Sari la conținut

Filtru aer habitaclu


Postări Recomandate

La cea personală există tubulatura la locurile din spate...nu ştiam la momentul achiziţiei de existenţa lor, însă călătorind cu pasageri în spate, aceştia m-au întrebat dacă se poate opri aerul condiţionat la picioare, că le era prea rece :lol:

Restul posibilelor dotări să nu fie gândite pentru „fratele” Renault Duster, dotări doar pentru anumite pieţe de desfacere, etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu trebuie decupata mocheta. Se trag mumos scaunele spre fata sau spate la maxim (mai bine spre spate) si se aranjeaza mocheta frumos pe sub conducte cu degetutele.Pentru cunoscatori acest tip de tu

Posted Images

sunt rautacios :P ;

am fost azi la apan, au schimbat filtrul de polen, deci are ;)

are si conductele pentru incalzire pasageri spate :D

sunt sub scaunele din fata;

mi-au aratat cei de la apan;

problema era ca jumatate din gurile de aerisire de la aceste conducte erau acoperite cu mocheta si din aceasta cauza nu aveam caldura in spate;

acu le-am descoperit si totul este ok.

am cea mai buna masina din lume :lol:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

fa si tu niste poze,....

 

eu am versiunea laureat 4x4, si chiar acum cateva min mi-am bagat mainile pe sub scaune, si am gasit doar o gaurice prin care imi iasa niste cabluri (pentru senzorii de prezenta scaun sofer/pasager, si probabil circuitul gata adus pt incalzire scaune)...insa alte gauri/tuburi, eu n-am simtit la pipaire....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
fa si tu niste poze,....

 

eu am versiunea laureat 4x4, si chiar acum cateva min mi-am bagat mainile pe sub scaune, si am gasit doar o gaurice prin care imi iasa niste cabluri (pentru senzorii de prezenta scaun sofer/pasager, si probabil circuitul gata adus pt incalzire scaune)...insa alte gauri/tuburi, eu n-am simtit la pipaire....

 

este posibil ca acea tubulatura sa fie acoperita cu mocheta

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
E decupata mocheta in dreptul gurii de ventilatie insa nu e taiata, restul acela de mocheta obstructionand oarecum circularea aerului. Eu am sa o tai insa trebuie sa am grija sa nu cumva sa decupez si firele de la airbag.

Nu trebuie decupata mocheta. Se trag mumos ;) scaunele spre fata sau spate la maxim (mai bine spre spate) si se aranjeaza mocheta frumos pe sub conducte cu degetutele.Pentru cunoscatori acest tip de tubulatura de ventilatie este montata si la Logan dar numai fabricatia din Rusia si mai ales pt aerul cald ca de, au ierni grele si lungi. la fel si protectiile de pasaje roti sunt montate in Rusia (la Logan) direct din prim montaj( aceeasi justificare ca mai sus ierni lungi si prezenta continua pe drumuri a nisipului care in rulaj "curata "vopseaua de pe muchia aripilor)ceea ce in Ro este doar un accesoriu de achizitionat. :mrgreen:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
E decupata mocheta in dreptul gurii de ventilatie insa nu e taiata, restul acela de mocheta obstructionand oarecum circularea aerului. Eu am sa o tai insa trebuie sa am grija sa nu cumva sa decupez si firele de la airbag.

Nu trebuie decupata mocheta. Se trag mumos ;) scaunele spre fata sau spate la maxim (mai bine spre spate) si se aranjeaza mocheta frumos pe sub conducte cu degetutele.Pentru cunoscatori acest tip de tubulatura de ventilatie este montata si la Logan dar numai fabricatia din Rusia si mai ales pt aerul cald ca de, au ierni grele si lungi. la fel si protectiile de pasaje roti sunt montate in Rusia (la Logan) direct din prim montaj( aceeasi justificare ca mai sus ierni lungi si prezenta continua pe drumuri a nisipului care in rulaj "curata "vopseaua de pe muchia aripilor)ceea ce in Ro este doar un accesoriu de achizitionat. :mrgreen:

M-am mai documentat si tunelul acela exista si pe Logan Ro inca de pe fabricatia 2007 dar nu stiu daca la toata gama sau doar pe varf de gama. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...