Sari la conținut

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord


Postări Recomandate

Multumesc, da nici mie nu imi place sa "tin sub observatie", dar la nevoie ce pot sa fac... antigelul nu scade vizibil de la o zi la alta, daca il verific la luna (cam 1500 - 2 mii de km) nu e un deranj mare.

Si eu sper ca discutiile noastre sa fie de ajutor.

Numai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Forum Duster,  La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200

Multumim si noi pentru feed-back, informatiile pot fi utile si altor colegi. Ma bucur ca deocamdata nu am problema asta, nu prea imi place "sa tin sub observatie" de nevoie, prefer cheie, apa (ma rog,

Update la problema antigelului: Am dus masina dimineata in service, rezultatele au fost urmatoarele: - nu sunt pierderi de antigel pe la nici o garnitura, imbinare etc - nu sunt pierder

Posted Images

Am facut si al doilea ITP, la ROMCAR Galati, o statie mica dar foarte ok. Am avut si "bafta" sa mi se blocheze masina pentru supracontrol (nu stiu cum le prind, la Logan in 2016 am avut acelasi noroc), dar de data asta inspectorii nu s-au lasat asteptati si am scapat cam intr-o ora cu supracontrol cu tot.

Nimic de semnalat, antigelul nu a mai scazut, inspectia trecuta fara probleme.

Numai bine tuturor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eh... poate si-au si facut norocul asta... nu stiu cum functioneaza sistemul dar inaintea mea a fost un Golf 5 vai de steaua lui, trancanea din toate incheieturile, dupa mine o Fabia probabil 2004-2005 cu stopuri pe frana arse...

Poate au si optiunea sa "blocheze" masinile "aleatoriu", dar un pic "controlat"... nu stiu, zic si eu.

La Logan, desi era 2007, era tipla... am patit fix acelasi lucru, la momentul respectiv avea 9 ani, au bagat-o pe linie, au verificat-o, au dat-o deoparte si m-au anuntat ca li s-a "blocat" masina de la RAR, sa astept supracontrol.

Banuiala mea - si repet, nu e ceva ce stiu, ci doar ce banuiesc - e ca isi organizeaza si ei "blocarile" sa nu le cada supracontrol la vreo cazatura. Daca nu e asa si e cu adevarat aleatoriu, atunci statiile ITP la care am fost au un noroc foarte mare, si eu unul nu asa de mare, ca pierd vremea mereu cu supracontroale. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca rar ul sa aiba un % de masini blocate pe la fiecare itepist. La cate bombe circula cu itepeul la zi, probabil ca blocarile se fac pe criterii de prietenie, mai ales ca acum toti functioneaza cu programare si te intreaba inainte ce masina programezi, sa nu prinda fumigene sau rachete tunate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Am schimbat blocul de lumini la 97200 km - claxonul nu mai mergea. Nu-l folosesc aproape deloc dar mi-a venit sa-l incerc ieri. La ITP a mers ca l-au testat, intre timp a murit. Siguranta era in regula, goarna n-am fost in stare s-o gasesc singur. Am fost la service (non-reprezentanta - reprezentanta doar cu programare aveau liber miercurea viitoare) si la test cu alt bloc diferit claxonul era perfect. 150 de lei bloc de lumini original din dezmembrari (nou e intre 400 si 600 - stiam deja de la Logan, unde am avut "inspiratia" sa-l iau nou).

N-am mai notat aici, dar in februarie am schimbat bujiile. Masina pornea greu, bujiile erau arse 2/4. Bujii schimbate toate 4 cu originale noi (in jur de 70 de lei bucata).

 

Urmeaza revizia (au trecut 12 mii de km - pe asta n-am facut-o la 10 mii ca am mers majoritar drumuri lungi). Probabil dupa Pasti.

 

Numai bine tuturor si sarbatori cu bine!

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

La multi ani tuturor!

Intre timp am mai facut o revizie in mai la aproape 100 mii -- la Corzah.
 

In Iulie m-am trezit cu martorul de probleme electrice (rosu) + martor tractiune (galben) aprinse in mers -- experienta neplacuta, volanul s-a intarit, masina a pierdut putere si motorul mergea neregulat. Am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul de cateva ori, eroarea a disparut si am putut ajunge normal la Galati. Am lasat masina la Dacia cateva zile, au zis ca era un injector infundat -- l-au curatat gratis, am platit doar constatarea.

 

In August am ajuns din nou la reprezentanta -- pierdeam antigel iar, mi se parea ca mai mult decat inainte. Pompa de apa crapata, am schimbat distributie si pompa de apa -- undeva la 2,200 de lei. De atunci nu mai pierde.


 

Urmeaza o noua revizie  -- 110 mii.

 

Drumuri bune tututor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...