Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 02.08.2020 în toate secțiunile

  1. Dupa un drum Bucuresti-Ocnele Mari-Baile Govora (vizitat toate manastirile din jur) si retur La Bucuresti a iesit un consum de 9,5 % pe GPL cu 2 persoane, bagajele de rigoare si AC pornit. Ma declar multumit. Mentionez ca alimentarile (GPL dar si benzina) le fac numai de la benzinarii MOL. Am dotat ,,Bulgar-ul" cu un adaptor GPL tip ACME confiscat, deoarece nu am reusit sa plec cu Logan-ul prin Europa
    1 punct
  2. Bonus la testul de mai sus: Pe forestierul in drum spre canbana, ne trezim cu un mare excavator si niste munti de pietris acolo unde ar fi trebuit sa fie drumul. Il luase apa in noaptea dinainte. In nici jumate de ora nea cu excavatorul ne-a facut loc sa ne miscam artistic. Ocazie cu care vreau sa mai laud un produs romanesc: Logan MCV, model nou. S-a tinut dupa Dusterica cu mare talent, avand putine locuri in care a sughitat cu adevarat (noroaie pana la jumatea rotii, urcari pe pietris dizlocat). Mai conta si faptu ca era masina de firma
    1 punct
  3. Am ajuns de am facut si test-drive cu dusteru inchiriat. Atelaj = benzinar 4x4, Ambiance + AC. 2012, vre-o 21.000km la bord. Dat fiind faptul ca Ambiance nu are afisaj computer de bord calumea, am avut dupa mine un ELM327 + Torque Pro. Suplineste bine computerul de bord, ba chiar iti mai da cate unele in plus (ex: "Engine Load"). Conditii test = ~500km, din care: - 60km Bucuresti, 2 oameni, trafic mediu (weekend + ploaie) - restu inafara orasului, 5 oameni, portbagaj plin, dupa cum urmeaza: - 250km (A1 dus-intors) cu viteze intre 110 si 150 - 60km forestier mediu, drum cu piat
    1 punct
  4. 2. Placere (exploatare) In acest moment am facut un test drive doar cu 1.5 dCi... o aberatie de test, juma de ora pe A1. Cam dezamagit. Nu zic, se simte cuplu fain intre 2.000-3.500 RPM, da parca prea se blegeste dupa. Bine, nici cutia nu ajuta. Ca sa va lamuresc, pana la 4 roti m-am dat ceva vreme pe 2 roti si stiu ce inseamna cuplu mare pe plaja mica (monocilindru). Poate m-a debusolat si minunatul turbo-lag, da nu ma simteam eu stapan pe masina, ci invers. Pentru operatiuni gen "hai sa aram noroiu" mi se pare super motorizarea, da cre ca in Bucuresti m-ar cam apuca spuma sa mestec a
    0 puncte
  5. Salut! Mai multe informatii despre GPL si instalatiile auto GPL poti gasi pe . Pentru orice nelamuriri sau intrebari, nu ezita sa ne intrebi aici sau pe site. Iti vom raspunde cu cea mai mare placere si seriozitate. Promotie pentru toti utilizatorii de pe forum care sunt din Bucuresti! Daca detii un autovehicul ce ruleaza pe benzina si are norma de poluare EURO 5, iti poti monta o instalatie GPL de la NLP numai cu 900 ron (montaj inclus)! Grabeste-te, oferta este limitata! Imi cer scuze moderatorilor, nu vreau sa sune asa tare a reclama. Pe site sunt doar informatii legate de GPL
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...