Sari la conținut

Zgomot / batai motor diesel la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare. Am o cunostinta cu un logan din prima generatie , cu motorul de 1,5 dci care a parcurs peste 400.000 km in zece ani , fara probleme la injectoare  si la turbo.  Motorina doar de la pomp

  • 4 months later...

Am si eu 1.5 dci cu injectie siemens si va pot spune din propria experienta ca zgomotul care se aude cand accelerezi se datoreaza calitatii motorinei. De fapt intra in functiune avansul automat care corecteaza calitatea slaba a motorinei. Daca vreti sa nu-l mai auziti puneti motorina buna sau un aditivi care sa ridice cifra cetanica.

Zgomotul de tractoras reclamat este real dar....este specific unei motorine care nu asigura lubricitatea necesara. Cautati si puneti aditivi care asigura lubricitatea necesara in sistemul de injectie si veti descoperi un alt motor mult mai silentios inclusiv la rece unde acest lucru foarte important!

Sau ulei 2T dar asta ca solutia saracului mai mult.

Tot din cauza motorinei fara lubricitate se aude la pornirea la rece pana se incalzeste mormaitul pompei si se recomanda sa o accelerati usurel pana se mai incalzeste.

Motorul este foarte pragmatic, este facut cu minimul de dotari si calitate necesar dar fara fineturi care sa-i reduca zgomotul.

Nu mai aruncati orice zgomot in functionarea dieselului 1.5 dci pe injectoare. Ele sunt destul de robuste dar asa face cu motorina uscata si proasta pe care o gasim la pompe. Motorina mai scumpa chiar se vede in functionarea motorului insa nu la nivelul necesar ptr ca tot uscata ramane dar macar are o cifra cetanica mai buna.

Referitor la zgomotele puse pe seama injectoarelor: si eu am suspectat o bataie metalica care aparea la pornirea la rece ca e din injectoare. Dupa o vizita la reprezentanta am descoperit ce face acea bataie ca si cum ai lovi o banda metalica cu un ciocanel. Pare greu de crezut dar puteti verifica si singuri. Este datorata motorinei la presiune foarte mare care isi schimba directia in ultima conducta de inalta presiune care aduce motorina din rampa in injectorul 4. Conducta este din otel iar motorina la presiune foarte mare actioneaza ca si cum ai lovi cu ceva metalic in conducta si iata zgomotul. Cand e rece se aude cu atat mai clar si tare.

Dar nu e nimic stricat la motor si nu e vina injectoarelor.

Ca sa verificati rapid injectoarele dati a 4-a la vreo 900-1000 ture/minut si apasati pedala la fund.

Daca masina accelereaza liniar si nu face smucituri sau alte manifestari inseamna ca injectoarele sunt ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
On 7/1/2014 at 11:08 AM, ionita123 said:

...

Zgomotul de tractoras reclamat este real dar....este specific unei motorine care nu asigura lubricitatea necesara. Cautati si puneti aditivi care asigura lubricitatea necesara in sistemul de injectie si veti descoperi un alt motor mult mai silentios inclusiv la rece unde acest lucru foarte important!

...

Tot din cauza motorinei fara lubricitate se aude la pornirea la rece pana se incalzeste mormaitul pompei si se recomanda sa o accelerati usurel pana se mai incalzeste.

...

Nu sunt in masura sa comentez detaliile tehnice dar sunt sigur ca folosesti gresit cuvantul lubricitate (vezi DEX). Cuvantul care vroiai sa-l folosesti cred ca e lubrifiere.

Editat de Killer82
sters text citat inutil
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da e lubrifiere.

Ma refer la puterea de lubrifiere a unui aditiv dedicat ptr motorina care este superioara uleiului 2T.

Din propria experienta uleiul 2T nu anihileaza zgomotul pompei la pornire dimineata (ca un mormait) pe cand un aditiv da.

Ambele substante lubrifiaza dar nu obtii acelasi efect totusi.

Sau altfel spus si uleiul 2T unge dar aditivul chiar lubrifiaza!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

Ulei 2T nu care sens sa bagi la motoarele astea E5 sau E6... ca iti dai singur foc la caciula :) daca tot consuma putin dieselul poate merita motorina mai scumpa,  ce naiba :D

Sunt colegi care au peste suta de mii de km fara probleme la injectie. Si fara 2T sau alte metode folclorice. Motorina buna, talpa grea si revizii la timp.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to Zgomot / batai motor diesel la rece

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...