Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

Va salut pe toti. Am depus comanda pentru un Duster (facelift) 110 CP 1.5dCi 4x2 nivel de echipare Laureate (optiuni MediaNav, cruise control si scaune fata incalzite). Estimarea contractuala ca termen maxim de livrare este 9 iunie 2015 insa de la dealer am inteles ca este foarte probabil sa o pot ridica mai repede (incepand cu a doua jumate a luni mai). In locul ei va fi condus pe ultimul sau drum (pentru voucherul Remat) batranul meu Opel Vectra 1.8i (an fabricate 1991). Sunt foarte curios cum ma voi adapta la motorizarea diesel intruca pana acum am condus doar benzinare. Astept cu nerabdare si pana atunci ma documentez cu tot ce pot despre noua masina. :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Multumesc, Cristof. Legat de optiunea 4x2 iti pot spune ca nu am intentia sa cartografiez patria iar iesirile mele de pe carosabil se limiteaza la drumurile forestiere pe care urc oarecatva in munte fie la cules de fructe de padure..fie ca sa petrec un weekend la cort cu familia si, eventual, prietenii. Pentru asta, in loc de masini joase de sosea, prefer o masina relativ puternica, solida si cu o garda confortabila. Dar nu am nevoie chiar de 4x4 intrucat nu am pasiunea de o taia pe diverse coclauri prin noroaie. In plus, de la amicii posesori de diverse masini cu capabiitati 4x4 am inteles ca desi initial se entuziasmasera la ideea de 4x4..la cativa ani de utilizare curenta a masinii au admis ca au avut nevoie de tractiunea integrala extrem de rar si doar daca vrut ei sa vada cat poate masina pe teren accident rau.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect deacord cu tine dar la Duster avem aceea rotita de cuplare 4x2, auto sau 4x4 si cand e nevoie cumplezi 4x4 cand nu merxi pe 4x2 ( eu asa merg )

si sincer asa am zis si eu la inceput ca nu am nevoie de 4x4 dar acum imi place la nebunie si abia astept sa ies din Bucuresti si sa o iau pe coclauri sa ma joc su 4x4 ( eu inainte am avut un Golf 5 cu pachet sport deci al naibii de jos si nu am avut curiozitati offroad )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Daniel ! Am oarece emotii precum un scoler de moda veche..dar numai sa o prind putin si sigur ma voi obisnui..ca nu sunt eu chiar incepator in ale volanului. Am avantajul ca de o vreme nu mai locuiesc in mediul urban si am sosele mai libere in zona de domiciliu (undeva la poalele Fagasilor in judetul Brasov) pe care pot sa ma obinuiesc corespunzator cu regimul de utilizare diesel. Am inteles de la cei ce au avut parte de ambele motorizari pe masinile lor personale ca exista o relativa diferenta dar nu cine stie ce. Vedem :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, Cristof, de rotita aceea. Insa ca ea sa existe si pe configuratia aleasa de mine trebuia sa imi doresc asta in mod explicit si mai trebuia sa dispun de inca niste bani (nu mult raportat la costul masinii dar totusi..). Sunt si eu, probabil ca multi dintre voi, un om obisnuit care nu are rude nici in Parlament si nici nu fac bani pe spatele altora asa ca anumiti granguri ai vremii. Si asa am si spatiu putin mai mare in portbagaj. :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...