Sari la conținut

"iiiiiiii" noise at 2000rpm.


Postări Recomandate

Let me guess: Diesel 4x4?!  Althought, not necessarily..

In Romanian, this phenomenon is called "sirenaj". For short, it's about Duster's personality, comming from transmission engineering.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Something resonates and it may indicate that something is loose. You have to go to a mechanic or try to identify with a friend, while the car is suspended - one of you is in the car reproducing the issue and the other one tries to identify the location/culprit. The transmission has nothing to do with it, the car being at a standstill ( it's not the "sirenaj" phenomenon ).

In your video, I heard something at second 5, right before you reach 2000 rpm. It's like a small chirping. I'm guessing it has to do with the timing system - it sounds like it's gonna crack soon or maybe some of the timing gear is worn out. I would start from there, because immediately after it tries to "stabilize" the chirping, the sound you mentioned starts to appear and in the end it's completely gone.

Good luck searching

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, dmpatanis a spus:

Its normal or a problem?

 

They say it's not a malfunction but a technologically noise. It's a comfort issue.

Still you should give us some details about your car before all these questions, meaning not the colour of course,  but MY, engine, transmission type, ecc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

You sure it was changed with good parts ( genuine OEM parts ) and the procedure was done correctly, as it says in the manual ?

A lot of mechanics and users try to cut corners by buying cheaper parts, do not change the whole timing system ( the gears, the belt, the water pump etc.) and also do not change the accessory/alternator/serpentine belt and the corresponding gears.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...