Sari la conținut

Postări Recomandate

Dețin un Dacia Duster an 2016, 1.5 dci, 110 cp cumpărat anul acesta de la Țiriac Auto și după nici mai mult nici mai puțin de 50km mi sa aprins în bord martorul pentru presiune pneuri și totodată și martorul "multifuncțional". La momentul achiziției aceasta avea 175 000 km, am schimbat filtre, ulei, antigel, lichid de frână, discuri și plăcute. Credeți că ar putea fi vorba despre filtrul de particule sau posibil un senzori de presiune bușit? Mulțumesc și îmi cer scuze dacă nu am postat unde trebuie. 

IMG-20210402-WA0028.jpg

IMG-20210330-WA0030.jpg

IMG-20210330-WA0029.jpg

IMG-20210330-WA0017.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, i-a fost resetat intervalul de revizie.

Imi este puțin frica de filtrul de particule întru-cât am găsit mai multe "nereguli" dacă pot spune asa:

- turbina face un pic zgomot (parca ar lua puțin aer) nu sunt mecanic dar mai aud și eu unele lucruri însă nu ar fi o problema ca se va schimba atunci când va fi cazul

- m am dus și eu ca omul sa i fac geometria și mi sa zis ca roată fata dreapta avea umflat 3 atmosfere iar restul roților erau la 2.1 atmosfere- de unde rezulta ca a fost făcută astfel încât sa nu tragă dreapta mașina puternica- în fine s a rezolvat și asta

Ulei ul în ea era sub orice critica am verificat dacă sunt bugati de span în el însă nu am identificat. 

După toate astea sincer îmi este frica sa nu se fi dus filtrul de particule deoarece mașina a fost "hamalita" serios dacă pot spune asa.... 

Editat de t0rquemada
Nu mai cita ultimul post (pct.11 Regulament)
Link spre post

Conform semnăturii ai 4x4 deci ar trebui să ai senzori de presiune, iar martorii menționați duc către un senzor defect/lipsă.

Suierat pe accelerare+alte defecțiuni electrice + lipsă putere = furtun spart senzor presiune diferențială filtru de particule.

Link spre post

Alătură-te conversației