Sari la conținut

Unde se produc componentele Dacia Duster


Postări Recomandate

Lista producatorilor de componente / subansamble pt Dacia Duster:

 

Cutia de viteze -Inelul de sincronizare - INA Schaeffler (Germania)

 

Catalizator Euro 5 - Eberspacher (Cehia)

 

Turbocompresor - Borg Warner (Germania-Italia-Ungaria)

 

Bujii - Beru (Franta)

 

Rulmenti -Federal Mogul (Franta)

 

Directie - ContiTech (Austria)

 

Pistoanele motorizare diesel - Federal Mogul (Franta)

 

Arbore cotit - Thyssenkrupp (Germania)

 

Panou de siguranta - Delphi (Romania)

 

Distributie de supape - INA Scaeffler (Germania)

 

Garnituri - Federal Mogul (Franta)

 

Generator - Mitsubishi Electric (Cehia)

 

Depozitul de pompe de apa/Sistem roata generator - INA Schaeffler (Germania)

 

Panou de instrumentare a consolei centrale/ captuseala usi -Faurecia / Euro Auto Plastic Systems (Romania)

 

Roti - TRW (Romania)

 

Airbag sofer - Takata (Romania)

 

Airbag-uri laterale - Autoliv (Franta)

 

Scaune - Johnson Controls (Romania)

 

Incalzire - Eberpacher catem (Germania)

 

ESP şi ASR - Bosch

 

Centura de pretensionare - Autoliv (Romania)

 

Inchidere centralizata - Huf Hulsenbeck (Romania)

 

Balamale usi - Edscha (Cehia, Spania)

 

Vopsea - BASF (Romania)

 

Izolare fonica - Faurecia / Euro Auto Plastic Systems (Romania)

 

Bara de protectie - Faurecia / Euro Auto Plastic Systems (Romania)

 

Sistem de evacuare - Cortubi (Romania)

 

Tambur frana spate - Bosch (Polonia)

 

Radiator - Calsonic Kansei (Romania

 

Etriere frana - TRW (Polonia)

 

Tractiune integrala - GNK Driveline

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ai cateva date gresite, tot ce este produs de Faurecia este de fapt produs in Romania nu in Germania de compania Euro Auto Plastic Systems pe scurt EuroAPS care sunt un Faurecia Romania de fapt.

Sunt mai multi producatori insirtai de tine care nu produc in germania ci in Ro insa ai trecut bine producatorii.

Ma bag in seama doar ca lucrez in domeniu si colaboram cu Faurecia pentru noul Logan etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc @arschery pt observatii, ma bucur ca ai informatii mai complete decat mine, chiar te rog sa imi spui la care din producatori este necesar sa fac modificari.

 

offtopic: Referitor la plastice, ai idee daca acea consola centrala de la Renault Duster se face tot la noi?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma interesez, nu stiu pe loc, stiu ca se face bordul, barele fata spate, panourile de usi, parasolarele, tapiteria interioara gen plafon etc. aparatoarele stalpi fata, panoul maro de la consola de butoane. consola centrala nu stiu daca se face la noi ma refer la cea cu butoanele pentru geamuri electrice fata.

 

Airbagurile se fac la noi nu in germania asta stiu sigur, instalatia electrica o face Yazaki la ploiesti, scaunele sunt facute de johnson Controls, tapiteria la ploiesti si cdrele metalice la Ploiesti, pe Logan instalatia electrica era produsa de Leoni care insa nu a mai castigat proiectul pe logan, rezervorul de combustibil pe toata gama dacia se face la Inergy in Pitesti sunt foarte multe componente, daca aveti intrebari chiar daca nu cunosc pe moment pot sa fac rost de informatie asa ca intrebati, farurile sunt Valeo si am inteles ca vor sa le faca si hella in timisoara insa nu sunt sigur.

Oricum noul Logan o sa fie super frumos de asta sa fiti siguri;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece informaţiile de aici sunt publice mi-am permis să le citez şi pe forumul german, www.dustercommunity.de într-un thread (şir de mesaje) despre ce legături şi diferenţe există între Dacia DUSTER şi planificatul Travec TECDRAH, aici.

 

Ceea ce m-a surprins foarte neplăcut este modul în care reprezentantul mărcii, dl. Tom Grünthal, care culmea, se ocupă tocmai de presă la TRAVEC Fahrzeuge GmbH & Co. KG (E-Mail: presse@travec.de), a insinuat în repetate rânduri că subansamblele fabricate în România sunt de proastă calitate iar firma lui se poate lipsi de furnizori români. Într-un cuvânt, DUSTER e o maşină de doi bani iar TECDRAH are pretenţii mari la calitate, nu se pune problema să de încurce cu românisme, cam aşa cum sună la noi cuvântul "chinezării".

 

De la un user oarecare nu poţi avea pretenţii, dar de la un reprezentant oficial al unei mărci concurente da. Nu este o problemă că n-ajungi cu prăjina la nasul lui ci este o problemă că cineva incompetent în relaţii publice ocupă o poziţie cu influenţă şi îşi permite să-i jignească pe români, aşa, la grămadă.

 

Am luat atitudine acolo într-un mod foarte civilizat şi menit să nu escaleze o ceartă. Am pus accent pe cooperarea europeană care a dus la DUSTER şi pe faptul că forumul german www.dustercommunity.de este cel mai prietenos forum din câte cunosc (şi cunosc destule). Sunt de părere că nu trebuie să ne lăsăm călcaţi în picioare şi invit pe cei abilitaţi din partea Dacia din România să ia şi ei atitudine în mod oficial deoarece pe forumuri de internet ne manifestăm public. În spaţiul public eu semnalez aici un atac antiromânesc.

 

DUSTER este un succes internaţional care nu are nevoie de strategii murdare de publicitate. Comunitatea posesorilor de DUSTER din Germania şi din toată Europa este o comunitate puternică, îi uneşte o anumită afinitate şi implicare sufletească pentru maşina lor iar acest lucru nu se subînţelege la fel de mult în cazul altor mărci şi modele. TECDRAH a fost doar prezentat ca un posibil model de maşină 4x4, ei au nevoie disperată de publicitate şi au ales să joace şi cartea naţionalistă, profitând de un curent de opinie existent în Germania, anume cel că subansamble produse în ţări precum România nu se ridică la standarde de calitate germane, combinat cu foarte reala preocupare a presei germane de a evidenţia cu orice ocazie lucruri rele, negative, despre România. Eu urmăresc cu atenţie şi perseverenţă presa germană şi ştiu ce spun.

 

Deşteaptă-te române, cel care te ocupi cu relaţii publice!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt capcauni nemții .Tot de la ei a plecat si istoria de la Logan cea cu testul elanului si s-a dovedit o facatura.Este si normal sa atace RO atat tp cat Dacia a recuperat fr mult din piata germana in conditii de criza cel putin europeana.Eu ma mir si acum ca germanii opteaza tot mai mult pt o masina mai ieftina,dar noua ex inceput cu Sandero si continuat cu Duster-ul iar românii(care vor sa recupereze peste noapte ceea ce altii au construit in timp- statut,avere mai mult sau mai putin afișata ...) prefera o masina la mana a II-a, dar care cică da prestanță.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...