Sari la conținut

Nou membru al familiei


Postări Recomandate

Buna seara, 

Numai ce a venit noul meu Duster pe 20.06.2018. bucurie mare, frumos.elegant, avea 8 km cînd l-am ridicat. 10 zile nici macar nu l-am pornit, aveam alte două masini

cu care mă duceam la serviciu...

Dar surprizele acum apar. După un drum de 250 km, duminica , s-a blocat clima???. Asta e...am inceput sa transpir prin mașina de numa nume....sunat la Dacia asistenta...sa vina sa o ia..sa faca ce vor cu mașina..avea 800 de km...azi in service.imi spun domnii de acolo că la Dacia se știe de problema, și se caută o soluție...așa că iar un pachet de nervi...o căruță de bani data pe o masina, acum. Parcă nu as mai cumpără. Și cînd mă gândesc că.am vrut și un EDC 

Aaaa, și renumita problema cu bordul care se încinge...și consumul de carburant, 0.0 l.

In rest, supermultumit

Editat de Mmbrun
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa 2 luni de tramvai iaca si Dusterul meu ! M-am indragostit lulea fratilor ! E bestiala! Rapitoare!

Felicitări și să vă aducă numai bucurii.

Buna dimineata. Uitati cum arata ce am vopsit. Etajarea asta a vitezelor e un pic deranjanta in oras, motiv pt care o cutie edc este perfecta in oras. Ori eu am vrut 4x4 pt munte si zap

Posted Images

Salut  @Mmbrun   Problema cu clima care se blocheaza e mai noua pe forum.. ai putea detalia te rog despre ce a fost vorba? Nu ai reusit deloc sa o faci sa-si revina fara interventia service-ului? Problema cu bordul e trist ca inca apare la modelele abia iesite din fabrica ... :(

 

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Dorelus, eu am cumparat-o cu plata integrala si am putut face asigurare co-brand casco. Puteam alege intre mai multi asiguratori, nu mi s-a impus unul anume.

 

@Mmbrun, s-a blocat ventilatorul sau mergea dar nu mai băga aer rece? Manuala sau automata?

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Situația cu clima e astfel: după 150-200 km, afara fiind o temperatură peste 24 de grade, s-a înfundat efectiv conducta de aer...s-a format condens, care a înghețat, astfel aerul rece a fost blocat. Cică se cunoaște...mai multe informații după ce ies din service....

Și-a dat drumul după o oră , timp in care a fost oprită clima automata. 

Ventilatorul funcționa, nu mai intra aer rece. A doua zi și-a revenit, e funcțională în anumite condiții meteo...

Editat de Mmbrun
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta am avut-o la Dusterul vechi (2015) - dop de gheata la viteze mari de croaziera ... si a fost remediata după multe (3-4) intervenții in service .... se pare ca a fost o hiba a anilor 2014 - 2015. 

Recomand vizita in service cu deschidere obligatoriu fisa client. Pe vorbe nu tine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...