Sari la conținut

Top Service in BUCURESTI


Service utilizat  

38 membri au votat

  1. 1. La ce service va faceti intretinerea masinii?

    • ADRAS Com Impex SRL-Service Militari
      0
    • ADRAS Com Impex SRL-Service Drumul Taberei
      3
    • Auto Cobalcescu SRL-Service Cobalcescu
      0
    • Auto Cobalcescu SRL-Service Splai
      1
    • Auto Cobalcescu SRL-ServiceDrumulTaberei
      1
    • Auto Marcus Grup SA
      2
    • Dacoserv SA-Service Militari
      10
    • Dacoserv SA-Service Salaj
      0
    • Meridian Sud Invest SRL
      7
    • Meridian Vest Invest SRL
      2
    • Motor Service SCM
      0
    • Nesty Auto Service SRL
      5
    • Service Auto Serus SRL
      3
    • Simpo Trans Service SRLL-Service Colentina
      4
    • Simpo Trans Service SRL-Service Afumati
      1
    • Union Motors Car Sales SRL
      0


Postări Recomandate

Dragi colegi,

Va propun aici sa realizam un top al Service-urilor din Bucuresti.

Asadar, Realizarea acestui Top ar presupune o nota din partea fiecaruia acordata intre 1 - 10 (1 fiind cel mai slab calificativ, iar 10 cel mai bun calificativ)

In POLL va rugam sa bifati service-ul unde va faceti Mentenanta masinii.

Ar fi bine, pentru toti, actualii si viitorii cititori ai acestui topic, sa ne si justificam in cateva cuvinte nota pe care o acordam acelor Service-uri pe care le-am notat.

Daca cineva are experienta cu unul sau mai multe service-uri ar fi util sa noteze si sa informeze despre toate variantele.

Va rugam sa pastrati pozitia din fata fiecarui service in momentul in care faceti notarea si referinta

Mai jos este lista Service-urilor Autorizate Dacia supuse notarii:

1. ADRAS Com Impex SRL-Service Militari - Str. Intrarea Caravanei nr. 9, sector 6, Bucureşti

2. ADRAS Com Impex SRL-Service Drumul Taberei - Str. Braşov nr. 21F, sectorul 6, Bucureşti

3. Auto Cobalcescu SRL - Service Cobalcescu - Str. Prof. Grigore Cobălcescu nr. 45, sector 1

4. Auto Cobalcescu SRL - Service Splai - Splaiul Unirii nr. 311, sector 3, Bucuresti

5. Auto Cobalcescu SRL - ServiceDrumulTaberei - Str. Valea Oltului nr. 15, Sector 6

6. Auto Marcus Grup SA - Şos. Pantelimon nr. 450, sector 2, Bucureşti

7. Dacoserv SA-Service Militari - Bd. Preciziei nr. 6, sector 6, Bucureşti

8. Dacoserv SA-Service Salaj - Şos. Sălaj, nr. 225, sector 5, Bucureşti

9. Meridian Sud Invest SRL - Str. Turnu Măgurele nr. 58-60, sector 4 , Bucureşti

10. Meridian Vest Invest SRL - Bd. Iuliu Maniu nr. 319-329, sector 6, Bucureşti

11. Motor Service SCM - Bd. Nicolae Grigorescu nr. 6-8, sector 3, Bucureşti

12. Nesty Auto Service SRL - Şos. Berceni nr. 80, sector 4, Bucureşti

13. Service Auto Serus SRL - B-dul Timişoara nr. 60E, sector 6, București

14. Simpo Trans Service SRL-Service Colentina - Şos. Colentina nr. 345, sector 2, Bucureşti

15. Simpo Trans Service SRL-Service Afumati - Sos. Bucuresti-Urziceni nr. 21, Afumati

16. Union Motors Car Sales SRL - Şos. Bucureşti-Ploieşti nr. 145, Bucureşti

 

 

Va multumim pentru opiniile Dumneavoastra

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Bucuresti experiente am avut cu AMG, Meridian si Dacoserv. Dar cel mai multumit am fost la Dacoserv. Am stresat pe acolo mecanici, tinichigii, garantie, magazin accesorii si reprezentanta. Dar int

Pentru Adras Dr. Taberei dau un 10 cu felicitari. Echipa foarte profi, transparenti, iti explica si iti arata tot ce intrebi, si preturile oneste. La altii nu am ajuns pana acum, dar nici nu mai fac e

Service auto Serus: 9 (OK, prompti, cam scumpi la piese) DacoServ: 9 Adras: 8 Meridian: 8 La altii nu am fost.

In Bucuresti experiente am avut cu AMG, Meridian si Dacoserv. Dar cel mai multumit am fost la Dacoserv.

