Sari la conținut

Postări Recomandate

am fost, am venit... am balacit bivolii, si viteii in noroi.... vorba aia: "fu tare!" :frantics:

 

am fost p'aci:

track.zip

totu o fost relativ lejer, cu exceptia ultimilor 700m inainte de a iesi la asfalt, unde am consumat vreo 2 ceasuri cu trolieri si scos din sleauri.... in rest traseul abordabil, aluneca la greu da fiind locul larg puteai face drifturi in voie, de placere, cel mai aiurea o fost la sfarsit unde am dat de un drum de tractoare si erau sleauri adanci.

 

si sa nu credeti ca am scos din sleauri numa Dusteru si Fordu... am fost scos si eu dintr-un smeclean unde stateam infipt pe punti, am incercat sa trec cu avant prin ceva sleauri de tractor... concluzia e ca pun roti mai mari :fear: cred...... s-au descurcat mega onorabil ambele SUV-uri tinand cont ce patinaj viteza era pe acolo, si asta cu cauciucuri de iarna Dusterul, si cu Cooper AT3 pe Ford, avantajul greutatii reduse s-a vazut. Toyota (Cooper STT) si Patrolul (BFG KM2) desi aveam roti mai mari si reductie , se afundau prin noroaie si sleauri.... da nu conteaza, ideea a fost "push the pedal to the metal", o data a tinut desi a fost destul de brutala secventa aia (ptr mine cel putin), a2a oara am ramas pe punti :ahappy:

Dimineata cand intrat in teren era relativ inghetat, dar pe la pranz deja s-a dezghetat totul si a fost "maro....moale" situatia.

 

Neste poze din zone cuminti (adica unde eram inca in stare sa pozam, ca mai incolo eram cam noroiosi pe maini si nu mai aveam chef de documentat):

 

post-154-0-11598000-1454180440_thumb.jpg pe malul Timisului...

post-154-0-76863900-1454180452_thumb.jpg oare era Patrolul intepenit?

post-154-0-15598000-1454180461_thumb.jpg si @vsebas agata sufa sa traga Patrolul in spate ?!?!...

 

ei nici chiar asa :ahappy: ... era Seba pe burta si Patrolul l-a tras la mal.... da numa vreo 2m a trebuit...

a fost asa de fapt:

 

 

 

post-154-0-44402400-1454180468_thumb.jpg "gheata la mal"

post-154-0-21657700-1454180480_thumb.jpg "my precioussssss" :hyper:

 

o joaca mica:

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2VXc2UBefNc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

post-154-0-89693300-1454180491_thumb.jpg Fordu.... travel in style... leganat usor pe hartoape, confort nene....

post-154-0-38187100-1454180500_thumb.jpg iesit la liman, inainte de a intra pe drumul european

post-154-0-42862000-1454180509_thumb.jpg aci pregatea Patrolul de "mol" :hairy:

 

alte poze n-am, vreo 2 filmulete am da e greu cu suitu pe youtube.

O sa puna @vsebas niste capturi (poze) din ce o filmat el, si poate pune si filmulete.

 

Weekend fain!

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 64
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cateva poze de la iesire:  

Si am facut-o si pe asta. Traseul superb, vremea de asemenea. De la Valiug a trebuit sa facem stanga imprejur, am dat de o bariera, dar ulterior am avut norocul sa ne intalnim cu un domn de la ocolul

Cateva poze de la iesirea spre Vf. Pades:  

Posted Images

Mini dvr0826. E o clona/update al mini 0806.

Pozele de mai sus sunt screenshot de pe ecran, ca sa se vada si zona pe harta. Prostia aia de player de la camera nu stie sa capture cu tot cu info de harta, asa ca e rezoluie mica la poze, desi eu am filmat cu 1920x1080 HDR, 30fps.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Planificam o noua iesire in 7 februarie. Sperand ca totul iese ok, va fi o iesire lunga, prin urmare plecarea se vrea la ora 9:00

....

Vom fi pregatiti cu lanturi, lopeti, sufe. Si buna dispozitie.

Mica schimbare de plan, daca cineva vrea sa ni se alature. Plecarea va fi duminica 7 februarie, la ora 8:30 de la Lidl AEM. Mergem pe ruta Mosnita - Buzias - Lugoj - Caransebes.

 

Vom incerca pe cat se poate sa facem traseul Buchin - Lindefeld - Brebu Nou, de acolo pe asfalt pana la Valiug, de unde pe forestier la Poneasca, destinatie finala cascada Bigar. In functie de ce gasim la fata locului, adaptam.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...