Sari la conținut

PLACUTE DE FRANA


Postări Recomandate

Chiar ieri am avut o discutie legata de "educatia financiara" referitoare la posesia unei masini.. costuri de mentenanta, de exploatare, samd.

Pot sa imi iau cu 7000 de euro si un BMW 745i din 2000. Costurile de mentenanta vor fi mereu direct proportionale cu valoarea masinii de nou, nu cu cat ai dat tu pe ea. Producatorul si reprezentanta nu iti fac tie discount ca ai luat-o tu cu X sute de mii de km, si ai dat te-miri-ce pe ea.

 

P.S. Nu am avut niciodata o masina cu costuri de mentenanta atat de mici ca la Duster! Poate e bine ca unii sa citeasca si asta, sa nu mai spuna ca ce mare nedreptate li se face lor pe 150 lei - un set de placute. (Toyota, Audi, Opel, Smart, Honda, Peugeot, Chrysler, Renault... la absolut toate, reviziile si piesele erau mult mai scumpe!)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 94
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca si la 150 de lei sunt scumpe placutele de origine... Atunci ma las de vandut piese de duster.  

Nu am afirmat "de origine"! Pentru mine, un set bun de placute de frane, nu este neaparat cel de origine! Cum au mai spus si altii, exista multe companii care fac piese de calitate! Si... chiar daca

Intrebarea este care-i siguranta cu alea ieftine ca... numarul de seturi schimbate, nu conteaza!

Posted Images

Daca-mi spune mie cineva ca placutele de frana costa mai putin pentru o masina SH doar pentru ca am dat 7000 pe ea in loc de 20000 cat e de noua, pe ala chiar il impusc cu un pistol de apa!

Iar daca-mi spune ca... la aia de 7000 pot sa-i pun si placute ieftine (ca nu mai e noua si in garantie) atunci merita impuscat cu un tanc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am afirmat "de origine"! Pentru mine, un set bun de placute de frane, nu este neaparat cel de origine! Cum au mai spus si altii, exista multe companii care fac piese de calitate!

Si... chiar daca as avea o masina la mana 16-a, tot ceva de calitate mi-as pune pe sistemul de franare. Mie nu-mi place deloc sa ma joc cu directia si franele, indiferent de cazanul condus.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de "neorigine", m-am confruntat si eu la un magazin (carde aducea doar pe comanda) cu intrebarea: "De care vrei? Din alea bune sau din alea ieftine? Sunt si intermediare." Alea ieftine ieseau la mai putin de jumatate din pretul celor "bune". Bineinteles ca am comandat din cele bune. :) (era vorba de un pivot, care de origine nu exista decat cu tot cu bascula, fiind prins in nituri pe ea)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...