Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiind in Mexic am vazut pe strazi modele noi de Duster cum ar fi acest 2.0 dar si model Automatic.

Nu stiam, dar la fel am vazut modele de Nissan Impala sau Amper indentice cu Logan-ul nostru.  La inceput am crezut ca sunt doar sigle atasate, dar am vazut mai apoi destule la fel si cred ca aici sunt modele de serie.

 

Renault Duster 2.0.png

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La ei nu i o noutate.Si la rusi e prezent acest motor.Cred ca.i euro4. Parca 2.0 16v 140..A fost candva si pe alte modele Renault gen laguna,Megane..Era ok si la noi..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou.

Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte.

Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu upgrade la acele stopuri.Pozitiile sunt pe led.Pentru stopul de ceata se inlocuieste becul original cu unul de culoare rosie.Rusii mai au acest model de stopuri.Fiecare piata are particularitatile ei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aceste masini nu sunt omologate pentru piata europeana. Rusia are alta omologare diferita de Europa (ECE), Mexicul la fel.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar le poti.Colegul a omologat.o!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat insa trebuie mentionat ca este vorba de omologare individuala nu de serie. Tehnic vorbind nu vad de ce nu ar putea fi omologate, problema e mai mult una birocratica pentru ca Renault nu si-a batut capul sa faca o omologare de serie pentru configuratia destinata pietei europene.
Cum s-a spus si mai sus, fiecare piata are particularitatile si specificul ei, producatorii de masini tin cont de asta atunci cand aleg cum sa isi echipeze masinile pentru diverse piete unde sunt prezenti.
Trebuie mentionat si faptul ca cerintele de omologare sunt diferite in Europa spre deosebire de America de Nord, China, Taiwan, India, Australia sau America de Sud care si acestea la randul lor difera intre ele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se omologheaza orice masina produsa doar sa corespunda si standardelor din Romania. Daca are mai multe optiuni atunci e mai bine. Mai putine decat cere standard-ul din Romania devine o problema.

Dar scriind imi aduc aminte ca pe soselele noastre mai vad inca Dacia 1300 sau Trabant si acestea sunt omologate oricum. Deci ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Deși nu mai este de actualitate, trebuie spus totuși că în cazul de față cineva a mutat cele 2 siguranțe din dreapta jos, de 5A (portocalie translucidă) și de 10A (roșie), cu o poziție mai jos. Trebuie mutate la loc, iar jos trebuie pusă o siguranță de 30A (verde, că cele două, de mai sus).
    • Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
    • Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.     PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
    • Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea.  Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
    • Salut Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android. Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.    
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...