Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Iar nu esti corect fata de consumatori!

Nu prea inteleg cum poti cere bani pentru a ti se testa produsul!

Nu este interesul tau (al vostru) sa faceti teste demonstrative pentru a arata tuturor ca aveti in comercializare un produs OK pt masina lor?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

cer o garantie modica pentru ca masinile de concurs nu sant standard, prin acea garantie oferim acceptul nostru de a folosi diferentialul cu orice fel de anvelope/conditii de competitie, un risc care trebuie platit.

 

diferentialul este testat(altfel nu intra in fabricatie) insa fac asta pentru a castiga increderea oamenilor in calitatea produsului, nu pentru confirmarea ca ar fi in regula.

 

e normal sa existe o reticenta insa va aduc aminte ca nu vorbim de leduri, angel-eyes, ciptuning sau alte lucruri nesemnificative, este vorba de un echipament care deriva din echipament militar si imbunatateste prestatia masinii in teren.

 

in spatele acestui lucru se afla multa munca si logistica, nu este un echipament chinezesc de doi bani, se folosesc materiale speciale.

post-2766-0-23301900-1395853304_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad acest development :-) Am multe intrebari dar dupa ce am citit toata vorbirea, cred ca e mai bine sa tac de o cam data. Noi folosim Torsen differentials la curse pa 'oval track' si nu la 4x4 off-road. Are avantage si deavantage cind e folosit la un mod da 'off-road'. Totusi doua intrebari am: 1. Este vorba de Torsen T-2 "RaceMaster" (sau o copie)? Daca nu cum razolvi cind numa o roata e pa pamint?

2. Ce TBR index are fabricatia ta?

Tine minte ca Duster are suspensie FOARTE scurta pentru un 4x4! Si da asta are sa aiba o ruata in aier cam tot timpu! De ce ai decis la Torsen B si nu A? Intradevar, tipu A e mai galagios si zdrunginator dar poate implementj un TBR index mai MARE !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tbr este 1:4

 

diferentialul are pretensionare pentru a lucra si cu o roata de pe punte in aer.

 

este de tip torsenB cu pretensionare, nu este o clona a unui echipament de pe piata, deriva din echipament militar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

1:4 este bine pentru offroad. Definitif mai bun dacit 1:3 Sint foarte interesat. Ai o pagina PDF cu data technica si constructia intern? Sint un pic cam igrijat da implementarea la un TBR 1:4 in tipu "B". Dar sper ca ingineri Rusesti stiu ce fac. Tu vorbesti o alta limba in afara de Romina? Deutsch? English? Afrikaans? Ce addressa da email personala ai? Ai pagina la internet cu firma ta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1:4 este bine pentru offroad. Definitif mai bun dacit 1:3 Sint foarte interesat. Ai o pagina PDF cu data technica si constructia intern? Sint un pic cam igrijat da implementarea la un TBR 1:4 in tipu "B". Dar sper ca ingineri Rusesti stiu ce fac. Tu vorbesti o alta limba in afara de Romina? Deutsch? English? Afrikaans? Ce addressa da email personala ai? Ai pagina la internet cu firma ta?

A dat adresa de mail in postul #12

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

diferentialul este testat(altfel nu intra in fabricatie) insa fac asta pentru a castiga increderea oamenilor in calitatea produsului, nu pentru confirmarea ca ar fi in regula.

 

in spatele acestui lucru se afla multa munca si logistica, nu este un echipament chinezesc de doi bani, se folosesc materiale speciale.

 

Am si eu o nelamurire, cum vine montat acest diff?

Aici este o poza cu toate componentele diferentialului stoc:

http://forumduster.r...&attach_id=5221

 

noul dif. se monteaza in loc de componenta 38331 sau 38421, pe care se monteaza inelul dintat 38100 ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...