Sari la conținut

Dacia Duster - culori disponibile


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 46
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Culori disponibile Dacia Duster:   Nemetalizate: Blanc Glacier, Bleu Navy   Metalizate: Gris Platine, Gris Basalte, Bleu Mineral, Noir Nacre, Brun Cajou

In sfarsit a venit .

Le-a fost frică de procesele cu Apple…

Posted Images

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare Sunt proaspat inregistrat pe forum, asa ca va rog sa fiti blanzi Dusterul meu are aproape 90.000 km, an fabricatie 2014, cu motor de 1.2 benzina. Sunt al doilea proprietar si am cateva intrebari: 1) Pentru a avea acces la bobina de aprindere si bujia de la cilindrul 4, trebuie sa indepartez o tubulatura montata de inginerii francezi (romani?) exact peste ele (vezi poza atasata). Colierele cu care este fixat furtunul sunt de tip VISA-E, de mari fitze. Adica se pot monta doar in fabrica cu o scula speciala. Din cate am inteles din diverse surse, sunt de unica folosinta, adica le tai si pui un colier mai uman de tip Jubilee. Intrebarea mea este: din experienta voastra se confirma ca acele coliere se taie si se inlocuiesc cu alt model? Daca da, cu ce tip de colier l-ati inlocuit si ce diametru? 2) Manualul de service pentru Duster nu arata nimic specific pentru tipul meu de motor. Nici macar o ilustratie cu localizarea diverselor componente ale motorului. De exemplu, daca vrei sa vezi cum inlocuiesti o bujie, nu te anunta nimeni ca vei da peste o mare inginerie montata exact peste bobina de aprindere 4. Intrebare: exista un manual de service de Duster cu informatii despre repararea tipului meu de motor? 3) De cand am cumparat masina am observat ca in gama de turatie 1200 - 2000 rpm motorul nu are o turatie stabila la o apasare constanta a pedalei de acceleratie. In mers se constata un fel de "zgaltaieli". Eu banuiesc ca pot fi doua cauze. Una ar fi senzorul de pozitie clapeta/pedala acceleratie, si a doua ar fi clapeta de acceleratie murdara. Voi ati avut aceasta problema? Daca da, cum ati rezolvat-o? Multumesc pentru rabdare.
    • Da.....nu sînt pocnituri este exact cum am zis ....rog pe cei competenți și care știu ce vb daca au bunăvoința să răspundă nu toți ....   Mersi încă o dată !
    • Cureaua accesorii care patinează se aude un scârţâit foarte pronunţat, nu pocnituri ş.a.m.d. Poate cineva care nu are Duster ne luminează în problema ta.  >>zic şi eu  !! <<   L.E. am înţeles greşit eu, nu  sunt pocnitori, poate petarde, cum a spus iniţiatorul "exact cum a zis" ...  
    • Buna ,   Știu că mașina nu se repara pe forum dar pun și eu o întrebare poate sa mai întâlnit cineva cu problema asta sau cineva cu o părere mai avizată,că sînt tare curios ce poate fi ...de cîteva săptămâni la eliberarea ambreiajul (doar la pornire de pe loc) se aude un zgomot că și cum patinează cureaua de accesorii dar sunetul este mult mai redus comparativ cu o curea care patinează ,dar cam acela este zgomotul și nu se aude tot timpul dar tot mai des în ultima vreme. 150 TCE ,4x4 , 2022. Totul funcționează și merge perfect altfel!    Mersi anticipat!    Ovidiu 
    • Va salut domnilor. Dupa mult studiu pt aceasta problema de bazait/tiuit a pompei de motorina 1.5 blue dci, concluzia este ca nu se poate face nimic. Sunt pline forumurile din Franta, Anglia etc de pagini intregi cu aceasta problema. Dacia/Renault nu isi asuma ca au o problema cu aceasta pompa de motorina, ar fi nevoie de o rechemare masiva in reprezentante. Ideea este ca nu exista nici macar posibilitatea de a cumpara o pompa aftermarket. Exista doar OM, codul fiind 1720 242 80R. Intrebarea pt voi ar fi urmatoarea: credeti va exista posibilitatea sa fie compatibila o alta pompa din grupul Renault cu motorizare identica de 1.5 blue dci 116 cp?
×
×
  • Creează nouă...