Sari la conținut

ESC - dezactivare functie ESC


Postări Recomandate

Buna ziua tuturor !

Am achizitionat un Duster 1.5 DCI an 2015. Dupa cum cred ca va imaginati principala calitate pentru care am ales modelul este functia  4x4. Nu doresc sa fac off-road extrem ci iesiri in natura. ( deal- munte) . Functia 4x4 este activa la automobil. Problema mea este ca nu reusesc sa dezactivez functia ESC de la butonul dedicat. Apas pe acesta, si nu se intampla nimic. Nu apare in bord nici un semnal luminos care sa indice dezactivarea, butonul nu indica luminos nimic in interiorul sau la apasare ( spre deosebire de butonul vecin ECO care indica luminos apasarea sa). Fiindca din cate am citit posibilitatea de a dezactiva functia ESC in cazuri de teren dificil este foarte  importanta, sunt putin panicat din cauza ca nu merge.

Ce ma sfatuiti ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns !   Tocmai asta e si problema. Am selectat pe modul 4x4 confirmat pe bord dar nici asa nu apare vre-o activitate la apasarea butonuluI ESC. Nici pe Tdb ( martor ) nici butonul nu apare ca activ ( lumina interioara )....Nu se intampla nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exact răspunsul ăsta încercam să îl evit ... am avut situaţie Duster 4x4 sh de Vitan, posesorul foarte mulţumit, nu activa butonul ESC off exact cazul tău. Verificăm, CLiP nici măcar nu recunoştea butonul ESC, maşina 98000 km afişat în bord, în fişa de diagnosticare din CLiP se arăta defecţiune memorizată la 140.000 km,  deci peste cei 98.000 km din bord.

Concluzia mea ca nespecialist a fost ca cineva a resoftat ( patch-uit ) modulul ABS cu un soft de 4x2 cu km mai puţini şi astfel s+a pierdut butonul ESC off care nu există pe 4x2. Trimis la reprezentanţă, rezolvat reprogramat modul ABS corespunzător.

Orice asemănare cu situaţie reală este pur întâmplătoare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...