Sari la conținut

Proaspat Proprietar Duster 1.5 Dci 4X2 Laureate Gris Platine


Postări Recomandate

La Megane 2, becul W5W T10 e prea mare - trebuie W5W T5 (similar cu unele becuri de lumini de bord).

post-4304-0-24849500-1466076789_thumb.png

Sunt led-uri de-astea decente la pret rezonabil prin mag. de piese auto sau prin "bazar tuning". Eu am un led de-asta ordinar din bazar de cca 2 ani si nu are greturi. Similar cu astea de aici: https://smdcarlamps..../wedge-t05-w5w/ (nu e reclama, nu am colaborat cu site-ul ala, doar ca are info detaliate si apare relativ OK la cautare google).

 

PS: Am observat aseara ca la Duster nu imi arde nici o lumina la bricheta :) Sincer nu stiu daca am avut vreodata iluminare acolo, chiar nu imi amintesc :?: Deci am devenit curios si daca am vreme in weekend il desfac. Daca ajung si la asta, fac poze si deschid topic la tutoriale (daca nu cumva mi-o ia cineva inainte).

 

Succes!

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi 18 iunie este o zii mai speciala pt dusterul meu.Am trecut de 40.000 de km si am montat folii pe geamurile spate de 15 % . Aproape am uitat ca becurile h7 din fabrica au fost inlocuite cu Osram ni

A venit masina.. ce va pot spune dupa nici 100 km ca este total alta masina fata de vechea generatie.. este Duster 2 nu facelift si ph3  dupa parerea mea.. cu ph2 am umblat 2 ani si 30.000 k

poze de la I.N.D 11 Giroc..

Posted Images

E ok, din ce vad in poze e un W5W T10 clasic, cu becul vopsit albastru. :)

Chestia aia albastra de pe bec nu e vopsea,este un fel de "prezervativ" dintr-o guma colorata!La cam toate masinie se schimba acel bec cu multa rabdare si tutun!Tot e bine ca la dusterica cine are,are doar un bec nu doua cum am eu la 156,unul la bricheta si unul la scrumiera!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Megane 2, becul W5W T10 e prea mare - trebuie W5W T5 (similar cu unele becuri de lumini de bord).

post-4304-0-24849500-1466076789_thumb.png

Sunt led-uri de-astea decente la pret rezonabil prin mag. de piese auto sau prin "bazar tuning". Eu am un led de-asta ordinar din bazar de cca 2 ani si nu are greturi. Similar cu astea de aici: https://smdcarlamps..../wedge-t05-w5w/ (nu e reclama, nu am colaborat cu site-ul ala, doar ca are info detaliate si apare relativ OK la cautare google).

 

PS: Am observat aseara ca la Duster nu imi arde nici o lumina la bricheta :) Sincer nu stiu daca am avut vreodata iluminare acolo, chiar nu imi amintesc :?: Deci am devenit curios si daca am vreme in weekend il desfac. Daca ajung si la asta, fac poze si deschid topic la tutoriale (daca nu cumva mi-o ia cineva inainte).

 

Succes!

poate ne organizam si schimbam si la mine acel bec , daca ne sincronizam desigur .
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi o treaba... eventual ne auzim la un telefon, sa vad cum am timp in weekend.

Pana atunci ar fi binevenit orice link util cum se desface consola centrala (de la schimbator) pt ca e un pre-requisite... :D

 

LE: m-am uitat si eu pe tutorialul similar de la Logan, ma astept sa fie similar.

Si da, pare sa fie acelasi soclu de bricheta ca la Megane 2, cu becul W5W T5. Tre sa ii caut "perechea" la ala vechi de pe Megane :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consola aia mica, unde este bricheta la Duster PH1 se scoate foarte usor. (Vorbesc de dreptunghiul ala unde ai robinetul de 4WD, bricheta si butoanele de ESP si blocat geamul). Dreptunghiul ala de 20/7 sau cat are, cu 2 cm grosime se scoate de acolo, are niste cleme).

Se baga o surubelnita dreapta, ascutita si lata, intre ea si bord si se trage usor, si iese cu totul. Cablurile te lasa sa o scoti cam 25 de cm in afara, si iti lasa destul spatiu sa umbli pe acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La PH2 e pozitionata langa schimbator bricheta. Eu ma gandesc ca trebuie scoasa musamaua de la schimbator sau tot tunelul central ca sa umblii la bricheta.

 

post-3261-0-26401500-1466088214_thumb.jpg

 

L.E. am vazut mai tarziu in alte poze ca este o bricheta si langa butonul de 4x4, asa ca ce zice @husky se aplica, scuze de interventie.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe echiparea standard PH2 priza de bricheta e in dreapta schimbatorului, exact ca in poza pusa de tine @vsebas.

Deci da, va trebui scos "tunelul" central din jurul manetei de schimbator. Posibil sa fie ceva acces daca se scoate burduful, insa nu ma bazez pe asta :D

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...