Sari la conținut

Upgrade Sunet La Ph2 (Boxe)


Postări Recomandate

Îo n-am treabă cu alte dispute. Am scris doar ce imi fac la masină pe partea de audio, pe topicul dedicat acestei teme , pe un forum dedicat masinilor noastre. Eu ti-am dat dreptate in ceea ce ai scris, insa pt mine nu se potriveste si am argumentat de ce. Pe forumul asta era vorba de impărtășit experiențe parcă . Am gresit? Daca da, imi cer scuze. Zic sa ne rezumam la povesti la cafea strict intre prieteni daca prin postările noastre pe acest forum deranjam alți membri mai vechi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 25
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am terminat insonorizarea Boxele alese sunt Focal pe 2cai pe spate iar pe față tot Focal dar cu crossover si tweetere separate Sunt ajutate de un subwoofer activ Alpine discret sub scaun. Pr

Păi în felul ăsta trebuie schimbata și tapițeria de pe uși că plasticul acela ieftin doar rău face la octave. Si planșa de bord și ornamentele de pe stâlpi sau din portbagaj. De pavilion să nu mai s

Stai linistit totul e ok - glumesc si eu.... ma mai agit cand ma prinde Daniel la colt

Posted Images

  • 4 weeks later...

Că tot a venit primăvara azi am terminat de insonorizat si ușile față pe care am montat niște boxe Focal R130s2 cu filtre si tweetere. Incă odată m-am minunat cât de bine sună totuși boxele originale raportat la mărimea magnetului....Sub scaun am montat si un subwoofer activ de-i zice Alpine PV 80 . E fain că are și telecomandă și te mai poți juca un pic cu reglajele. In sfârșit , e ceva de muncă dar merită. .....doar dacă ești pasionat de meștereală cu cabluri, fire, mufe și alte trăznăi . Ca timp efectiv de muncă mie mi-a luat o zi pt insonorizarea ușilor din spate și schimbat difuzoarele, o zi ușile din fată, si încă o zi montat subwooferul. Deși pare simplu la prima vedere iți ia mult timp sa gândești traseul firelor la subwoofer , sa începi sa tragi un fir gros de alimentare cu siguranță direct de la baterie, alt fir de la contact, o masă si cablul de la telecomanda. Apoi in mănunchiul de fire de la praguri trebuie identificate cu aparatul de măsură cele 2 +2 fire de la difuzoarele spate pentru luat semnal de pe ele. Toate aceste fire trebuiec trase prin locuri sigure si evident ascunse privirii... Finalmente entuziasmat am pus borna si am dat drumul la radio.... Concluzie : Diferența de calitate a sunetului nu justifică investiția de bani și timp petrecut printre cabluri boxe și șuruburi. Asta dacă asculți cu precădere radioul. Boxele originale sună foarte bine la PH2 iar daca ai si Medianav Evo nu-ti mai trebuie altceva. Insă se schimba radical povestea dacă pui un stick cu o muzică trasă bine și ai de gând să faci drumuri lungi. Basul e rotund si atât de discret cât să il simți binișor in fund iar tweeterele, astea sunt cireașa de pe tort. Sunt grozave. Atât pe audio. Mai schimb ceva pe la frâme + suspensie si Dusterul e gata pt noul sezon :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Am vazut si pe olx si pe altele subwoofer-ul simplu(nu foarte scump),dar nu stiu la medianav daca mai trebuie ceva sau cum s-o instala. 

Are medianav-ul iesire sau cum o fi.

Editat de tolo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...