Sari la conținut

Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, 110cp, Beige Dune


Postări Recomandate

Salutare, stie cineva de unde as putea cumpara soclurile pentru becurile pe mersul inapoi si ceata, cele care sunt in partea de jos in bara spate? Au ruginit f tare si unul dintre ele are un pin rupt (nu am idee cum s-a intamplat asta, cel mai probabil in service cand au umblat la bara spate pt revopsire/inlocuiri). Am intrebat la un magazin dar zic ca nu se gasesc separat, ci numai impreuna cu catadioptrii.

Am pus si o poza.

IMG_20230821_190153.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 58
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si niste poze

Enervant... Medianavul de fapt e enervant de prost facut. In loc sa coste mai mult cu vreo 100 euro dar sa fie cat de cat ceea ce trebuie, l-au lasat asa, primitiv aproape. Piesele muzicale din usb  -

Posed de vreo 3 saptamani Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, 110cp, Beige Dune, pack piele si navigatie plus optiuni exterior: bullbar, carlig, trepte, protectii plastic la aripi si bandouri. Am aproape

Posted Images

  • 9 months later...

Un update in istoricul Duster-ului meu. M-a lasat bateria originala, dupa 6 ani. Am cumparat o Varta Blue EFB, 70Ah, EN 760A ca nu am gasit alternative cu aceleasi caracteristici. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este bine ca bateria noua sa aibe aceleasi caracteristici, softul masinii “stie” ce baterie are, aceste valori se pot scrie \modifica si via diagnoza (DDT2000 sau derivate), daca valorile sunt aceleasi sau apropiate ex acelasi curent dar curentul de pornire putin mai mare nu neaparat. Si bateria mea de prim montaj EFB 70Ah 720A implineste 7 ani, deocamdata se tine inca bine (ex 12.2 V, 89% incarcare, S&S OK) dar foarte probabil ca prin octombrie o voi schimba (nu risc iarna) cu una avand aceleasi caracteristici (valori \dimensiuni) sau la fel ca si tine cu unele apropiate.

Baterie.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit baterie cu 720A, singura cea mai apropiata a fost aceasta Varta. Citisem pe alte topicuri despre setarile din softul masinii, si probabil o sa schimb setarea cand ajung in vre-un service care are si interfata sa faca asta.

In urma cu vreo 2 saptamani, am uitat cheia pe accesorii si dimineata bateria a fost goala. Am pus-o pe redresor si s-a incarcat, si a mai tinut pana zilele trecute cand nu a mai avut curent sa porneasca, dar totusi a mers deschiderea centralizata. Cand am incarcat-o pe redresor am verificat in fiecare element lichidul si a fost la nivel.

Dar ca si simptome ca i se apropie sfarsitul au fost: ceva umezeala pe baterie, niste calamina pe borna de plus si faptul ca dimineata la pornire invartea cam mult pana sa porneasca. Cu noua baterie porneste imediat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...

Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt.

Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans. 

Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi e cu cântec:

- instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață,

a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig)

b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui.

c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate

E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...