Sari la conținut

Rechemare in service a Dusterelor Diesel Euro 6b


Postări Recomandate

Salutare,astazi mi-a venit si mie faimoasa scrisoare de la Grup Renault pentru o rechemare in service!Este vorba despre  o resoftare la motoarele Diesel Euro 6 b ale Grupului Renault prin care s-ar reduce mai mult emisile NOx.Din cate am inteles din discutile vazute pe diverse grupuri FB,cica cu aceasta ocazie s-ar micsora puterea motorului la 107 cp si cred ca este adevarat deoarece am vazut mai nou pe diferite configuratoare de accesorii DD ca este trecuta si varianta motorizare dci de 107 cp!A mai venit la cineva aceasta scrisoare de rechemare?Stie cineva sigur cum sta treaba si daca e mai bine sa nu o fac?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La mine a venit de prin vara (iulie, parca), dar nu e o rechemare, ci doar o sugestie. Nu te obliga sa mergi, nu pierzi garantia si poti merge fara probleme cu masina. Daca esti foarte constiinci

Mașina aia e 10/2017, iar seria de fabricație nu intră pe ots-ul de euro6b

UU1 Y YY YYXX XXXXXX = orice mașină fabricată la UU1 (Mioveni) În cazul dCi 110 UU1 H SD J9GX XXXXXX      

Posted Images

La mine a venit de prin vara (iulie, parca), dar nu e o rechemare, ci doar o sugestie. Nu te obliga sa mergi, nu pierzi garantia si poti merge fara probleme cu masina.

Daca esti foarte constiincios cu mediul inconjurator (oarecum un paradox, ca nu-ti luai diesel daca erai) poti sa mergi si sa fii impacat pe viitor ca ai facut tot ce se poate :)

Eu am ales sa nu merg, ca mi se par dezavantajele mai multe decat avantajele. Sa le luam deci pe rand (din punctul meu de vedere):

  • emisii mai mici -> avantaj
  • putere mai mica -> dezavantaj (aici teoretic ei zic ca nu umbla, dar prea multe metode prin care sa scada emisiile alea nu sunt)
  • probabil remapare a motorului, cu accent pe conducere ECO -> dezavantaj (o sa fie ca si cum e mereu activat modul ECO din buton, adica te rogi de masina sa accelereze intr-o depasire)
  • curatare mai deasa a filtrului de particule -> dezavantaj (daca mergi mult prin oras o sa se curete des si la un moment dat se va infunda si trebuie schimbat, operatiune care nu e deloc ieftina)

A mai fost un topic prin iulie, cand a aparut campania: 

 

Pana la urma, e alegerea ta daca o faci sau nu. Mai sus ai argumentele mele, cu mare placere sunt dispus sa primesc si altele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Vad ca a aparut o alta rechemare...a postat cineva pe un grup facebook scrisoarea.Tipul detine un  Duster 1.5 dci 4x4 din Noiembrie 2017 si cica rechemare pentru probleme de calibrare a calculatorului de injectie,probleme ce pot afecta sistemul S&S?Despre ce naiba mai e vorba si acum?

28336228_371601213307642_5823238885700376944_o.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...