Sari la conținut

Sistem franare cu ABS


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am vazut ca se plange lumea ca la Duster intra ABS-ul mai repede, prea repede (comparativ cu ce? cu ce masina?)   Daca e sa comparam cu Logan-ul , am un sentiment ca electronica/senzorii sunt identi

Apropos de ABS.. Ieri seara mergeam pe Iuliu Maniu, pe jos un fel de zapada batatorita, inghetata.. un vis. La semafor la Apusului un Logan care mergea cu aceeasi viteza ca mine (30 - max 40 km/h) a p

ABS nu reduce distanţa de frânare, ci ajută la controlarea vehiculului…

Posted Images

Nu mă plâng de ABS. L-am activat o singură dată până acum şi s-a manifestat ca la reluările cadru-cu-cadru, la un "atac la drumul mare" al unei turme de capre ieşite din boscheţii de pe marginea înălţată a drumului. Eu am îngheţat, otto-vehicolul aşijderea. Am transpirat rece numai la gândul daunelor. Finalul a fost fericit, dat fiind faptul că eram la cca. 60-70 km/h. Altfel completam fişa CASCO.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@squirrel ai avut noroc eu nu am luat in plin un berbec si citeva oii.iar partea cu ABS la mine intra mai greu la inceput misa parut ciudat dar mam obisnuit pentu ca la loganul 16 16v pe care lam avut inainte intra mult mai repede. @daniel sa nu fie un defect de fabrica sau un alt model de abs find printre primele modele de duster

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca sistemul ABS trebuie sa fie 'sensibil' in general pe o masina.

problema se pune sub aspectul competentei acestui sistem de a "bloca" roata in mod repetat, de un numar de ori, intr-un interval dat, astfel incat sa evite pierderea aderentei si, deci - franarea eficienta.

La Duster din pacate sistemul ABS nu este foarte eficient. Bine, am circulat cu multe masini, si pot spune ca nu este nici cel mai slab. In schimb pot spune ca nu-ti opreste masina intr-o distanta cat de cat mica in momente de maxima urgenta.

Ceea ce ne duce la o singura concluzie: conducere preventiva!

Iarna ineficienta ABS-ului e mult mai pregnanta, de aceea pastrati distanta necesara!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu intotdeauna, si eu am patit acelasi lucru ca si Daniel ba chiar de doua ori am lovit masina din cauza abs-ului cu Opelul Astra. Aveam aceleasi dubii legat de ABS, chiar daca aveam anvelope corespunzatoare si masina era noua intra ft repede abs-ul. Eu cred ca, si confirm si la Duster, ca atunci cand franezi foarte brusc si apasi pedala de frana foarte repede si tare va intra abs-ul la orice masina. Singurul lucru care conteaza este suprafata de rulare. Daca este ud pe jos sau ceata afara puteti incerca si veti avea surprize...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce spui tu, masiu, legat de apasarea rapida a pedale de frina inseamna asistenta la frinarea de urgenta(AFU), sistem ce face parte din componenta ABS. legat de distanta de frinare, aceasta este destul de mult influentata de prezenta ABS deoarece atunci cind ABS-ul intra in actiune aderenta este mai mare decat in cazul in care masina nu ar avea ABS. prin faptul ca in timpul frinarii nu se blocheaza rotile avem posibilitatea de a vira si masina devine controlabila privind traiectoria.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...