Sari la conținut

Noul membru a ajuns


Postări Recomandate

Multumesc frumos de sfaturi tuturor. 

Pana la urma am ales ca toate schimburile sa fie cu piese originale. 

Astfel, distrbutie+uleiuri+filtre+brat inferior stanga+termostat(nu imi urca apa mai mult de 2 linii doar cand vrea)=1250 lei+350 lei manopera.

Cu partea electrica sper sa ma ocup eu, ca tot am diploma de ing.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare,  Dupa aproape 7 luni de cautari, am gasit in sfarsit ceva care sa-mi multumeasca gusturile. Desi am vazut cel putin 20 de masini, care pana la urma se dovedeau total diferite fata de ce

Am gasit si in Ro destul de multe, la un pret mai mic sau mai mare, dar toate, absolut toate aveau o mica/mare problema.  Cumva nu puteam sa am incredere in romanu ala din targ, poate pentru care

La Duster ph1 (cele care au indicator pt temperatura apei) afisajul arata fie 2 liniute (se aprind la ~50 grade), fie 4 liniute (se aprind la ~80 grade), nu apare 3 liniute pe afisaj. La dCi term

Posted Images

Apa nu urca mai mult de 2 linii decat in cazuri speciale. Temperatura foarte mare afara, circulat in oras aglomerat cu viteza foarte mica si cu multe opriri la semafoare, daca tragi vreo remorca grea sau mare (rulota). Cel putin asa e la mine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu liniutele de la temperatura si eu zic sa stai linistit daca esti ingrijorat ca in special in perioada asta ceva mai racoroasa nu prea ajunge la 4 liniute. 

- intr-o vineri din Decembrie 2017 cand nu era tocmai frig prin Bucuresti:  drum de aproximativ 5 km in oras la ora de haos cu stat la semafor, inaintat 3 masini, stat iar la semafor, etc ==> pana aproape de destinatie ajunse la 4 liniute

- in duminica aceluiasi sfarsit de saptamana mentionat mai sus am plecat dinspre munte(zona Rucar-Bran) spre Bucuresti si pentru ca acolo + mare parte a drumul de intoarcere a fost mai frig si nici nu am calcat prea tare acceleratia...tot drumul pana am ajuns acasa in Bucuresti am avut doar 2 liniute. 

Vara nu stiu cum e la voi dar la mine nu cred ca e drum(in oras sau in afara nu conteaza) la care sa nu ajung la 4 liniute.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou. 

 

Am schimbat si termostatul pana la urma, si totusi se observa:)) Acum se duce la 4 linii. Ieri Baia Mare-Cluj, 150 de km 4 linii au fost, ce-i drept nu am menajat deloc masina. 

In schimb am facut un traseu acum 3 saptamani, Cluj-Voineasa, a stat 2 linii indiferent cum trageam pe ea. Mecanicul mi-a zis ca el face la toate la fel cand au problema asta si l-am schimbat o data cu celelalte. 

Acum mai am o singura problema, am observat o huruiala ondeva in spate, parca roata spate stanga, care se accentueaza in momentul in care virez putin stanga si accelerez, chiar daca e 2wd,auto sau 4wd cuplat, si indiferent de viteza, huruitul se aude mai tare cu cat accelerez. sa fie planetara aia?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Da era cald in  masina, sufla cald, dar eram ingrijorat ca nu are apa in motor 90 de grade. Cam asta a fost motivul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Duster ph1 (cele care au indicator pt temperatura apei) afisajul arata fie 2 liniute (se aprind la ~50 grade), fie 4 liniute (se aprind la ~80 grade), nu apare 3 liniute pe afisaj.

La dCi termostatul deschide la 83 grade, deci cam greu sa ajunga la 90 grade, cel putin in perioada asta de iarna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...