Sari la conținut

Abur pe parbriz cand ploua


Postări Recomandate

De vreo luna de zile, cand ploua, ma trezesc ca am abur pe parbriz la greu de abia mai vad sa merg. Recircularea aerului nu este activa si nu scap de abur decat daca dau drumul la aer conditionat. Are cineva vreo idee despre ce ar putea sa duca la aceasta anomalie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Din păcate la Dacia fie că e Logan II sau Duster II (ph3) climatizarea automată monozonă e mai săracă în senzori (decât la Renault ), nu ai senzor umiditate habitaclu iar de aici pot apărea probleme.

aceasta anomalie este normala: se face condens. nu stiu daca ai remarcat, dar ultimele ploi au fost reci si cu scaderi de temperatura. ca posibila rezolvare: 1. incerci sa nu mai respiri si incetezi

Salutare! Eu am clima automata( Duster 1.3 tce 130cp din 2019, nou), umblu la ea doar sa modific temperatura daca am nevoie...in rest o las sa.si facă treaba, dar când plouă și clima nu pornește AC.ul

aceasta anomalie este normala: se face condens. nu stiu daca ai remarcat, dar ultimele ploi au fost reci si cu scaderi de temperatura.

ca posibila rezolvare:

1. incerci sa nu mai respiri si incetezi orice activitate :bye:

2. te dai jos din masina si mergi cu metroul :console:

3. dai drumul la A/C :thumbsup:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a facut pana acum decat cand treceam prin balti cat casa, altfel deloc si a prins o gramada de ploi in doi ani de cand o am si nu a facut pana acum asa ceva. Eu vorbesc de mult abur, ca si cum ar cadea pe undeva pe sistemul de evacuare si ar urca prin ventilatie aburul, zici ca este aburul de la fierul de calcat. Ventilatia este pornita, geamul deschis si tot vine abur. Hmm, nu cred sa fie condens.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a facut pana acum decat cand treceam prin balti cat casa, altfel deloc si a prins o gramada de ploi in doi ani de cand o am si nu a facut pana acum asa ceva. Eu vorbesc de mult abur, ca si cum ar cadea pe undeva pe sistemul de evacuare si ar urca prin ventilatie aburul, zici ca este aburul de la fierul de calcat. Ventilatia este pornita, geamul deschis si tot vine abur. Hmm, nu cred sa fie condens.

 

Aici e o mică neclaritate: e doar parbrizul aburit, sau sunt aburi vizibili in aer, "ca de la fierul de călcat" :blink: ? Ai zis că "tot vine abur"... Vin aburi pe aerisire? De aici înțeleg că se face mașina ca o saună, nu doar că se aburește parbrizul. Dacă e așa, atunci sigur ai o problemă.

 

Altfel, din ce știu parbrizul e tratat cu niște substanțe anti-aburire. Nu știu dacă și Dacia aplică aceste tratamente, dar e posibil ca niște tratamente să existe, și care după 2 ani de folosire (eventual șters parbrizul cu cârpe și alte chestii) să își piardă efectul, și ca atare să ți se pară că se aburește parbrizul mai tare decât la început. Până și la Dacia mea "zâmbetul lui Iliescu" geamurile se abureau mai puțin la început (ventilația mergea mai bine, geamurile nu erau așa îmbătrânite și zgâriate cu cârpe și alte prostii, etc).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca scoate abur in mod vizibil, ai o problema. nu de la esapament ci de la altceva, nu stiu de la ce. nu cunosc sistemul.

si eu ca si george, merg non stop cu aerul. il curat, ii schimb filtrele, il igienizez si ii pun freon si gata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi o problema de "respiratie- comunicare-circulare" aer prin auto.Exista niste fante prin spate care asigura aceasta circulatie fara a simti curentul ...Poate nu mai functioneaza corespunzator/s-au lipit/obturat etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...