Sari la conținut

Postări Recomandate

1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil.

2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RAR)

3. Condițiile de garanție Dacia bat orice altă asigurare/garanție dată de un terț.

4. Vezi punctul 2.

Ca să nu mai existe discuții, nu pe mine (eu deja știu că H5H4x0 nu e făcut pentru GPL) trebuie să mă convingi  că GPL-ul e ok pe motorul ăsta, H5H, ci pe tine, e mașina ta, tu ai dat banii pe ea iar după montarea GPL-ul vei da cu piciorul la o parte din ei.

"Garanția" firmei și aruncatul gratuit cu gunoi se rezumă așa

Un tinerel mergea pe stradă și la un moment dat vede pe cineva mai în vârstă cum lustruia un Trabant, intrigat se apropie și întreabă:

Nu vă supărtați are turbo?

proprietarul: Da

Are climatronic?

proprietarul: Da

Are și suspensie sport ?

proprietarul: Da, are

Dar câti CP are?

proprietarul: 500

La care tinerul: Hai domnule, faci mișto de mine ?!

propritarul: Domnule, dumneata ai început.

 

  • Like 3
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 19
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Recapitulând: - motoarele de la Dacia sunt diferite în versiunile cu GPL, adică unele piesele sunt modificate față de versiunea pe benzină. - 1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare cu injecție d

1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil. 2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RA

O parerea " psiho-sociala" - motoarele astea sunt economice.daca vrei si mai multa economie mergi pe diesel. Realizezi ca se putea face " de fabrica" cu GPL ca la modelul de 1.0. Daca te ast

Da, m-am lămurit: nu se cunosc sau nu se doreste a se da detalii de natura tehnica.

Speram și eu să putem discuta pe probleme de natura tehnica, nu pe nuanțe de natura psiho-sociale!

Toate cele bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O parerea " psiho-sociala" - motoarele astea sunt economice.daca vrei si mai multa economie mergi pe diesel.

Realizezi ca se putea face " de fabrica" cu GPL ca la modelul de 1.0.

Daca te astepti ca pe un forum public, persoanele care lucreaza cu ele sa posteze informatii " from inside" te inseli.

Citeste printre randuri :) si vei intelege.

 

Fara sa stiu contextul in care te preocupa GPL-ul pe 150 CP pot sa sugerez  cautarea unei alte masini care sa iti satisfaca necesitatile de consum.

O spun si din prisma unui "fost" GPL-ist si respectiv a unuia care a tocit nitel niste scoli de profil .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...