Sari la conținut

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord


Postări Recomandate

Stergatoare Renault - toate piesele le iau de pe pieseautoarges.ro, iar servisarea o fac la un service autorizat non-reprezentanta din judetul Galati (nu orasul Galati ca m-am mutat de acolo de ceva timp). 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Forum Duster,  La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200

Multumim si noi pentru feed-back, informatiile pot fi utile si altor colegi. Ma bucur ca deocamdata nu am problema asta, nu prea imi place "sa tin sub observatie" de nevoie, prefer cheie, apa (ma rog,

Update la problema antigelului: Am dus masina dimineata in service, rezultatele au fost urmatoarele: - nu sunt pierderi de antigel pe la nici o garnitura, imbinare etc - nu sunt pierder

Posted Images

da da.!! de piese aia uitasem. si eu iau de la ei! multumesc

daca fac un calcul - pana la tine si inapoi si cred ca ies la pretul de aici :))

e voie sa le faci reclama celor la care mergi ? cine stie cand imi fac un drum pe acolo si impusc 2 iepuri dintr-o data!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sigur! Service-ul unde merg nu are pagina pe Google/Facebook deci nici adresa pe Google Maps, dar nr de contact e 0723 580 997 - Viorel. Locatia e asta: https://maps.app.goo.gl/Sb47pyXiFQzhF4PcA (intre timp s-a mai modernizat -- nu cu mult! -- dar acum are indicator la poarta cu "Service Auto" si e usor de vazut).

E cam departe de Bucuresti totusi (mai faci o ora in plus fata de Galati). 

In Galati recomand Corzah https://www.google.com/search?q=corzah+galati&oq=corzah+galati&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgAEAAYgAQyBwgAEAAYgAQyBggBEAAYHjIGCAIQABgeMgYIAxAAGB4yCggEEAAYChgPGB7SAQgxODE1ajBqNKgCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8 - preturi mici (la jumatate fata de reprezentanta) si foarte seriosi. Seful de service e competent si saritor, ultima data a trebuit sa las masina mai mult la ei si m-a dus acasa cu masina personala, explica totul, sunt foarte ok.

Cand locuiam in Galati acolo mergeam si a fost ok. O singura problema n-au rezolvat (cu traversa buclucasa din zona filtrului de particule), dar aia a fost ceva greu de identificat si Dacia Galati a gasit-o pentru ca se mai intalnisera cu problema.

Numai bine!

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Dupa ce in ultimele saptamani imi trepida masina la debreierea ambreiajului, dar doar la cald (dupa 15-20 de minute de mers, mai ales in oras), am dus-o la mecanic si concluzia a fost ca problema e la ambreiaj, fie la disc fie la volanta.

Am schimbat ambreiajul cu totul - 3060 de lei kit de la LUK, 650 manopera. Originalele au fost tot de la LUK, s-au incercat doua kituri de la Valeo dar nu s-au potrivit. Discul si volanta vechi erau ambele uzate, discul mai mult decat volanta dar ambele pe duca.

Diferenta e de la cer la pamant, pedala usoara, fara trepidatii, se simte "ca noua".

158500 km.

Drumuri bune tuturor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

La denivelari aveam un zornait metalic de sub motor.
Am parcat masina pe sant, am intrat sub ea si am luat-o la ciocanit, scutul zornaia.
Nu i-am gasit joc dar luand surub cu surub am gasit unul nestrans.
L-am strans si s-a remediat.
Bine de stiut daca aveti zgomote la rulare pe denivelari, poate fi una dintre cauze.
(In imagine nu e scutul meu - e o imagine de pe net - dar unul dintre suruburile astea erau slabite).
image.thumb.png.f70ead8d94acabebe2683dc5f2439033.png

Am facut si programare la Dacia Galati pentru schimb distributie si revizie.
Am cerut deviz pentru ca initial voiam sa fac doar distributia.
Distributie plus revizie totul inclus, 3100 de lei - ceea ce mi se pare foarte bine.

Ma chinuie si un senzor presiune pneuri cuplat cu martorul de probleme electrice, banuiesc ca la schimbul de cauciucuri de vara vulcanizarea a deteriorat vreun senzor - imi apare problema si-mi dispare, daca o resetez dupa vreo jumatate de ora apare iar, dar cateodata ma tine cate o saptamana fara sa apara. La serviceurile locale nu i-au dat de capat, trebuie diagnoza Dacia.

Pe 19 o duc, urmeaza update.

Intre timp 168 de mii fara alte probleme. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

La 171294 km am schimbat tamponul motor dreapta, 974 piesa plus manopera la Dacia Galati.

La 178000 am facut revizia (ulei si filtre), plus un amortizor scurs, 1200 la service local.

Saptamana trecuta, la 182 de mii, am avut eroare masiva in bord plus pierdere de putere si trepidatii. Am dus-o in service local, unul dintre injectoare era defect; am sunat la reprezentanta, 3100 unul original dar nu era clar daca se mai gaseste sau nu, serviceul local mi-a facut legatura cu un service specializat pe injectoare (Duplecs Galati), de unde am cumparat unul nou cu 1300 de lei si mi l-am montat la serviceul local (300 de lei tot inclusiv constatarea).

Probabil sa fie acelasi injector pe care l-am curatat acum 3 ani: 

nu stiu sigur pentru ca nu stiu ce injector a facut figura atunci; la vremea aia mi-au zis ca ma mai tine 50 de mii de km minim, m-a tinut 82 de mii, ceea ce mi se pare ok.

 

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici. Știu pentru viitor!   Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine. Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa. Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.   O seara faină!
    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...