Sari la conținut

Postări Recomandate

Ok, vedem acolo, speram la ce e mai bine, ne pregatim pt. ce-i mai rau :)

 

Propun iesirea din Timi pe calea lugojului, strangerea la benzinaria Lukoil, pe drumul spre aeroport, urcam pe A1 la Remetea Mare si iesim la Lugoj ( castigam timp si consum ok) si de acolo spre Caransebes.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 64
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cateva poze de la iesire:  

Si am facut-o si pe asta. Traseul superb, vremea de asemenea. De la Valiug a trebuit sa facem stanga imprejur, am dat de o bariera, dar ulterior am avut norocul sa ne intalnim cu un domn de la ocolul

Cateva poze de la iesirea spre Vf. Pades:  

Posted Images

daca tot vreti sa mergeti pana la Cascada Bigar... nu mai bine va faceti un traseu in zona respectiva care sa contina si morile de apa de la Rudaria (Eftimie Murgu)?...sunt in zona, sunt spectaculoase, merita vizitate... Bigar-ul... e frumos, dar strict cascada, in jur ... nu e... in fine...

va puteti intoarce pe la Cheile Nerei (Stancilova-Carbunari-Sasaca Montana), daca aveti timp si chef puteti intra pe la Driste pana aproape de Lacul Dracului ... mi se pare mai spectaculos decat Bigar-ul.

 

De la Sasca Montana, venit in Oravita si o luati pe Comoriste - Forotic-Doclin-Tirol-Berzovia-Vermes-Izgar-Duboz-Nitchidorf-CheveresulMare.... ATENTIE! pe ruta asta pot exista urme de asfalt ! :-)))))) ... in rest e drum pietruit .. va poarta prin niste sate mai izolate si sunt locuri destul de pitoresti ...vara e nasol pe acolo din cauza prafului

 

Legat de Lindenfeld si traversare spre BrebulNou... acuma, iarna...uitati... problema sta asa: exista 1 coborare lunga prin padure (adica vreo 20-30min tot cobori...vara .... iarna ajungeti mai repede jos in stil sanie), destul de abrupta si destul de brutala (mai sunt bolovani si radacini care trebuie ocolite si/sau suite).... chiar daca nu e zapada (desi dau un bax de bere ca in padure sunt inca zone cu zapada) va fi noroi, va aluneca. Drumul asta e facubil cu Dusterul vara, (atunci merge si cu roti de oras...), acum fara MT-uri esti cam mancat acolo, si chiar si cu MT e risc sa freci pe sub masina. Pe langa asta sunt zone unde sunt sleauri , e un drum vechi de carute care din loc in loc e erodat... vara e fain de facut, dar acuma nu m-as baga pe acolo...

 

De la Lindenfeld spre Tirnova e mai plat, dar sunt zone cu sleauri unde se poate lasa cu trolieri (copaci sunt, trolii sa fie...) Mai este un "prag" unde trebuie sa-l cobori incet (e zona cu niste lespezi de piatra), destul de aiurea pe umezeala, cu grija si in echipa (sa fii ghidat de afara si eventual sa iti mai puna ici colo cineva cate o piatra la roata) se poate face .... zona cu sleaurile, nu stiu, nu ma pronunt...

 

Din drumul care merge de la Tirnova la Secu, exista pe harti un drum care merge pana la Lindenfeld, drumul exista si in realitate, ar putea fi soft (e un forestier pietruit)... problema e ca nu mai e folosit, si nici intretinut... adica nu e curatat de copaci cazuti... nu l-am facut tot drumul ala....m-am intors dupa ce am mutat vreo 4 copaci... si era iarba mare si boscheti crescuti pe drum, acuma iana nu e asa mare problema vegetatia dar boschetii tot zgaraie vopseaua... pe track-urile de la biciclisti apare ca facubil, se da lumea pe acolo, dar pe bicicleta sau pe jos e alta poveste.

 

Bafta!

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

de o plimbare faina poate fi o tura spre Moneasa

 

la dus mergeti pe la Timisoara->Lipova->Soimos -> Tabara Casoaia-> Tarnova->.... -> Moneasa

La intoarce o luati Moneasa->Laz->Dieci->Buteni->Silindia->Taut->Nadas-> prin padure (forestier) -> Conop->Timsoara....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lindenfeld - Poiana - Petrosnita nu stiu , n-am fost. Pe harta este, pe Google Earth se vede, cu exceptia unei portiuni unde e "scapa cine poate", adica nu se vede drum. Dupa mintea mea as zice ca e plauzibil, doar ca e posibil sa fie sleauri mari, ca pe acolo probabil se plimba aia cu tractoare sau carute sa mearga la padure. Nu stiu ce sa zic. Acuma de la Poiana nu e mult in sus, puteti urca si vedeti cum e, daca aveti timp. In cel mai rau caz va intoarceti. E bucata aia de 1km prin padure care e dubioasa (nu se vede drumul in Google Earth).

 

Valiug - Poneasca e un drum forestier pietruit... il faci lejer cu orice berlina 4x2, nici macar garda la sol nu e critica...cel putin vara... Acuma iarna singurul semn de intrebare il pot ridica niste nameti de zapada netopiti sau copaci cazut in drum....Dar e posibil sa fie bariera/bariere . Sunati la Vila Klaus (e ultima pensiune din Valiug, e pe drumul respectiv) si intrebati daca e bariera sau nu.

Eu (si @vsebas) am mers pe drumul ala da am intrat pe el mai jos (nu am venit prin Valiug, ci de sus de pe Semenic) si nu au fost probleme, in schimb am auzit de la altii ca dupa Vila Klaus e bariera...repet, nu stiu sigur, nu am verificat existenta barierelor.

 

Poneasca-Bigar e drum national... vigneta sa aveti :blush:

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acu mi-am adus aminte, pe hartile Enduromania ar trebui sa fie trecuta starea traseului de la Poiana la Petrosnita. Ma uit deseara acasa sa vad cum e marcat. Eventual daca aveti chef da-ti un mail cu o intrebare la enduromania.net si intrebati-i despre portiunea aia, ziceti cu ce masini vreti sa mergeti. Ei se joaca in zona aia si cu masini de teren, si cu motoare de enduro, si cu ATV, stiu cam toate potecile pe aoclo ce si cum se pot face. Acuma cu rezerva ca pe harta lor coborarea de pe Semenic in forestierul Valiug-Poneasca aparea marcat ca negru (adica ptr motor si ATV, nu ptr masina) si totusi in vara l-a facut si vsebas cu Dusterul...deci na (e drept ca a facut ghem ceva suport motor si o indoit niste aripi...da na...asa-i in tenis). Ii pot da harta Enduromania la vsebas s-o aibe cu el daca mereti prin zona aia...ce-i cu verde cica e drum de masina (ma rog, masina 4x4 nu berline normale), ce e cu rosu parca e de ATV, ce e cu negru e de motor...va descurcati voi :fear:

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
de o plimbare faina poate fi o tura spre Moneasa

la dus mergeti pe la Timisoara->Lipova->Soimos -> Tabara Casoaia-> Tarnova->.... -> Moneasa

La intoarce o luati Moneasa->Laz->Dieci->Buteni->Silindia->Taut->Nadas-> prin padure (forestier) -> Conop->Timsoara....

 

uitati aici un traseu desenat.... ~300km dus intors... garantat se poate face si acuma (cred... :hairy:)...

trax.zip

post-154-0-44778800-1454055456_thumb.png

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...