Sari la conținut

Probleme cauciucuri continental M+s


Postări Recomandate

Si ce te face sa crezi ca daca aveai cauciucuri de iarna ieseai? Nu te poti arunca orbeste in orice morman de zapada bazandu-te pe 4x4. Poti avea si mama cauciucului de iarna si pe tata lu' 4x4, daca sunt conditii sa ramani intepenit, ramai.

Dragule nus tiu cati km ai tu cu duaterul dar eu am 100000 de mii in doi ani si mai toti facuti la petrom pe drumuri naspa si iarna si vara .am trecut si prin za pada si prin noroi si chiar prin ape curgatoare .si nu pot sa spun ca nu mia fost teama .dar credema ca atunci cind am avut cauciucuri de iarna sau cunoscut ca sunt de iarna.acum dupa un an de la cumparare am vazut ce bune sunt ieri pe polei in urlati si tot la petrom .asta nu inseamna ca ma arunc orbeste in orice morman de zapada.dar intamplarea face ca treceam in fiecare zi pe acea strada unde am ramas in zapada.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 36
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pai Dorel, este clar ca la ce conditii de exploatere aveti voi, Continentalurile astea stock nu va sunt bune si va trebuie altceva, daca nu chiar d-astea cum au colegii care merg la offroad. Dar asta

Probabil.asa se explica de ce am avut continental pe masina si rezerva michelin

Eu la 30 km/ora am tamponat usor pe cineva, noroc ca avea cui pe spate si nu a patit nimic. Dupa o saptamana le-am schimbat. Dupa 4 ani si vreo 40.000 km am zis ca nu merita sa-mi risc viata si pe a

Dragule nus tiu cati km ai tu cu duaterul dar eu am 100000 de mii in doi ani si mai toti facuti la petrom pe drumuri naspa si iarna si vara .am trecut si prin za pada si prin noroi si chiar prin ape curgatoare .si nu pot sa spun ca nu mia fost teama .dar credema ca atunci cind am avut cauciucuri de iarna sau cunoscut ca sunt de iarna.acum dupa un an de la cumparare am vazut ce bune sunt ieri pe polei in urlati si tot la petrom .asta nu inseamna ca ma arunc orbeste in orice morman de zapada.dar intamplarea face ca treceam in fiecare zi pe acea strada unde am ramas in zapada.

 

Ceea ce am spus am spus la modul general. Si sustin in continuare ceea ce am scris.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai Dorel, este clar ca la ce conditii de exploatere aveti voi, Continentalurile astea stock nu va sunt bune si va trebuie altceva, daca nu chiar d-astea cum au colegii care merg la offroad. Dar asta nu inseamna ca nu sunt bune de nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe masina anvelopele Continental! Dar asta numai vara! Pentru iarna, anvelopele de iarna sut SFINTE!

Continentalurile, chiar daca scrie pe ele M+S sunt niste anvelope destul de bunicele dar pt vara si merg binisor chiar si in Off.

Nu pot spune ca sunt nasoale caci eu am functionat pe ele (pana acum) aproximativ 65 kkm fara nici un fel de problema!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Resuscitez si eu topicul asta ca altul, pentru simptomele care se manifesta la mine, n-am gasit si n-as deschide unul nou.

 

Asadar, acu vreo 2 saptamani, dupa o luna in care Dusterica a stat cuminte in parcare (am folosit bicicleta pentru mers la birou) am zis s-o scot de la naftalina.

Cum trecuse ceva timp de cand n-am mai folosit masina, primul drum a fost la o vulcanizare sa-i verific presiunea ... Omul de acolo zice ca am 2.4 .. eu fac ochii mari (ar fi trebuit sa scada de la 2.0 cu cat o lasasem) dar am zis "asta e" si l-am rugat sa-mi faca 2.0.

 

A mesterit el si dupa 3 minute a zis ca toate rotile au 2.0 (bine, nu m-am uitat la manometru dar am zis ca e profesionist).

 

Am plecat de acolo si la primul giratoriu bag de seama ca scartaie anvelopele de zici ca luam curba cu 70 km/h (de fapt cred ca aveam maxim 10-15 km/h)... Mai merg asa toata ziua (timp in care scartaitul a fost omniprezent la orice curba mai "curbata" si la orice frana mai sanatoasa - departe insa de situatiile de ABS) si la final ma duc la benzinaria de langa mine si pun mana sa verific presiunea..

Evident avea 1.6 pe toate .. Am facut-o 2.0.

 

Nu mai scartaie la curbe insa a ramas simptomul la frane mai puternice (inca o data, nu frane de ABS ci pur si simplu o franare mai sanatoasa).

De la presiune clar nu e ca e in parametri. Sa fie geometria? uzura cauciucurilor (au 30k)?

 

Oricum la schimbul de anvelope ridic problema la service dar pana atunci mai sunt vreo 2-3 luni si mi-e sa nu dau in altele daca problema e mai serioasa si n-o tratez atata timp.

 

Care credeti ca a cauza scartaitului la franare?

 

Multam anticipat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă n-ai umblat cu ea un timp au ruginit discurile si tamburi de frînă si de aici scîrţîitul , nu de la presiunea di roţi.

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu scartaie discurile... Stiu care e diferenta si sunt 100% sigur ca anvelopele scartaie.

In plus, discurile sunt curate (oricum ar fi trebuit sa se curete dupa 30 km facuti, daca ar fi fost ruginite).

E de la anvelope (sau roti: geometrie /presiune / uzura .. etc).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...