Sari la conținut

Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 503
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ne-am vazut in sfarsit.E sexi,mare,dar are un defect! E insetata Glumesc...La o medie de 12 km/h ce poti cere? 5℅.Imi place confortul scaunelor,faptul ca esti mai sus.Avand muzica pornita nici nu re

Vesti bune!Am primit confirmarea platii integrale a masinii.Va intra la montaj accesorii..inclusiv alarma(Maat).Pe joi o voi ridica!!   Alarma nu o sa fie pe cheie dar nu-i o tragedie!

Azi mi-am facut un cadou!

Posted Images

Raspund tot eu..cu exceptia unei portiuni de aprox 20 km de la iesirea de pe bac,restul drumului pana.n Tulcea este bun.

Legat de aerul conditionat..daca lasam pe treapta 2 indreptat spre parbriz nu simteam ca este eficient..In mare parte am folosit treapta 3 setat pe fantele fata.Desi instalatia a fost verificata si circuitul completat cu freon parca tot nu e ce trebuie..Poate gresesc..As testa si la alti colegi instalatia.

Pe un traseu Bucuresti Husi-Vaslui..Vaslui- Tecuci-Galati-Isaccea-Tulcea,Tulcea-Slobozia-A2-Bucuresti...aprox 955km v.m 65km/h..A/C 90% din traseu ON.3 adulti plus copil..bagajul aferent(dus)..La intoarcerea spre Bucuresti 3 adulti..bagaj usor.Consum 8.3L/100 km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Stiti cumva de unde pot achizitiona un portbagaj tip gratar? Intai voi pune barele transversale apoi acest portbagaj.Am vazut montat pe un duster ph1

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine sa te gandesti cam ce vrei sa cari cu el :)

Daca vrei sa cari chestii mari (scanduri, teava, placi) nu ajuta deloc. Alea mai bine le cari direct pe bare.

Pentru bagaje probabil e OK insa trebuie protejate de ploaie.

 

Daca vrei de aluminiu, are Mudster unul. Mai sunt de la Thule. Preturi destul de serioase si la primul, si mai ales la al doilea. In sensul ca de banii aia iei o cutie mai mult ca decenta. Cel mai probail exista si de otel (cum sunt alea standard de pe logane, care merge pe barele patrate de otel) insa o sa iti fluiere toate baladele pe drum :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ ambvision..mersi mult.Gasisem cateva site dar nu aveau pentru Duster.Varianta de a cara direct pe barele verticale e o solutie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai, cum ziceam - decat sa dai peste o mie de lei pe roof-rack, mai degraba iei niste chingi serioase, cu clicket, si cari cam orice ii nevoie (legat direct de barele transversale). Eu am vreo 4 chingi intr-o borseta prin portbagaj (ca mi-au prins bine de multe ori), iar barele transversale oricum le tin montate pe masina tot timpul.

 

Intr-adevar daca transport chestii "rugoase" direct pe barele de aluminiu, incerc sa le protejez cat de cat, cu ceva cartoane / folii (ce gasesc la indemana).

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

roof-rackul e o investitie care merita daca ti-o doresti neaparat, daca ai chestii multiple de prins pe plafon (antene, proiectoare, si alte sisteme de comunicatii si nu numai) sau daca ai de carat obiecte voluminoase ce nu au loc inauntru si nici pe bare transversale nu pot fi puse... la mine s-a incadrat la toate 3, modelul pe care l-am pus eu este un roof-rack de landrover discovery pentru care au fost fabricate custom sistemele de prindere (platbanda de otel taiata, sudata si prinsa conform dimensiunilor barelor longitudinale);

 

de costat... cum ziceau si altii, e o palarie de bani, dar daca se incadreaza la ce ziceam mai sus, sa zicem ca merita

 

 

detalii despre pret si de unde l-am luat dau pe privat

post-3289-0-26794400-1468007191_thumb.jpg

post-3289-0-93425900-1468007193_thumb.jpg

post-3289-0-17345300-1468007196_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Primul meu 4X4 Vert Altai(acum SUZUKI SCROSS 2021)
  • Mak locked și unlocked this topic
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked this topic
  • Mak featured și unfeatured this topic
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...