Sari la conținut

Postări Recomandate

O alta bâlbâiala , e și faptul că sa îmi configurez acasă pe siteul oficial un Duster, și să ajung la dealer sa îmi spună că anumite opțiuni disponibile și gratuite pe site in fapt sunt,, o eroare,, , Vocea Clientului să îmi confirme, nu cred că e iar un fapt care să îmi creeze imaginea de profesionalism și o experiență plăcută în calitate de client. As fi vrut bare longitudinale sau ornamente cromate aspect satinat dar am fost dezamăgit total de lipsa geamurilor fumurii. Vocea clientului incerca sa ,, mă aburească ,, cum că ele standard sunt cu tenta fumurie și a recunoscut că nu e așa când i-am spus că mă uit la un Prestige și la un Confort și vad reale diferente, iar Prestige era identic cu poza de pe site la configurator. Putea să îndulcească pastila oferind geamuri fumurii gratuit sau lla preț redus sau o alta opțională gratuită. Sper că la atât se reduce experiența neplăcută cu Dacia. As dori sa ii pot face reclama deoarece consider cu adevărat că Dacia reprezintă o reușită , și mai ales o reușită românească. Și că merită promovat pe toate planurile. Promit sa incerc sa îmi exprim mulțumirea data de mașinuț,  imediat ce o primesc

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Nu am ajuns inca la dealer dar eram sigur ca asa o sa se intample cu unele optionale prezente pe site-ul official. .Ai zice ca site-ul Dacia.ro este abandonat ,atat de slab optimizat este in ultima perioada, nici macar sa schimb motorizarile disponibile nu ma lasa... Vad ca vecinii de peste Prut ofera avantaje http://www.dacia.md/  la achizitionarea Noului Duster, plus ca pretul este de la 11.800, doar ca nu le merge configuratorul. Totusi pentru o masina asteptata de majoritatea din noi, se cam balbaie la relatiile cu publicul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am facut un test-drive cu noul Duster. Pot spune ca, in comparatie cu vechile variante, zici ca te urci intr-o nava spatiala. Mai multa electronica, mai multa calitate la materiale, mai mult confort. Masina chiar se conduce foarte bine. Am condus un diesel, desi doream o benzina.

E net superior vechiului Duster. As arata un minus la greutatea masinii, care a crescut un pic fata de ultimele modele, iar eu imi doream un duster pentru ca avea cam aceeasi greutate cu vechiul meu Peugeot 307, si are 4x4, care ma ajuta mult la munte si prin alte locuri greu accesibile. 

Editat de free2ride
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Știu că există aparate formate din doua dispozitive, care se folosesc la furtul unor mașini mult mai scumpe keyless. Primul device  îți caută semnalul cheii îl captează și îl trimite celui de al doilea device. Acesta e langa mașină și îl reda , păcălind mașină sa creadă că cheia e langa ea , deci îți deschide portierele și mai îți și pornește motorul la apăsarea butonului. S-au furat așa inclusiv mașini  care aveau cheile in interiorul casei , iar unul din hoți stătea cu primul device plângă zidul casei. Un astfel de fier a fost filmat in Londra de o cameră de supraveghere. Pentru a evita asta , cheia ar trebui sa stea in cutie metalica care sa nu permită trecerea semnalului. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Că adăugire, orice piesa electronică se mai și strică. Logica îmi spune că și cardul electronic. Iar de înlocuit de regulă se înlocuiesc numai la dealer care cere un preț pe măsură(căutați pe Google) . Eu unul am optat pentru cheie clasica cu imobilizator. La Volvo o am purces originala de numai 22 de ani

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Agentul de vanzari de la AutoCobalcescu mi-a spus ca 1.6 SCe este indisponibil momentan din cauza omologarii intarziate a versiunii Ph3 cu acest motor.

Din primavara va fi disponibil, personal sunt interesat de varianta 1.6SCe 4x4 si GPL cu bara de la Mudster pentru a pune rezerva pe hayon si pe urma sa ii montez diferentiale autoblocante si arcuri si amortizoare mai serioase.

 

Marea dilema ramane la infotainment, in prezentarea video cu designer-ul lor arata un bord similar cu acesta, doar ca avea un R-Link in el, unele voci spun ca va fi disponibil, iar Dacia sunt atat de haotici incat au uitat sa mentioneze ca in functie de echipare si/sau motorizare ai la Duster doua tipuri de computer de bord.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...