Sari la conținut

dust3radmin

Tapatalk Android Si Ios, Update Software La Ultima Versiune

Postări Recomandate

Dragi membrii,

 

Vin cu rugamintea sa faceti update la softul TAPATALK la ULTIMA versiune (aplicatia mobila pt acces pe forum ), deoarece, se pare ca exista un BUG care dubleaza atata topicurile cat si posturile.

 

Bug-ul afecteaza in special aplicatiile de pe Iphone, insa este recomandat si pt Android.

 

Multumesc pt intelegere.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot timpul am avut ultima versiune si de multe ori s-au dublat postarile. Nu cred ca are legatura cu versiunea de Tapatalk.

 

LE: problema apare atunci cand vrei sa postezi si iti apare o eroare. Daca dai Retry, deja s-a dublat postarea. Trebuie selectat Cancel si postarea va aparea totusi.

Editat de CristiZ

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, este posibil sa fie si asta cauza, insa, dupa cum spuneam, am rugmintea sa aveti ultima versiune de soft, pt a elimina acest bug din discutie, apoi voi analiza sa vad care este problema mai departe.

 

Asadar, update soft va rog.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de problema de duble-postari... revin cu ceva info pt ca nu prea creez posturi noi, insa azi am facut-o si am observat o eroare, poate ajuta la diagnoza (versus logs, etc).

Pasi de repro - nu stiu daca toate detaliile conteaza, insa in software asa se pun bug-urile :)

- Logged in on PC, Win 7 cu Firefox 51.0.1 (32-bit)

- Mers la sectiunea http://forumduster.ro/forum /9-dacia-duster-intretinere/, apasat pe "Start New Topic" (ulterior a rezultat topicul forumduster.ro/topic/2524-produse-pentru-prevenirea-tratarea-zonelor-ruginite )

- Nu am adaugat poze, atasamente, etc - doar inline URLuri in text, 3 tag-uri

- Am apasat "Post New Topic" - est. in jurul orei 14:20

- Am primit o eroare generica "Internal Server Error"

- Am deschis forum -ul in alt tab si am vazut ca post-ul era creat OK, desi primisem eroarea

- In tab-ul original am dat back si mi-a re-aparut formularul - sunt convins ca daca mai apasam o data pe "Post New Topic" se mai crea odata

 

Daca e nevoie sa folosesc Chrome data viitoare (eventual sa ma bag pe consola networking si sa dau un export de acolo in format har - nu stiu daca ajuta) - sau daca pot ajuta cu ceva cu investigatia - pls let me know.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de observatie, o sa vad in logurile de pe server care e problema.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • NU CITA ultimul mesaj postat! Salutare La lodgy al meu am observat ca in momentul cand apare eroarea asta , telefonul care este la încărcat pornește încărcarea in exact acelasi moment cand se aprinde eroarea... 2015 - 1.5 dci -79kw- 128k km.
    • A si eu aceeasi problema. Inca nerezolvata. Problema apare la mine cand rulezi cu turatie constanta in viteza 5-6 (70-90 km/h). Mai demult am gasit o explicatie logica (pentru mine) pe un forum din UK. Nu sunt mecanic, deci nu ma exprim in calitate de "expert". Omul zicea ca a schimbat o gramada de piese pe masina (Duster ph 2 diesel 4x4 2015..cred), inclusiv pompa de injectie, insa problema a persistat. La o cautare amanuntita a gasit ca un inel de la senzorul abs era rupt (si ruginit). Acesta este un inel cu niste dinti pe el si se invarte odata cu roata, iar dupa documentatia mea am inteles ca functioneaza in felul urmator. In proximitatea inelului dintat este montat senzorul abs, care este defapt o bobina magnetica. La trecerea fiecarui dinte, se schimba intensitatea magnetica care ulterior se transforma cumva (nu am inteles exact cum) intr-un impul electric. Calculatorul masinii "numara" si interpreteaza aceste impulsuri, si in acest mod reiese numarul de rotatii al fiecarei roti. Acuma, ruland cu o viteza constanta, ar trebuii sa dea aceleasi impulsuri pe fiecare roata. insa, in locul ruperii inelului, distanta intre 2 dinti sa marit, iar acest impuls "fals" regulat, da peste cap calculatorul careia nu ii mai iese exact viteza de rotatie pe roata respectiva. De aici eroarea cu 2 doi martori. Teoretic se remedieaza prin schimbarea inelelor de senzor abs. Am inteles ca la reprezentatnta acesta vine impreuna cu planetara, insa pe piata se gasesc inele separate. Toate acestea sunt doar o teorie la care eu am concluzionat. Nu stiu exact unde anume in planetara sa caut acel inel, sa vad daca intr-adevar este rupt sau nu. 
    • Salutare!   Si eu am aceeasi problema.... Totusi apar destul de rar cei doi martori, dar apar uneori (dupa cum se vede si in poza).  Pe langa asta, uneori dimineata cand pornesc la rece scade turatia de ralanti, iar cand ajunge undeva cam pe la aprox 600-700 rpm se aprinde martorul "dinti de fierastrau" galben, creste turatia la motor si se stinge martorul, dupa care iar scade turatia si tot asa de cateva ori, pana o accelerez eu putin. De la reprezentanta chiar astazi mi-a spus ca e de la pompa de inalte.. Totusi as dori sa incerc si alta solutie pana sa ajung sa inlocuiesc pompa de injectie.  Daca mai aveti ceva update-uri pe subiectul asta va rog sa-mi spuneti.   Multumesc.
    • Exfolierea da, coroziunea nu.
×
×
  • Creează nouă...