Sari la conținut

Postări Recomandate

Macar daca ar fi fost discuri aerate ca pe fata. In plus trebuie si lichidul de frana schimbat caci la montajul etrierilor se scurge lichidu.Nimic nu e imposibil. Se tuneaza masini la care se primeste omologare. Oare la o reprezentanta Dacia ce ar spune daca ar solicita cineva schimbarea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ghiciti cine?   Rusii, bineinteles: http://www.drive2.ru/l/6401307/   Materialele folosite: http://www.drive2.ru/l/5919915/

Modificarea sistemului de franare (din tamburi in discuri) necesita omologare! Nu cred ca 10 din noi, dac-am dori sa facem omologarea am avea banii suficienti pentru a o face. Cu siguranta, la acest

oricat de interesanta pare ideea, parca n-as face improvizatii la sistemele de directie sau franare... doar parerea mea... plug and play sigur nu are cum sa fie

Posted Images

Din cate stiu puntea spate mai ales la cele 4x4 este de quashqai, care are discuri pe spate. Poate rusii au montat piesele de nissan, care in mod normal ar trebui sa fie plug&play. Altfel e periculos. Oricum, chiar nu simt nicio diferenta, mi se pare ca e fr eficienta si bine calibrata frana la duster si abs nu intra decat la nevoie. La megane 2 abs intra mult mai usor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Va lamureste fratele, veteran in modificari de-astea pe la Logan :

 

Ca sa treci de la tamburi la discuri trebuie sa ai un suport de care sa atasezi etrierii. Din ce observ in postarea rusilor, fara traducere, exista o placa intermediara intre axul rotii si bratul puntii. Aia este o piesa ce trebuie confectionata corect, din material bun.

 

Etrierii folositi de rusi se pot gasi atat in gama Renault cat si in gama VAG. Fix in poze sunt etrieri VAG. Placutele sunt la fel atat la cele de VAG cat si la cele de Renault (Clio 3, Modus, Megane 2, Megane 3, etc. ). Sunt etrieri cu dubla actionare.

 

Nu se vede in poze ce solutie s-a adoptat pt ABS, insa sunt convins ca se poate face si asta functional.

 

Modificarea nu este grea si daca se face cu cap, nu prezinta pericol. Renault a prezentat de curand un Sandero RS care are pe spate fix aceleasi frane pe care eu le-am folosit de 4 ani pe Logan.

 

Un coleg mai sus de mine zicea ca nu mai functioneaza ESP corect. Nimic mai FALS!

Cine cunoaste care este modalitatea de lucru a unui sistem ESP va intelege faptul ca nu va avea de suferit stabilitatea agregatului.

Singurul inconvenient va fi acela ca intretinerea unui sistem cu discuri este mai costisitoare.

 

La Logan am obtinut rezultate excelente, mai ales la cele echipate cu ABS. Momentan la Logan am facut upgrade, am trecut de la discuri de 240mm la 270mm pt spate, luind in considerare ca in curand voi trece la 280 /300mm multipiston pe fata (pot schimba dimensiunea discurilor fata de la vara la iarna :) )

 

Pentru pretul corect ma angajez sa dezvolt asa ceva pt Duster. Insa teste pe banii mei nu mai fac, destul am facut la Logan.

 

EDIT : Dupa Translate, discurile sunt Honda Accord, etrierii, portetrierii si placutele sunt de TT (dar va asigur ca sunt aceiasi care se gasesc pe golf4, bora, passat, sharan, octavia, etc etc etc), suportii pe care se monteaza etrierii si portetrierii fiind confectionati artizanal.

Editat de Dsign
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...