Sari la conținut

Postări Recomandate

Imi pare rau dar nu pot sa intru in astfel de polemici. Fiecare este liber arbitru si alege ce crede de cuvinta, iar noi vrem sa vorbim doar despre ce facem noi la modul concret.

Daca cineva isi doreste sa testeze sau sa faca o analiza la un soft facut de altcineva o putem face.

Ceea ce ne caracterizeaza pe noi este faptul ca nu folosim softuri, generice(care se pun precum cele de serie la un lot, tip de masini), eventual copiate, noi construl modificarile plecand de la versiunea de soft pe care maisna o are cand vine la noi, or ultimul update dat de fabrica si le modificam personalizat pe fiecare in parte. Nu exista doua masini lafel si nu o sa montam softuri identice, fiecare soft este realizat tinand cont de particularitatile fiecarei masini in parte, chiar daca valorile de cuplu si putere la final vor fi sensibil egale. Este vorba de "acordul fin" si de aceea nu ne protejam softurile, nu blocam ecu, deoarece efectul pe alta masina este diferit, iar cei care le copiaza nu stiu sa faca, sau pur si simplu nu fac setarile fine.

Editat de SEBASTIAN
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mda, “1.3 tce cu GPL” tunat  , am citit-o si pe asta  PS: probabil s-a dorit sa se scrie 1.3 TCE GPF, oricum sunt curios cine face chiptuning prin rescriere soft  (eventual si cu vreo 75 euro  )

Nu știi nimic. GPL egal ieftin. Cu soft consum și mai mic( asa zic tunerii)

@Stefz1997, motoarele cu aspiratie naturala pot produce mai multa putere decat cea cu care au iesit din fabrica doar daca se modifica ceva in interiorul motorului.  Simpla modificare a parametrilor de

Posted Images

E perfect ca faceti asta, pentru ca fix asta inseamna chip-tuning! (remapare). Modificarea parametrilor in functie de cei deja existenti pe ECU masinii.

Orice altceva nu se numeste chip-tuning, se numeste box-tuning (aplicarea unui powerbox in fata ECU sau rescriere cu soft "de-a gata").

 

Nu sunt multi care fac aceasta operatiune, intr-adevar, dar cei care sunt, sunt cunoscuti. (Chiar si aici pe forum )

 

Intrebarea colegului @luciango (si a mea) este: Care sunt avantajele de a face chip-tuning la voi fata de alte firme consacrate, cu experienta de multi ani pe mai multe masini? Care sunt diferentele?

Intrebarea nu vine ca un repros, ba din contra, vreau (si vrem) sa avem niste date obiective cand alegem aceasta operatiune, si sa stim ca banii au plecat unde este cea mai mare valoare adaugata pentru noi.

 

La ce te-ai referit cand ai spus "Daca cineva isi doreste sa testeze sau sa faca o analiza la un soft facut de altcineva o putem face."

Putem de exemplu sa citim softul de pe masina mea (am remapare Stage2) si sa il comparam cu softul vostru? Eventual sa oferim datele comparative rezultate aici?

"Uite domne, omul a facut chip-tuning cu X lei si output-ul e +X bhp si +X Nm. Noi cu X+Y lei oferim +X+Y bhp si +X+Y Nm!!!"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa trag macazul catre noi, este o problema de perceptie, inteligenta si incredere, judeci si alegi, nu fac calcul pentru nimeni si nici nu sunt la piata sa tip ca ale mele sunt mai, coapte bune si gustoase. Orice comparatie cu alte firme, persoane care oferta servicii, care se numesc lafel, este inafara a ceea ce ne dorim sa facem, comparatia o face fiecare si vede daca a ales bine s-au nu.

Ar fi oarecum lipsit de tact si neechitabil sa aparem cu comparatii de acest gen mai ales ca noi detinem dyno si in timp am tetat masini de la majoritatea firmelor de tuning de pe piata din Romania si rezultatele lor nu sunt asa de roz cum se afirma.

Noi nu oferim softuri generice, decat maxim pentru ecotuning, dar ca sa fie cu eficienta maxima si acesta trebuie facut custom.

Aveti idee de ce producatorul nu face el aceste reglaje fine?

Chestiunea cu stagiile, asa cum e vanduta acum, nu e corecta si nu dau doi bani pe ea, este strategie de marketing care are rol sa dea bine si sa pacaleasca clientul.

O setare se face custom si se duce la limita maxima care nu creeaza probleme, ea se face in functie de particularitatile automobilului si doleantele clientului, daca vrea mai putin ii putem seta mai jos, daca vrea mai mult ii putem seta mai sus, in limita maxima a fiabilitatii.De ce sa iau bani in transe, de ce sa iau mai putin daca setez mai jos si mai mult daca e mai sus din niste parametrii, munca e aceeasi. Pana la urma clientul trebuie sa inteleaga si sa accepte realitatea sa nu doreasca mai mult decat se poate in mod corect.

Editat de SEBASTIAN
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca trebuia sa spun inca de la inceput ca sunt Inginer mecanic de meserie iar colegul meu este Inginer electronist, reusind sa facem o buna echipa si sa ne completam reciproc. Sunt in lumea auto, de pe la 13-14 ani cand eram in preajma masinilor de curse in padocurile de curse avand posibilitatea sa cunosc de atunci multi ingineri si oameni pasionati de la care se putea invata sau vedea ceva interesant.

Intotdeauna am fost atras de performanta.

Noi nu oferim doar resoftare, oferim mult mai mult de atat si credm ca avem cele mai bune rezultate adevarate si correct obtinute chiar daca marketingul nu se ridica la inaltime.

Noi si producem ecu pentru cazuri special cand ceea ce este pe piata nu e sufficient de potrivit, oferim solutii complete doar buget sa fie:

Editat de SEBASTIAN
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • 4 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...