Sari la conținut

Cele Mai Bune Produse Pt. Intretinerea Plasticelor, Anvelopelor Si Chederelor Duster


Postări Recomandate

Silicoanele protejeaza cauciucul mai ales de soare, nici nu era vorba de dat peste jeg, personal caut silicon fara arome si nici n-am jeg in masina, am doar praf in masina, n-a vomat nimeni in ea :) :) Apa cu otet nu curata neam albeata aia de pe chedere, eu mai mult de asta sunt interesat. @Cain, zeama aia de ai zis tu le tine mai mult timp negre ? la mine pana acum doar siliconul a fost un succes la chestia asta, ce-i drept temporar. Daca apar mirosuri dubioase, sunt in general de la pasla de sub plasticele din portbagaj sau covorase, etc, cel putin la mine asa este, am demontat plasticele alea si pasla de pe ele miroase cam aiurea.

 

Editat mai tarziu : Sapunul de casa este o mizerie :)

Editat de Negura
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 61
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare Dusteristi,   Poate ajuta feedbackul meu, o parere in plus nu strica niciodata   Imi place sa intretin masina din cauza ca petrec mult timp in ea si o asociez cu un moment in care vreau

asta ii buna...   - Pt # 1 ca mai fac cateii pe roti -- desi sincer nu stiu de ce te-ar deranja chestia asta, atata timpt cat nu ii dai pupici de noapte-buna pe jante / gume -- poti sa incerci cu sp

Ieri am fost pe la SellGros si am gasit 3 raioane de produse auto - inclusiv aditivi originali LiquiMoly si cel mai bun si de durata produs de intretinere a bordului care disparuse de peste tot. Arex

Posted Images

"Zeama" alba italiana costa 34lei si tine destul de mult, mereu se minunau cei de la spalatorie cat tine - caci mai pun si eu mana si stiau cu ce am dat. Am dat-o binisor, 7-8 fasuri pe o usa si a tinut cam 8 luni (*atentie sa nu dai pe geam caci ai de sters daca se usuca). Ce mi-a placut cel mai mult la ea e ca lasa un look de nou natural, de zici ca nu a fost dat cu nimic acolo si nu atrage praf. Revin dupa ce o pun si pe bord Duster - probabil weekendul asta.

 

La chedere nu imi amintesc sa fii dat, in general preferam silicon la ele say Dry-PTFE, pt ca mereu eram stesat de frecarea cu caroseria, la o Skoda din familie neintretinuta au tocit chederele vopseaua pana a dat rugina la zona de frecare (9 ani vechime).

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am testat produsul si pe bordul Duster. Mi-am amintit ce greu e cu el... dupa ce ai dat nu trebuie sa lasi nici o zona nestearsa si fasaie pe arie mare...deci daca corectezi pe ceva stergi de 3 ori mai mult (am avut 2 carpe)... si Dusterul are tati o gramada de ravene si 4 tipuri de plastic, am sters cred ca 20 min bordul. Noroc ca m-am prins cum sa invart carpa usor in jurul ceasurilor de bord (o infunzi in sub turometru de exemplu si invarti circular tot bordul in jurul la toate turometru, vitezometru si CB).

 

Atasez poze (*bate soarele direct in bord), parca iese prea stralucitor, vedeti ca exista si vrianta mata nu doar gloss.

 

Funny - azi in service remarca un domn: Masina asta e mai curata ca la mine in casa :)... Lol... asa zice si femeia, ca in casa nu fac asa curat :)

post-4805-0-65555000-1472910825_thumb.jpg

post-4805-0-41857500-1472910830_thumb.jpg

post-4805-0-88917900-1472910834_thumb.jpg

post-4805-0-32621600-1472910837_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...