Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu prea e vs... ca s-a facut o comparatie doar de 10 secunde... :)

Nu punem la socoteala faptul ca daca s-a terminat autostrada...Peugeot-ul e inutil...

 

Pai nu aveau ce sa compare mai mult de 10 secunde si concluzia e exact ce zici tu :)

Dar totusi 2008 are aere de mini suv cu un pret apropiat de Duster, si exista si ceva filmulete cu el in noroi demonstrand ceva "Grip Control".

 

E genul de masina pe care eu nu o inteleg. Arata spre o masina de teren dar nu e capabila de nimic in afara asfaltului. Practic renunti la manevrabilitate si eficienta de dragul design-ului, care e discutabil daca e frumos. Pentru oras si asfalt as prefera oricand o masina mai mica, mai joasa... adica un hatchback, o berlina, sau chiar un coupe. In fine, fiecare cu gusturile lui. Mai mult ca sigur 2008 isi va gasi cumparatori :hmm:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e singura masina care are aere de SUV si incapacitati maxime chiar si de Crossover, sunt multe de acest gen... chiar si cu renume!

Chestiunea cu design-ul... sigur ca e discutabil pentru ca aici intervine capitolul "Gusturi" care nu sunt la fel...

Sigur ca 2008-ul isi va gasi cumparatori... orice masina are categoria ei de oameni care o apreciaza!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Con permezzo; io asa observai ca, e cu 2 mii euro peste Duster si la limita inferioara si la limita superioara, 12 respectiv 20.

Economistul scotian.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 years later...

Am mers cu un 3008, credeți-ma are un volan ca de cart, mic și nu mi-a plăcut configurația bordului, era înghesuit. Motorul într-adevăr mi-a plăcut. Restul nu. Duster arată de 10 ori m-ai bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...