Sari la conținut

Alb de Bacau


Postări Recomandate

Salutare oamnei faini

Mai desprafuim acest topic... asa cu am mentionat in comentariile anterioare, ma batea gandul sa schimb 1.6 SCe 114 cu TCe 1.33 150, din pacate pentru mine, (din fericire pentru cumparator, ca, zic eu, ca a luat o maina buna 32500KM in 3 ani), miercuri m-am despartit de Alb de Bacau, dar din fericire si pentru mine va urma un nou Alb de Bacau, cu motorizarea ce noua pe benzina.

Am ales aceasta varianta dupa ce am facut un test drive cu varianta de 130 de CP a motorului de 1.33, n-am testat nimic offroad, pentru ca, daca 1.6 SCe 114 s-a descurcat sa urce la Cabana Ciucas... nu vad de ce 1.33 nu ar putea face asta, de asemenea la baza sasiul este acelasi si se cunosc calitatile de offroad ale dusterului, am testat doar din punct de vedere al comportamentului pe asfalt... si... diferenta intre 1.33 si 1.6 este mare, n-as putea sa va dau detalii multe legate de turatii la km/h, consum, pentru ca nu am avut timp sa urmaresc asta, am urmrit doar comportamentul motorului pe sprint-uri si cat de bine trage, din punctul meu de vedere se descurca foarte bine in comparatie cu 1.6

Am ales tot varianta Comfort asa cum a fost si celalt, ca optional am adaugat cotiera cu consola centrala si usb pasageri spate. Pentru mine au fost suficiente dotarile pe care le aveam pe Comfort.

 

Acum astep sa vina noul "Alb de Bacau", cica pe 10-11 oct ar trebui sa il ridic, voi reveni cu pareri dupa primii KM.

 

Atasez aici nist epoze vu vechiul Alb de Bacau inainte de vanzare. Sa-i dea Dumnezeu drumuri bune noului proprietar si fara evenimente.

 

IMG_20210830_191201135.jpg

IMG_20210830_191537486.jpg

IMG_20210830_191133550.jpg

IMG_20210830_191141538.jpg

IMG_20210830_191152128.jpg

Editat de eliadib
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Revin cu câteva opinii după 450 de KM Pro:  - insonorizare  - Cruise control - un mare plus pe drumuri europene și pe naționale când nu este trafic  - ținuta de drum excelenta  - scaune conf

Mulțumesc, fac și la interior... to be continued și la interior.... încă are țiple pe radio și bord... o las pe fiica mea și pe soția mea sa le dea jos

Salutare tuturor, Astăzi am reușit sa ridic și eu al meu Duster, pana acum după 45 de KM, nu prea am ce sa zic, impecabil... ce îmi place cel mai mult e zgomotul motorului... care nu prea e, lips

Posted Images

  • 2 weeks later...

Astăzi am intrat pe site la dacia si am încercat configurator-ul... si am fost surprins ca Dacia a crescut prețul, cel putin pentru varianta Comfort, 1.33 150CP, când am dat eu comanda era 19650 si acum e 19950. o fi din cauza crizei de semiconductori sau care o fi explicația?

image.thumb.png.d5e31cc242cba109ea1b6e224f9a3a2c.png

Editat de eliadib
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Salutare oameni pasionați de Duster

Astazi fac 12 zile de cand l-am "ridicat" pe "Alb de Bacau" de la maternitate

Deja avem facut cam 700 de km, pana acum si totul este asa cum ma asteptam. Vin de pe un Duster 1.6 SCe 114 si pot sa spun ca 1.33 este avion pe langa motorizarea precedenta, sunt incantat la maxim de motor. Ca varianta de echipare ambele au fost Comfort, dar aceata varianta Comfort este putin mai echipata decat precedenta, una peste alta sun toate bine venite, media display-ul mi se pare super, nu i-am dus lipsa pe celalalt Duster, dar acum mi se pare demential, fata de celalalt Duster am in plus calutii de sub capota, media display, senzori de parcare spate, jante aliaj, volan imbracat in piele, cotiera si consola centrala cu USB pentru pasagerii spate, optiuni care te fac, la exterior sa il admiri mai mult si la interior sa ai viata mai usoara, dar puteam trai si fara.

La modelul face-lift am de mentinat cateva imbunatatiri fata de Duster 2 fara face-lift:

- reglajul farurilor - este acum electric, multi "spurcau" Dusterul pentru ca cei de la Dacia inca folosesc reglajul mecanic, uite ca acum Dacia s-a ocuat de acest aspect - bravo Dacia

- spalatorul de perbriz pe spate, care, acum baga lichid din prima, la non face-lift, mergea stergatorul pe uscat pana ajungea lichidul din rezervor pe geam, probbail o supapa de sens a rezolvat problema - bravo Dacia

- la partea audio, mi se pare ca avem un sunet mai bun

- insonorizarea la capota, la face-lift mi se pare mai buna, una la mana o simt in momentul in care se inchide capota, suna mai plin si doi la mana diferenta de sunet cu capota inchisa/deschisa

- led-urile pe faza scurta, dau o lumina puternica si nu este oboositoare la condus nocturn, cel putin pt mine

- led pe lampa de numar spate - era cazul, nu inteleg de de nu s-a pus si pana acum

- scaunele fata par prinse mai zdravan de podea (la celalalt 2018 se miscau un pic - de nou)

- butoanele pentru curise control si limitator de viteza puse pe volan - asa da - bravo Dacia

- butoane volan iluminate - bravo Dacia

Probabil mai sunt si altele, poate le voi descoperi pe parcurs, vom vedea si revin cu update-ri

Un lucru care nu imi place la modelul nou, are o plaja de turatii/viteza la care intra ceva in rezonanta, nu tine mult, dar e un zgomot deranjant, daca muzica e mai tare un pic nu se mai aude... se auzea si la 1.6, dar la asta e un pic mai pronuntat, dar se poate trai fara probleme cu el... mentionez nu este sirenajul

Legat de consum nu pot sa dau detalii prea multe, este motor inca in rodaj, un lucru pot sa spun ca la 120 de KM/h am 2500 de ture si pana acum media consumului este de 8.6l/100KM... mai mult nu se poate, inca, asteptam sa treaca cei 1000 de KM (eu personal o sa il menajez cam 2k apoi o sa schim uleiul), dupa care il folosim normal.

Ca mici imbunatatiri i-am adus barele transversale, bandourile si protectii aripi fata-spate, aceseta facute in regie proprie.

Una peste alta, cu bune si cu rele, este o masina corecta, nu regret nci o clipa alegerea facuta

Astazi am zis sa ma bucur un pic de masina si am pus-o un pic la treaba, bine inteles, tot in limitele ce mi le permite rodajul, am urcat un deal cu o inclinatie/panta de 16%, 4WD si ESP decuplat, fara nici cea mai mica poticneala - Duster power - GO Duster, GO!

Mai jos pozele de la mica incursiune in mijlocul naturii. Mentionez ca am respect natura si am folosit un fel de drum forestier, nu am deranjat cu nimic mediul inconjurator, poate doar cu putin CO2 dar atat.

Drumuri bune tuturor!

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

IMG_20211024_120103760_HDR.jpg

IMG_20211024_120157693_HDR.jpg

IMG_20211024_120227408_HDR.jpg

IMG_20211024_120328649_HDR.jpg

IMG_20211024_120707034_HDR.jpg

IMG_20211024_120718662_HDR.jpg

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...