Sari la conținut

Check START & STOP


Postări Recomandate

Buna seara,

In seara asta cand am vrut sa plec cu masina mi s-a aprins CHECK START & STOP. Butonul este aprins ca si cum ar fi dezactivat. 1.5 blue dci E6. A mai patiti cineva!? 
Nu gasesc mare lucru pe google, doar ceva pe renault.uk ceva legat de alternator, ceva upc si alte chestii……sau aici pe forum postarea unui coleg cu model 2018 care intreba sa nu fie ceva legat de alimentarea de motorina.

Editat de Bujie
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1. pe mașină încarcă până la 14.4 și se oprește, 12,8 era deja oprită încărcarea. 2. pe * încarca la 14,7v dar la 0 grade și după ce se oprește tot la 12,8v va ajunge 3. mașina văzând bateri

E bun și ăla dacă ai flotă de mașini sau pentru resuscitat baterii aflate în comă (12v 60Ah 510A ajunsă la 1v prin uitarea farurilor aprinse 24h) dar atenție asta se foloseste ca redresor(2/6/17A) cu

Posibil baterie descărcată sub 80%... nimic special dacă mesajul nu apare constant (altă problemă nu doar baterie).

Ok! O sa merg luni la service. 
Ce inseamna “constant”!?
Masina are fix un an, si am 37.000 km din care cred ca maxim 10.000 sunt facuti in oras. Ma refer aici ca nu am avut prea multe opriri/porniri sa o frec prin oras. 

Editat de Bujie
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nimic. Nu am statie, nu am led/luninite. Ieri am bracat rotile dr maxim ptr a desface carenajul rotii dr fata. 
Am pus niste banda pe suportul metalic al filtrului de motorina ca mi se parea ca joaca dupa revizie.

Cand sa dau rotile inapoi, dupa ce am terminat…surpriza.
La prima pornire cand m-am apucat de treaba nu aveam nicio eroare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked și unlocked this topic

Revin cu Update.

Azi nu am mers cu masina. Acum cand am venit de la munca am pornit iar….eram curios.

Nu mai are eroarea. Repet de aseara nu a fost miscata🤔🤔

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Astazi mi-a aparut si mie acelasi mesaj "Verifica functia start-stop" si gandindu-ma logic as zice ca e de la acumulator iar acum citind aici patania ta si parerea lui @t0rquemada sunt si mai convins de asta pentru ca mai sunt si alte indicii care sa ma duca cu gandul la baterie:

- odata cu racirea vremii, dashcam-ul Viofo A129, nu pornea cand dadeam cheie la masina ci abia dupa ce facea 1-2 km, drept urmare am dezactivat functia sa filmeze cand e masina oprita si nu a mai facut figuri dimineata

- la aproximativ o luna vad ca dashcam-ul face aceleasi figuri si sigur nu e de la camera problema pentru ca am verificat-o

- astazi vad ca mi-a aparut in bord mesajul "verifica functia start-stop" si functia e dezactivata

Cum aseara am vazut la Lidl ca au redresoare in oferta lor, poate ca e cazul sa imi iau unul si sa ii mai dau un pic de ajutor acumulatorului. Din ce stiu eu, redresoarele astea de la Lidl se pot conecta cu bateria pe masina fara sa necesite demontare, fara sa te complici inutil. Corectati-ma va rog daca gresesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut! La mine ceeea ce mi-au zis de la service si baietii de aici se leaga.

Masina nu era pornita de 2-3 zile. Eu am pornit ptr 3 secunde cat sa virez rotile maxim ptr a umbla la un carenaj. Am terminat treaba, apoi am virat iar rotile “pe drept” moment in care mi s-a aprins minunea. 
Am mers cu ea in ziua respectiva cateva minute prin oras sperand sa se va stinge dar nu am avut noroc.

Am parcat cu eroarea activa si in ziua urmatoare surpriza la prima pornire a disparut de la sine.

La service pe tester nu era nimic memorat si baietii mi-au exp ca a fost mult “stres” pe baterie cu pornirea viratul si oprirea….mai ales ca masina nu era miscata de cateva zile. A scazut sub 80 si ceva la % ptr moment si asta a fost. Apoi mergand cu ea s-a incarcat si si-a revenit.

nu am mai avut prob de atunci.
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...