Sari la conținut

Diferential Autoblocant Fata Pentru Duster!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

vorbind strict de off-road, da, un LSD torsen pe puntea fata poate sa insemne un avantaj, capabilitati crescute de a urca/trece mai usor unele obstacole in unele cazuri.   in schimb, un Torsen pe pu

tine cont ca pe puntea fata se folosesc in general LSD-uri cu placi de frictiune, care transfera mult mai putin cuplu (cam 35% maxim) . Noi discutam aci de Torsen, care in functie de pretensionare poa

io am flasneta, nu prea am cum dialoga cu un guru ,care se da si el proprietar de flasneta,desi detine marci serioase de masini.Dar oricum apreciez ca vrei sa ..vitaminizezi flasnetele

Posted Images

As avea cateva intrebari:

  • Cu ce m-ar ajuta pe mine acest diferential?
  • Ce modificari implica asupra masinii?
  • Se poate reveni la "forma" initiala?
  • Ce garantie oferi la manopera si piesa?
  • Garantia este contractuala sau pe baza de strangere de mana?
  • Cum se impaca diferentialul cu softul de ESP? Ma refer mai ales la acea functionalitate prin care se pretinde infranarea rotii fara aderenta din ESP.
  • Ce defectiuni ulterioare risc sa observ (planetare, etc, orice la puntea fata) si daca se demonstreaza a fi generate de diferentialul montat, garantia pe care o oferi va acoperi si acele piese?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

o sa raspund punctual:

 

1.diferentialul fata autoblocant ajuta la o gestionare mai buna a cuplului pe puntea fata(evitarea patinarii in gol a unei roti)

2.nu se vor face modificari asupra masinii, doar se va inlocui diferentialul liber existent cu cel autoblocant

3.se poate reveni oricand la forma initiala.

4.pentru masinile cu echipari standard oferim 5 ani garantie, la cele modificate cu anvelope marite, putere marita, utilizatorul va trebui sa isi asume riscul, am vazut ca se intelge acest lucru, nici fabrica dacia nu da garantie pentru masini modificate

5.totul e contractual, se ofera factura si certificat de garantie.

6.se impaca bine, diferentialul avand pretensionare interventia ESP va fi mult amanata sau eliminata, nu vor exista roti care se invart in gol excesiv

7.deoarece diferentialul imparte cuplul existent mult mai uniform pe rotile fata, riscurile de rupere a planetarelor este mai mic decat in cazul cu diferential original , se evita situatiile cand o roata patineaza cu turatie mare pe gheata si apoi da de asfalt, atunci este um moment critic, folosind diferentialul autoblocant cu pretensionare fenomenul este atenuat, planetarele mai protejate. Este adevarat ca blocantii rup planetare , dar lucrul acesta este valabil pentru blocantii cu 100% blocare gen ARB la o folosire incorecta, pe viraj,etc.

Diferentialul se adreseaza doar profesionistilor sau oamenilor cu experienta, pe teren alunecos pot apare dificultati in mentinerea traiectoriei masinii in accelerare , deci incercam sa evitam clientela iresponsabila de aceea echipamentul va fi oferit cu specificatia off-road use only.

Singurul lucru care as dori sa il subliniez este ca datorita frecarilor suplimentare, consumul va creste putin, nu semnificativ, la fel si temperaturile locale in caz de utilizare in off road, voi reveni cu detalii.

 

ps: multi producatori ofera pentru modelele de varf diferentiale de acest tip sub denumiri gen Q2 sau quaife, deci nu este ceva nemaintalnit, noile tendinte "corporatisto-consumeristo-ieftinache" includ filozofia de vectoring, o mare gargara sinistra cu interventia sistemului de franare in locul unui diferential autoblocant, claim urile de baza fiind cele economice.

 

diferentialele vectoriale sant foarte asemanatoare cu ce va ofer eu ca si efect asupra traiectoriei masinii :

 

 

o masina moderna cu functie de toque vectoring va fi doar masina cu motoare pe fiecare roata, ceea ce se incearca a se face momentan este franarea rotii din interiorul virajului care se descarca, cu ajutorul sistemului de franare, fix asta face diferentialul torsen fata, transfera cuplu de la roata care bazaie in gol pe viraj la roata care are aderenta, deci prin instalarea acestui diferential se poate spune ca dusterul devine o masina "desteapta", frumoasa este deja.

