Sari la conținut

Dusterul meu in imagini


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 955
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Și prima mea ieșire din țară.... Bulgaria!!!   Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk    

In padurea bavareza 04 01 2015

Sa ma laud si eu cu achizitia mea care astazi a implinit o saptamana  

Posted Images

Fenomene paranormale in padurea de linga Cluj!

 

Am fost la padure, iarba verde si la intoarcere colegul meu fiind in fata cu Ford-ul, garda joasa, mergea incet am fost obligat sa-mi reglez viteza dupa el cu o distanta corespunzatoare intre masini din cauza prafului. La un moment dat, eram in viteza a 2-a si 4x4 drum relativ drept, am luat piciorul de pe acceleratie si am constatat cu placere ca motorul in ralanti duce frumos Dusterul fara sa ating pedala. Toate bune si frumoase stiam acest fenomen de la Dacii cind erau noi compresie buna, ralantiul duce masina.

Fenomenul urmeaza...

Apripiindu-ma de o panta mai mica, sa-i zicem un dimbulet, o ridicatura in drum, dupa prima ' sesizare ' a nevoii de putere motorul se tureaza singur, cu piciorul incontinuare ridicat de pe pedala de acceleratie, trece Dusterul peste dimb si la coborire automat revine la turatia initiala, aproape ca la nivel de frina de motor, fara sa se tureze. Si uite asa am iesit in sosea fara sa ating pedala de acceleratie. Care o fi explicatia, sistemul 4x4 sesizeaza, ESP-ul, dirijeaza ? Habar nu am.

Este o senzatie foarte stranie si o recomand pentru incercare. Nimic mai mult. Atentie! Numai la iarba verde!

:flowers::heart:

post-965-0-50413000-1376852259_thumb.jpg

post-965-0-34848000-1376852317_thumb.jpg

post-965-0-18294900-1376852362_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este un fenomen absolut normal la motoarele diesel (cuplu mare) care au injectia comandata electronic. Relantiul fiind deasemenea comandat electronic motorul nu face altceva decat sa mentina turatia de relanti cat mai constanta. Deci daca incepi sa urci si turatia tinde sa scada calculatorul creste cantitatea de amestec incercand sa mentina turatia constanta. Am avut un Passat inainte de Duster care a urcat o panta destul de inclinata la relanti fara sa ating acceleratia. Deasemenea un coleg cu un Ford Focus urca o panta tot abrupta la relanti deoarece drumul era cam prost si il urca cat mai incet. Nu este o chestie recomandata dar este posibila la anumite motoare diesel. Este posibila si la benzina dar in masura mult mai mica. Oricum este posibil fenomenul numai la motoarele cu injectie electronica unde relantiul este tot electronic reglat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...