Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

Interior către exterior = dinspre tablă prin vopsea către exterior, că dacă zgârii un element până la tablă e clar CID

Te rog să citești ce scrie în carnetul de garanție primit cu mașina și te vei lămuri mult mai bine decât ma chinui eu să explic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Acum 11 ore, ionapostol a spus:

 Foxbat același ulei cumpărat de la magazinele de piese auto sau de pe net este la jumătate de preț.

In altă ordine de idei , vedeți cum pun producatorii problema, garanție anticoroziune dinspre INTERIOR SPRE EXTERIOR , pai cum o sa rugineasca mașina mai repede !!!?  Din interior spre exterior sau dinspre exterior spre interior cand factorii care contribuie la coroziune sunt 100% la exterior. 

Am să rămân la părerea mea, ulei recomandat de producător dar din alte surse ( nu reprezentanța sau service de marcă) si filtre premium (nu de origine) doar daca se merita dpdv al prețului.

...si învățați să schimbați uleiul si filtrele ca nu e "rocket science" cum zice americanu' 

😉

da mi te rog  frumos sursa de care zici. Eu nu am gasit niciunde uleiul pt Duster 1.33 gpf.

ca idee - ai cumparat-o de noua sau sh?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acesta este uleiul pus in service pe care am dat 489 lei

Masina este cumparata de "noua" cu 9800km

Inca nu am cautat filtre , dar probabil aceeasi problema si acolo...un filtru de polen 136 lei !!!! in conditiile in care hartia de filtru este fabricata de aceleasi firme de la care cumpara si cei care fac filtre neoriginale.

https://amc-piese.ro/ulei-renault-castrol-rn-spec-5w30-rn17-7711943681-5l-7711943681?gclid=CjwKCAjw1YCkBhAOEiwA5aN4AVJ8nr_ilNeVk7LJOUXp8U6Tz7ReshIzKIGHSQvOcOQ_ed73JURFaBoCPXcQAvD_BwE

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, emilian_rks a spus:

Ce tip de ulei trebuie pus la 1.33 cu GPF?

Merci!

image.png.5e50f844c3494df7669d3f241dffbe0a.png

Acum 1 oră, ionapostol a spus:

Acesta este uleiul pus in service pe care am dat 489 lei

PAre ca vorbim de acelasi lucru dar nu ne intelegem.

Piese originale gasesti (nu toate! insa) si le poti pune singur. Uleiul insa (am postat in topicul meu si am pus caputura si aici) nu l-am gasit decat la reprezentanta.

Nu inteleg de ce discutam de sume ~ 50 ..60 eur diferenta cand vobim de masini de 2x.xxx eur. noi!

Prefer sa stau linistit si cu garantie cu piesele de origine si aia e.

CA idee- eu fac revizia la max 10.k km . Daca se intampla sa fie si cea anuala ( de garnatie) , foarte bine. daca nu, aia e. Cea intermediara o fac fie in regie proprie fie la un service din zona, cu piesele ORIGINALE!

La revizia anuala am insistat sa ma anunte daca se modifica ceva si m-au anuntat ca au trecut pe ELF.

Asa ca aici raman si eu.

Din ce am vazut pe grupuri se lauda Ravenol si alti producatori ca rup muntii cu produsele lor. PAna atunci tinand cont ca nu depasesc 10k km, piesele originale sunt perfecte. Si mai ales regimul de folosire. Dusterul meu "nu stie oras".

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foxbat nu prea înțeleg ce dorești ! 

Daca intr-un service dacia mi-au pus acel ulei ce alt ulei sa caut !!!...ca doar nu l-au pus că așa au avut pe stoc !

...si de ce au trecut pe elf !? La mine au mers pe Castrol...

Conteaza si piesele si consumabilele dar nu in procent de 100% mai conteaza si factorul uman in speță stilul de condus al șoferului.

La câți mai mulți km fara probleme !👍

Editat de ionapostol
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate.

Eu am mers pe ce mi s-a comunicat la service - ca uleiul oficial este cel pe care l-am postat.Cand am vrut sa fac schimbul intermediar nu l-am gasit decat la ei.

Cu siguranta nu este unicul (importanta este norma RN17) insa eu sunt mai "chitibusar" asa ca nu vreau sa schimb de fiecare data tipul in functie de ce au pe stoc diverse service-uri.

Multumesc si Km faini si fara incidente.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, foxbat a spus:

 

Din ce am vazut pe grupuri se lauda Ravenol si alti producatori ca rup muntii cu produsele lor. PAna atunci tinand cont ca nu depasesc 10k km, piesele originale sunt perfecte. Si mai ales regimul de folosire. Dusterul meu "nu stie oras".

 

De cei 3 ani de cand am varianta PH1, primul schimb a fost cu ELF si spre finalul “sezonului” a trebuit sa completez cu 200ml. 
Anul trecut am incercat Ravenol cu care nu am completat nimic. Acelasi comportament si pe cat posibil aceleasi iesiri. 

Clar, a ajutat, dar nu stiu daca merita diferenta de pret. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...