Editat de comanr
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pretul exact il voi afla zilele viitoare, voi incerca sa fac un pachet pentru ambele diferentiale mai ieftin si voi incerca sa minimizez cat de mult pretul care include si tva.

din cauza cererii mici pretul la diferentialul spate nu a putut fi coborat simtitor, pe masura ce vor fi mai multi interesati voi incerca sa cobor pretul prin achizitia mai multor diferentiale deodata de la producator, costurile de transport nu sant neglijabile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

vorbind strict de off-road, da, un LSD torsen pe puntea fata poate sa insemne un avantaj, capabilitati crescute de a urca/trece mai usor unele obstacole in unele cazuri.

 

in schimb, un Torsen pe puntea fata (sau orice alt LSD), care vireaza, poate reprezenta un risc.

Eu unul nu as vrea sa am un Torsen infipt in diferentialul fata si sa ma trezesc ca masina nu ia virajele (mai ales la viteza mare) asa cum ma astept sau imi doresc eu, sau ca le ia mai "scurt" sau prea "larg" .... problema nu apare la viteze mici, pe stradute inguste sau in teren, problema in general apare la viteze mai mari unde viteza de rotatie e mai mare, si diferentele de rotatie pot apare mai "evident" (o roata se invarte mai repede decat ailalta). n-as vrea in timpul unei manevre bruste de evitare a unei carute pe un national de exemplu, sa devina masina necontrolabila, sau ma rog, sa faca altceva decat ma astept eu sau decat sunt obisnuit.

 

Puntea spate e alta mancare de peste, are influenta prea mica in abordarea virajelor (nu neglijabila, dar cel putin este predictibila, iar la masinile cu tractiune fata nu e asa dramatic comportamentul cu LSD pe puntea spate). In schimb in puntea viratoare, in functie de pretensionarea sistemului LSD poti accentua caracterul sub sau supravirator al masinii.. Problema e ca acest comportament este diferit si in functie de rotile/anvelopele folosite (nu neaparat de dimeniune diferita, ci doar un profil cu aderenta diferita)...

 

Nu sunt mare amator de blocanti & shit, dar clar pe fata nu as pune altceva decat blocant la buton, sa stau eu linistit ca pe asfalt sau la viteza mare diferentialul ala e liber si isi treaba, adica iei curbele asa cum trebuie, nu cum te lasa LSD-ul.

 

fiecare face ce si cum vrea pe banii si masina lui.... doar ca, ganditi-va bine, si daca e posibil incercati intai.

 

doar ca idee, multi (cu masini de off-road, nu Dustere) pun initial in puntea fata un autoblocant sau autodeblocant (Detroit Locker, Spartan Locker, Lock Right, etc...) Astea sunt blocante 100% mecanice, care blocheaza/deblocheaza diferentialul atunci cand sesizeaza diferenta de turatie intre roti...la inceput totul e mirific, sunt ieftine, mecanice, robuste, isi fac treaba...dupa 1-2 ani (sau chiar mai repede), majoritatea renunta la sculele astea si trec pe blocant 100% pneumetic/electric in puntea fata...exact pe motivul ca vor sa aibe ei controlul cand se blocheaza diferentialul si nu acesta sa se blocheze cand vrea el...si asta indiferent ca se intampla in teren sau pe asfalt...in puntea fata e bine sa ti-o faci singur tu cu mainile tale.., adica sa judeci tu cu mintea ta cand ai nevoie sa blochezi ceva, sau cand trebuie lasat liber... la LSD chestia asta nu se intampla, totul depinde de niste arcuri pretensionate, roti dintate, dimensiuni de anvelope, aderenta anvelopelor si cat "gaz" ii dai...

 

@comanr: cate/ce masini stii cu LSD pe puntea fata? cat din cuplu se transfera de pe o roata pe ailalta?

 

in cazul in care utilizatorul vajnic de Duster o arde cu 90-100-130km/h pe niste viraje, si la un moment dat merge tot drept, sau nu reuseste sa ia o curba, si se da de un cap de pod sau de un pom, etc... garantia acopera ceva? cum se gestioneaza chestia asta?

adica daca omul are Casco si merge sa-si faca maisna pe casco, eventual sa plateasca si "deranjul" tot din casco, iar aia de la asigurari prind de veste ca "chilotul" o montat LSD pe puntea fata as baga mana in foc ca aia de la CASCO nu vor plati nimic.

 

usor cu pianul pe scari...pe spate e o treaba buna dupa parerea mea, dar pe fata m-as gandi de 2 ori...sau chiar de 3...

 

bafta!

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...