Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

Salut!

Foarte bun topic-ul asta! Am invatat multe lucruri noi. Trebuie sa recunosc ca si eu credeam ca "garantia" inseamna revizie gratis. Putin stupid dar.. mda.

Totusi, inca am cateva nedumeriri. Deci, pentru a "pastra" garantia trebuie sa fac revizie in service autorizat Dacia-Renault, asta am inteles. Am inteles si ca manopera cat si ce trebuie inlocuit se platesc, dar, (pentru confirmare), daca cumpar ce trebuie inlocuit din alt magazin (decat cel Dacia-Renault) pierd garantia?

Si inca o intrebare : cat costa si in ce consta "5 ani fara griji"? Nu trebuie neaaparat sa-mi raspundeti aici dar daca aveti un link ar fi super.


Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Când ați(că nu ești singurul cu astfel de idei) cumpărat mașinile nu ați citit și teancul ăla de hârtii ?!

1. Revizia se face doar în service autorizat Dacia Renault, viza RAR e egală cu zero

2. Dacă mergi cu piesele tale se specifică asta în documentație și dacă ai probleme o să fie complicat

3. Mergi pe revizie mică (ulei+filtru ulei, aer și motorină) cel de habitaclu îl schimbi separat

4. La 5 ani fără griji piesele și manopera sunt incluse în limita a 5 ani sau 100000km, ce intervine primul

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut t0rquemada,

Inca nu am masina (ea urmand sa fie livrata in reprezentanta saptamana asta) asa ca nu am cum sa stiu ce scrie in documentatie pentru ca nu am documentatia. Bineinteles ca atunci cand o voi avea o voi citi si voi respecta tot ce scrie acolo dar pana atunci.. eram curios. As vrea sa ma informez cat mai bine din timp.

Acum, recunosc ca nu e prima masina pe care o conduc dar cealalta (masina) pe care am condus-o pana acum a avut reviziile (initiale) facute de fratele meu, eu facand revizii mult mai tarziu cand nici nu se mai punea problema de garanatie.

Oricum, multumesc mult pentru informatii.

Voi merge pe revizie "mică" dupa cum ai spus, dar la ce te referi cand spui "motorină" si ai cumva idee , sau are oricine altcineva idee cam cat costa "5 ani fara griji"? Pe dacia.ro nu gasesc informatii.

Multumesc.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oh! Despre asta credeam si eu ca este vorba dar nu eram sigur.

Totusi, din cate stiu eu nu cred ca este nevoie sa fie schimbat la revizii "mici". Sunt persoane care merg cu acelasi filtru zeci de mii de kilometrii. Plus, tot din cate stiu eu, e destul de scump filtrul de motorina. : )

Oricum, mersi Mak.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu fac km..adica 8000-10.000 km pe an.. schimb de fiecare data toate filtrele.Ai masina ai cheltuieli.Nu ma zgarcesc pentru 50 ron(filtrul benzina).

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

prima revizie duster 2018 dci

cost piese : 240 lei

cost manopera :200lei

timp: 2.5h  - schimb ulei+filtre, verificari uzuale conform garantiei, permutari roti, doua resoftari facute pt servodirectie si blocare baleiare afisaj la caldura, montare distantier cauciuc conf. directivei dacia.

dealer Daperom Pitesti .

 

aici la Pitesti sunt preturi mai mici sa stiti, cica dancila a zis ca ne scutesc de taxe fiind vecini cu nicolescu, practic toti suntem vecini cu vecinu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...