Sari la conținut

Reglare Directie


Postări Recomandate

Eu zic ca in cazul tau este diferit de masina stoc intrucat ai schimbat amortizoarele cu unele diferite de cele stoc. De aici toate problemele. Long story short: directia la 4x4 se incepe cu puntea spate si apoi cu cea fata. Si a doua cerinta este sa mergeti la un mecanic care face geometria de mai multi ani. Am descoperit unul la dacoserv preciziei care e meserias . Face directii de 14 ani. Recomand. Restul ca trebuie sa mergi de 100 de iri la reglaj si ca mecanicul trebuie sa testeze masina fiind la volan este...can can.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cancan sau nu... imi scurteaza timpul sa explic prea mult sau sa repet... ce simt la volan :hairy: - prefer sa testaez eu o singura data la final.

Gen: "Eu simt ca mai trage dreapta putin"... "Nu are cum ca pe calculator da bine!"... "Pai si ce facem?", "Hai ca mai fac asta... Acum cum e?"... "Parca mai bine... bla, bla"... etc.

 

PS. Stiu ca e mai greu - dar NU mai pun in viata mea amortizoare de fabrica.... este alta masina cu amortizoarele Mudster, mult superioara la stabilitate si feedback.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O mentiune, tocmai de aia eu am arcuri de fabrica si amortizoare Mudster. Am testat si Mudsterul original si imi place mai mult cum sta la mine, este compromisul perfect pt ce am eu nevoie.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Usor offtipic insa (la Megane) am patit sa traga stanga chiar si cu geometria reglata si cu presiunea verificata (doar la viteze mici de deplasare, la viteze mari nu se simtea)... ei bine, am permutat rotile stanga-dreapta si tragea dreapta!

Deci era de la cauciucuri - loturi diferite, dracu stie - toate erau luate de noi, rulate doar 3 luni... le-am pus pe spate si nu a mai tras de atunci...

Deci sunt multe aspecte la mijloc...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...