Sari la conținut

Postări Recomandate

De la Caprioru pana pe Pades sunt cam 6km. In 2012-2013 se putea urca lejer, dar anul trecut a fost un prieten cu motor de cross si a trebuit sa se intoarca.

Daca vreti sa ajungeti mai aproape de varf si sa nu mergeti asa mult pe jos, atunci va recomand alt traseu:

 

Cu masina pana aici:

http://ridewithgps.com/routes/11816816

si de aici pe jos:

http://ridewithgps.com/routes/11816826

 

Sau puteti face un traseu bucla:

http://ridewithgps.com/routes/11816848

 

Eu am fost pe drumurile astea vara/toamna, si sunt cat de cat ok, cu 4x4 ar trebui sa nu aveti probleme pe vremea asta.

 

Cateva poze din trecut:

https://www.facebook...33430208&type=3

https://www.facebook...87732724&type=3

 

Pozele cu coborarea aia ingusta si cu bolovani e parte din traseul de mers pe jos http://ridewithgps.com/routes/11816826

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 64
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cateva poze de la iesire:  

Si am facut-o si pe asta. Traseul superb, vremea de asemenea. De la Valiug a trebuit sa facem stanga imprejur, am dat de o bariera, dar ulterior am avut norocul sa ne intalnim cu un domn de la ocolul

Cateva poze de la iesirea spre Vf. Pades:  

Posted Images

Planificam o noua iesire in 7 februarie. Sperand ca totul iese ok, va fi o iesire lunga, prin urmare plecarea se vrea la ora 9:00

 

Ruta ar fi Timisoara - Lugoj - Caransebes - Buchin pe asfalt. De acolo, se iese in off spre Valiug - Poneasca, cu popas la cascada Bigar:

 

http://ridewithgps.com/routes/11955342

 

post-3199-0-38583100-1453900281_thumb.png

 

De acolo, la intoarcere, mers pe asfalt pana la Carasova, si apoi un pic de off combinat cu asfalt, spre Bocsa

 

http://ridewithgps.com/routes/11955357

 

post-3199-0-34469900-1453900428_thumb.png

 

De la Bocsa, intoarcere pe asfalt pana in Timisoara (oricum, probabil in Bocsa ne va cam prinde intunericul)

 

Variante, in caz de probleme pe traseu:

 

De la Lindenfeld, coborare spre Brebu Nou

 

http://ridewithgps.com/routes/11955583

 

Daca drumul pana la cascada Bigar dureaza foarte mult, putem renunta la traseul de off dintre Carasova si Bocsa.

 

Vom fi pregatiti cu lanturi, lopeti, sufe. Si buna dispozitie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am mai vorbit cu @kidu79, ca el e mai specialist la trasee si a mai umblat prin zona. Problema e in zona Lindenfeld -> Brebu Nou, oricum o dai tot cu pante prea mari da. Am desenat ceva sa arat potentialele probleme:

 

post-3261-0-90481900-1453969715_thumb.pngpost-3261-0-77683500-1453969735_thumb.png

 

Mai e varianta sa venim pe Vermes-Tarnova-Secu-Valiug ( parte din traseul din 27 decembrie) si apoi sa o luam spre Poneasa. Pe bucata asta iara se pot ivi alte obstacole, gen bariere cu lacat, dupa Pastravarie, vila Klaus... si nu stiu alternative.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...