Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

Eu am CASCO la Dacia (prin Allianz). Nu a contat daca am alarma (dupa cum am spus) si oferta a fost foarte ok. La 14.980€ valoare asigurata prima a fost de 460€ pe an, în patru tranșe trimestriale. În plus, condițiile la Dacia CASCO sunt foarte ok, primești garanția că, în caz de ceva, interveția se va face întotdeauna doar la service-uri autorizate Dacia.

 

Am avut și ocazia să testez cum funcționează (mi-am găsit oglinda de la șofer ruptă) și totul a decurs exemplar, asiguratorul având birou la sediul concesionarului local.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Eu am avut casco la logan la asirom si omniasig si a contat faptul ca am alarma sau nu. Era ceva de genul ca e mai putin riscanta asigurarea pt. ei daca ai alarma si iesea cu ceva lei in minus la plata casco.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine la Alianz nu a contat, asta era anu trecut. Anul asta la Omniasig am parca si nici aici nu a contat.

 

Oferta de Casco a celor de la Dacia mi se pare proasta. Valoarea asigurata e mica,comparativ cu ce ofera firma de asigurare si nu acopera multe clauze, precum vandalism.

 

La mai multi de pe strada de la mine le-a rupt oglinda la masina. Eu aveam asigurare facuta la Alianz si a acoperit, un vecin cu asigurare tot la Alianz da prin Dacia nu a fost despagubit.

 

Si legat de alarma nu vad rostul. Chiar daca nu se pricepe sa o deschida frumos sparge repede un geam si ia ce il intereseaza. Pana auzi alarma ala nu mai e acolo.

Editat de xtmaster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu a avut urme le lovitura pe ea sau asa ca nu fusese agatata de masina alta masina, pur si simplu rupta.Daca te uiti la clauze o sa vezi ca nu esti asa de asigurat.

 

Plus eu aveam la valoare asigurata mai mult de 17.000 de euro prin Alianz, si imi acoperea inclusiv daca ieseam cu masina de pe drumuri publice. Aveam acoperie internationala cu cazare si transport etc. Pretul era de sub 500 de euro pe an.

 

Era diferenta mare intre ce ofereau politele. Acum poate tu ai primit altceva de la dealer dar ce am primit eu inafara de accidente pe drum public nu oferea mai nimic si nu mi s-a parut ca e o oferta buna.

 

In concluzie e cel mai bine sa ceri o oferta de pret si de ce acopera de la mai multe firme si apoi sa vezi care are o oferta mai buna pentru tine. Eu cand am vorbit cu brokerul meu in legatura cu alarma a zis ca nu exista discount pentru asa ceva. In principiu e un mit ca primesti discount de pe vremea cand erau masini fara imobilizator electronic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Duster o sa-i pun alarma, desi la Casco nu m-au intrebat de ea pt ca:

- 2005, Militari, Buc Dacia mea Solenza cu numere rosii au spart-o la modul barbar ca au indoit usa. Desigur ca usa schimbata nu a mai fost la fel ca cea originala. Montat alarma si nu am mai avut alte spargeri.

- apoi Dacia Logan. Nu i-am mai pus alarma ... din diverse motive. Sparta de 3 ori (toate in Bucuresti) acum trebuie sa inlocuiesc al 2-lea set de butuci...

Din pacate Dacia nu pune accent pe securitatea incuietorilor... am vazut la un Duster parcat la serviciu aceeasi manevra cum a patit si colegul vsebas. Ar fi fost de preferat sa sparga un geam hotii, dar ...

Eu o sa incerc varianta cu alarma, sa vad ce mai patesc si cu masina asta...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...