta buna catre roata cu aderenta mai buna, ruland cu o roata pe role cu rulmenti care au un indice de frecare extrem de scazut , diferentialele de tip torsen nu pot fi puse in valoare pentru ca nu au ce cuplu sa transfere, sper sa ma intelegeti.

 

masinile care urca pe role cu o singura roata aderenta beneficiaza de blocante foarte sofisticate, pneumatice sau de alt tip care ofera o blocare mare, de 100% uneori, fac parte din alta clasa a masinilor 4x4, una mai buna si mai scumpa bineinteles, trenul de transmisie al Dusterului ar putea fi afectat daca se folosesc aceste tipuri de blocante destinate off road ului in adevaratul sens al cuvantului.

 

blocantul nu dezamageste, e o bijuterie mecanica si ajuta foarte mult protejand elementele originale ale transmisiei.

 

va voi tine la curent cu noutatile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

 

testul cu role este unul relevant, hardcore, diferentialul nostru dispune de pretensionare insa functionarea sa si capabilitatile de lucru intrinseci tin de transferul de cuplu de pe roata fara aderenta buna catre roata cu aderenta mai buna, ruland cu o roata pe role cu rulmenti care au un indice de frecare extrem de scazut , diferentialele de tip torsen nu pot fi puse in valoare pentru ca nu au ce cuplu sa transfere, sper sa ma intelegeti.

 

masinile care urca pe role cu o singura roata aderenta beneficiaza de blocante foarte sofisticate, pneumatice sau de alt tip care ofera o blocare mare, de 100% uneori, fac parte din alta clasa a masinilor 4x4, una mai buna si mai scumpa bineinteles, trenul de transmisie al Dusterului ar putea fi afectat daca se folosesc aceste tipuri de blocante destinate off road ului in adevaratul sens al cuvantului.

...

 

imi cer scuze.... dar eu nu inteleg....

testul cu role nu mi se pare hardcore. Mi se pare doar foarte relevant si clar.

Din ceea ce spuneti, eu inteleg asa: daca-l punem pe role o sa dea rateu. Este forte posibil sa fi interpretat eu gresit insa din formularea de mai sus asta inteleg.

Asadar, cum este? trece testul cu role ? da sau ba?

 

Rolele au indice de frecare extrem de scazut..... PAI DA! Asta este si ideea! sa simuleze o roata in aer. Pentru astfel de cazuri ne-am pune autoblocantele pe care le comercializati.

Cu riscul de a parea ironic.... desi nu asta imi doresc...., o roata in aer s-ar putea sa aiba un indice de frecare mai mic decat pe role, nu?

 

Nu sunt carcotas... chiar imi place proiectul cu autoblocantul in discutie si vreau sa-l vad ca poate

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... chiar imi place proiectul cu autoblocantul in discutie si vreau sa-l vad ca poate

Subiectul a fost pus in teste de catre cei de la Mudster... Incearca sa pui acolo intrebari pentru a vedea ce poate si ce nu...

 

PS: Pe mine nu m-a convins INCA... ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...