Sari la conținut

Dusterul meu in imagini


Postări Recomandate

Cum ai facut albe ornamentele grila? Si a mea va fi alba. Sapt viitoare merg sa o comand din Ungaria

 

Ornamentele se vopsesc ca orice alt element. Daca vrei ceva durabil, atunci trebuie sa le dai jos de pe masina.

Ai trei variante:

1. sa lasi totul in seama profesionistilor - mergi la o vopsitorie (si le dai informatiile de mai jos sa le usurezi munca)

2. sa faci totul in regim DIYS, recomandat entuziastilor (necesita vointa si talent de bricolaj, dar si scule, unelte, materiale potrivite si nu in ultimul rand timp disponibil)

3. sa combini cele doua de mai sus (eu asa am facut: am demontat piesele, le-am dat la vopsit, apoi le-am montat inapoi pe masina) La o adica se pot vopsi si cu spray, cum am facut cu capacelele pentru jante, dar aceste piese sunt mult mai expuse impacturilor frontale cu pietricele si nu am vrut sa risc, avand in vedere complexitatea operatiunii de demontare.

 

Ornamentele sunt prinse cu cate 2 suruburi torx t6 si 3 cleme. Se da jos bara cu tot cu masca si grila, se scot suruburile, apoi ornamentele se imping catre exterior pe masura ce se desfac pe rand ghearele clemelor cu o surubelnita plata mai mica. E destul de complicat, nu prea ai loc pentru surubelnite, trebuie sa desfaci vreo 2 inele care tin fixate elementele pentru dirijarea aerului spre radiatoare. Foarte multe piese din plastic de pe masina au fost concepute pentru asamblare usoara, si nu pentru demontare, asa ca trebuie sa ai mare grija sa nu rupi ceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 955
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Și prima mea ieșire din țară.... Bulgaria!!!   Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk    

In padurea bavareza 04 01 2015

Sa ma laud si eu cu achizitia mea care astazi a implinit o saptamana  

Posted Images

  • 2 weeks later...

Actiune la Dacia Service Cluj - Feleac. Servire ireprosabila tehnic mai putin la pret..

Din poze puteti vedea ca am cerut vopsirea tobei din spate cu spray termo rezistent. Voi vedea efectul in timp.

Usoara fenta din partea asiguratorului care a diminuat mult pretul unui autovehicol de 2 ani ( parerea mea ). Din pacate nu se vad aceleasi efecte si la pretul asigurarii CASCO.

Tarife bune si mai putin bune la revizia de 2 ani de functionare si exagerate la ITP, parerea mea.

Am mai scanat instructiunile gasite in cutia filtrului de habitaclu demne de un tutorial.

post-965-0-04738300-1401126168_thumb.jpg

post-965-0-13502300-1401126233_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune, colegu', dar pretul uleiului Elf Solaris e umflat raaau de tot. La banii aia am facut schimbul de ulei cu Castrol Edge Professional 5w30 ACEA C4 sau RN0720 pentru DPF... Elf Solaris DPF 5L maxim 170+tva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...