Sari la conținut

Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare


Postări Recomandate

  • 2 months later...

Buna. Poti sa imi spui te rog care a fost rezultatul diagnozei si rezolvarea ? recent am intampinat aceeasi situatie. Multumesc.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut \bun venit in aceasta comunitate.

Nu stiu daca ai intampinat exact aceeasi situatie, martorul acela si cele trei mesaje pot sa fie generate de mai multe cauze, pot avea si erori diferite, implicit functie de acestea pot sa fie si rezolvari diferite.

Apoi este bine daca oferi date despre masina  ex an de fabricatie, motorizare, etc. (nici initiatorul acestui topic nu le-a oferit, nici la profil nu a completat nimic) si desigur cat mai multe detalii despre problema, altfel cred ca este greu ca cineva pe forum sa te ajute concret \corect, iar sugestia mea este sa faci si o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault ex CLiP sau multimarca dar profesional si daca poti sa oferi si eventualele coduri de eroare.

PS: si da, dupa ce se cer informatii \ajutor pe forum este bine sa se revina si cu un update eventual rezolvarea (unii din pacate “uita” sa mai faca asta :(), experientele putand sa fie utile si altora. :yes:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare. Am revenit cu detalii si cu o posibila rezolvare. Duster 2019 1.5 dci, toate reviziile in reprezentanta, fara nici o problema pana la cea mentionata mai sus. Rezervorul de adblue l-am tinut mereu plin ( stiind ca pot aparea probleme de acolo ) . Erorile "verifica injectie" , "verifica sistem antipoluare" si "verifica start stop" au aparut simultan intr-un moment in care este posibil sa fi mers putin subturat ...  Odata cu erorile am observat ca motorul nu trecea mai mult de aprox 3000 rpm ...  Primul instinct a fost sa sun la reprezentanta dar nu am reusit sa fac o programare fiind destul de aglomerat imi imaginez, asa ca m-am apucat sa caut pe forumuri cauze posibile si rezolvari :)  .  

Incercarea 1: Cu o interfata OBD2 am sters erorile si am deconectat minusul de la baterie 1 minut. Erorile au disparut din bord dar acestea au aparut din nou dupa cateva sute de merti.  Incercarea 2:  Am facut doua ture a cate 20 - 25 km cu motorul turat maxim cat a permis ( aprox 3000 rpm ) in treptele 4 si 5 dupa care am sters din nou erorile si pana astazi nu au reaparut iar motorul se comporta perfect exact ca inainte sa intampin aceasta situatie. M-am gandit ca este posibil sa fi fost de la filtrul de particule asa ca suplimentar am mai cumparat din dedeman un aditiv de curatare filtru ( nu cred ca are ce sa faca rau ). 

Acum in cazul in care am avut noroc si s-a rezolvat problema nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca reuseam sa ma programez in reprezentanta ... In majoritatea cazurilor din ce am vazut problemaele de genul acesta se rezolva greu sau scump ... 

 

 

Editat de Leo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...