Sari la conținut

Dusterul Meu (Mult Dorit)


Postări Recomandate

Salutare,

De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4.

Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate.

Masina are 54000 km, are carte service verificata la reprezentanta Dacia, are reviziile la zi si merge brici!

Mai are garantie extinsa pana in noiembrie 2015, garantie confirmata in scris de Vocea clientului => acest fapt m-a decis sa o cumpar, cand eram inca nehotarat (aveam vreo 3 masini in vedere).

Masina a fost prima oara inmatriculata in noiembrie 2011 de RCI Leasing, si a fost masina de servici a celui care mi-a vandut-o mie.

Cand s-a terminat leasingul, omul a avut optiune de cumparare si a cumparat-o; dupa circa 10 luni mi-a vandut-o mie....

Omul este acum la munca in Germania si asta a fost motivul oficial al vanzarii (sper sa nu aflu in timp ca a avut si motive "neoficiale" ).

Masina a costat 39 700 lei (adica circa 9000 euro la cursul din ziua cumpararii)

Am primit si un set de roti de iarna cu jante de tabla, masina avand pe ea jante de aliaj cu cauciucuri de vara.

In plus fata de standard, are urmatoarele optionale:

- cotiera

- paravanturi fata

- scut metalic de protectie grup (spate) - montat de mine.

Ca probleme depistate:

- nu merge AC (a fost lovita usor in fata, sub bara, si se pare ca e radiatorul de AC fisurat)

- are un usor joc la directie, dar am sa o duc la un reglaj de directie, poate se rezolva (sau poate aflu exact problema)

- cauciucurile de vara sunt foarte uzate (am impresia ca sunt chiar cele originale), mai merg doar vara asta, la iarna ar trebui sa cumpar caucioace de vara.(sau ceva mixt). Oare cauciocele uzate pot avea influente asupra directiei ?

 

Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..

Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?

(anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)

 

Deocamdata sunt foarte incantat de masina.

Mentionez ca am Duster dci 4x4 ca masina de servici de circa 1 an jumate, si stiam cat de bun (sau cat de prost) este Dusterul.

Atasez cateva poze!

post-3848-0-14611600-1431464545_thumb.jpg

post-3848-0-53589600-1431464552_thumb.jpg

post-3848-0-73215500-1431464557_thumb.jpg

Editat de DacusMalus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 23
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterul meu a implinit 56 000 km.... La mai mare!

Salutare, De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4. Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate. Masina are 54000 k

@vally007 Daca cererea catre Dacia a fost cu intrebarea "puteti confirma daca janta de 80km/h este mai slaba calitativ decat janta normala?" raspunsul lor este normal. Janta nu este mai slaba calitati

Posted Images

Bun venit in comunitate si printre posesorii de Duster.

Ti-ai achizitionat o masinuta care face toti banii.

Acum, ca sa si intelegi anumite chestiuni de la aceasta masina sau dotarile ei iti dorim mult spor la studiul forumului.

Daca ai sa ai rabdare sa citesti vei afla si ce te intereseaza (gen roata de rezerva, anvelope din dotare, etc) dar si subiecte necunoscute.

 

Poate te alaturi si colegilor care fac excursii extraordinare prin locurile frumoase din tara asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4.

Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate.

Masina are 54000 km, are carte service verificata la reprezentanta Dacia, are reviziile la zi si merge brici!

Mai are garantie extinsa pana in noiembrie 2015, garantie confirmata in scris de Vocea clientului => acest fapt m-a decis sa o cumpar, cand eram inca nehotarat (aveam vreo 3 masini in vedere).

Masina a fost prima oara inmatriculata in noiembrie 2011 de RCI Leasing, si a fost masina de servici a celui care mi-a vandut-o mie.

Cand s-a terminat leasingul, omul a avut optiune de cumparare si a cumparat-o; dupa circa 10 luni mi-a vandut-o mie....

Omul este acum la munca in Germania si asta a fost motivul oficial al vanzarii (sper sa nu aflu in timp ca a avut si motive "neoficiale" ).

Masina a costat 39 700 lei (adica circa 9000 euro la cursul din ziua cumpararii)

Am primit si un set de roti de iarna cu jante de tabla, masina avand pe ea jante de aliaj cu cauciucuri de vara.

In plus fata de standard, are urmatoarele optionale:

- cotiera

- paravanturi fata

- scut metalic de protectie grup (spate) - montat de mine.

Ca probleme depistate:

- nu merge AC (a fost lovita usor in fata, sub bara, si se pare ca e radiatorul de AC fisurat)

- are un usor joc la directie, dar am sa o duc la un reglaj de directie, poate se rezolva (sau poate aflu exact problema)

- cauciucurile de vara sunt foarte uzate (am impresia ca sunt chiar cele originale), mai merg doar vara asta, la iarna ar trebui sa cumpar caucioace de vara.(sau ceva mixt). Oare cauciocele uzate pot avea influente asupra directiei ?

 

Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..

Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?

(anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)

 

Deocamdata sunt foarte incantat de masina.

Mentionez ca am Duster dci 4x4 ca masina de servici de circa 1 an jumate, si stiam cat de bun (sau cat de prost) este Dusterul.

Atasez cateva poze!

 

Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..

Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?

(anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)

 

Inseamna ca in mers nu se poate depasi viteza de 80km/h.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am dat seama ca "max.80 km/h" inseamna ca nu pot depasi acea viteza avand roata de rezerva montata...intrebarea care se pune este DE CE?

De ce nu am voie sa merg cu mai mult de 80 km/h ? Din moment ce anvelopa de rezerva are aceleasi dimensiuni...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...