Sari la conținut

Proaspat Proprietar Duster 1.5 Dci 4X2 Laureate Gris Platine


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi 18 iunie este o zii mai speciala pt dusterul meu.Am trecut de 40.000 de km si am montat folii pe geamurile spate de 15 % . Aproape am uitat ca becurile h7 din fabrica au fost inlocuite cu Osram ni

A venit masina.. ce va pot spune dupa nici 100 km ca este total alta masina fata de vechea generatie.. este Duster 2 nu facelift si ph3  dupa parerea mea.. cu ph2 am umblat 2 ani si 30.000 k

poze de la I.N.D 11 Giroc..

Posted Images

Michelin Cross Climate sunt oficial anvelope All Season.

Si eu le-am vazut pe unele siteuri de vanzari anvelope prezentate ca anvelope de vara cu ceva "proprietati" de iarna si ca orice All Season sunt facute sa impace decent ambele sezoane fara sa exceleze in nici unul.

Eu m-am descurcat ok in ultimii aproximativ 4 ani de cand am Dusterul cu modelul de fabrica All Season de la Continental(pe alocuri recunosc, am apelat la 4X4 insa prea putin in toti acesti ani) dar daca ai ocazia normal ca ar fi mai bine sa mergi pe set de vara  + set de iarna(poate chiar cu tot cu jante pentru iarna).

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca zici cu anvelope vara plus iarna si jenti separate..noi la fiecare masina din firma si familie avem jenti cu cauciucuri separat. Si avem 5 masini din care 3 dube, inseamna 20 de jenti in total. Dar de exemplu ce iarna a fost si acum( a nins de 2-3 ori) un all season mi se pare mult mai ok.

Plus ca cauciucurile nu se uzeaza doar inbatranesc si le arunci cu 5mm creasta. Daca tot dai 2500 ron pe cauciucuri macar cativa ani nu ai treaba. Ca sa nu vb despre costuri la jentile de 17...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ati inteles voi bine ca au vrut sa spuna aia,deci  Michelin Cross Climate este primul cauciuc de vara  cu certificare/omologare si pentru  iarna.Astea si nu mai stiu care sunt singurele care au pe partea laterala desenul acela cu trei varfuri de munte si in interior fulgul de nea  (3 Peaks Mountain SnowFlake).Daca voi ajunge intr-o zi sa trebuiasca sa schimb actualele CC,urmatoarele vor fi fara discutie Michelin Cross Climate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dada, crossclimate este un cauciuc foarte intetesant..bun pe uscat, bun pe sosea umeda , ok pe zapada, pe gheata poti s-a ai orice cauciuc de iarna , acolo trebe grija mare si viteza redusa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am primit telefon de la dealer ca numai saptamana viitoare ajunge masina..miercuri s-au joi.. 

Asteptam ?. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...