Am stresat pe acolo mecanici, tinichigii, garantie, magazin accesorii si reprezentanta. Dar intotdeauna am gasit raspuns la orice dilema am avut legata de dacia mea. Mecanicii au fost intotdeauna prompti si am putut sa vb orice cu ei si sa ii intreb de orice chichita/chitibus am vazut prin masina.

Dupa mine notele sunt urmatoarele:

Dacoserv - 9++ (nu dau 10 pentru preturile la piese)

Meridian - 6

AMG - 3

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Adras Dr. Taberei dau un 10 cu felicitari. Echipa foarte profi, transparenti, iti explica si iti arata tot ce intrebi, si preturile oneste. La altii nu am ajuns pana acum, dar nici nu mai fac experimente..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E cazul sa fac si eu publice parerile mele despre service-urile cu care am intrat in contact.

Din '95 si pana acum m-am plimbat pe la cateva pana mi-am gasit ce-mi trebuia

- '95-2002 - Toata intretinerea si reparatiile mi le faceam la Pitesti la Bascov...

- 2002 - 2006 am incercat cateva din Bucuresti:

- Meridian Sud... nu ft scumpi pe piese si manopera dar, ca si comportament fata de client... EXECRABIL. Nici prea profesionisti nu mi s-au parut.

- IPSO... si scumpi si inganfati, nici prea profesionisti si... multe altele. Printre altele, acum, nu mai sunt pe lista reparatorilor autorizati Dacia.

- Adras Dr Taberei... am fost cu o problema ca imi facea figuri Loganu' la pornire... N-are bre nimic masina, folosesti benzina proasta (eu foloseam Mol). A murit masina in fata casei si am chemat Dacia Asistenta. C-o cheie i-a tras unsa senzorului de pe volanta si... a pornit masina. "Trebuie sa schimbati senzorul!" (zice mecanicul). "Unde-mi recomanzi sa ma duc?"... "Mergeti la Simpotrans Afumati ca sunt buni!

- 2006 - prezent masinile mele (Loganu si Dusterul) nu au calcat in alt service decat Simpotrans (Afumati si Colentina)

In 2009 m-iam dus Loganu la o reparatie (tocmai ce iesise din garantie)... La plecare eu zic "Pot gasi si eu un taxi pe-aici?", Seful de service zice "Mergeti destul de mult cu masina, nu?", Eu "Da, 50-100 km pe zi". Sefu de atelier... "Va dau un Logan pana-i gata a dumneavoastra... Da-i de 1.4" Eu... "Ok! Multumesc!". Problema rezolvata elegant de ei!

In 2012, am avut un accident care mi-a tinut masina blocata 3 saptamani (nu din cauza ca a fost grav ci din cauza ca nu venea un far tocmai din Rusia.... Da, nu va mirati, farurile se fabricau, atunci, doar in Rusia (acum si-n Polonia)). Mi-au dat un Logan in schimb si... dupa 3 saptamani de cand era masina in service si nu o mai terminau... Eu am inceput sa ma agit ca aveam nevoie de Dusterul meu ca sa merg la etapa de Campionat de la Odorheiul Secuiesc. Telefoane la VC... agitatie pe la Service... Nu e gata ca n-a venit faru'. Pana la urma am primit de la Dacia un Duster ca sa pot sa merg sa-mi satisfac placerea de a fi langa baietii de la 4X4 EVERYONE. Deci s-a putut!

In materie de Service, Simpotrans este un service la care piesele sunt putin mai scumpe (asta-i un motiv pt care ii scad putin nota) in schimb, sunt extrem de profesionisti, extrem de deschisi si iti spun tot ceea ce vrei sa aflii despre masina (conditii de garantie, utilizare, etc.).

Acestea sunt multe motive pentru care le-am si propus o colaborare cu Asociatia Club Duster si ei au acceptat! Drept pentru care, pentru membrii ACD, am obtinut diverse avantaje de service.

Asadar, notele ca m-am cam lasat dus de val:

9. Meridian Sud = 5

2. Adras Dr. Taberei = 4

14. Simpo Trans Colentina = 9++

15. Simpo Trans Afumati = 9

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am sa scriu si eu parerile mele referitoare la service-urile Dacia pt ca am intretinut o 2 loganuri, dusterul din dotare si 2 renault-uri iar parerile sunt:

 

Meridian Mlitari - au fost ok acum vreo 3-4 ani insa au inceput sa scartaie la capitolul "atentie" fata de client, drept urmare, dupa ce a iesit loganul din garantie nu am mai fost pe la ei, preturile erau ok - 7

 

AMG Pantelimon - am facut revizie si schimb de piese la ei atat la un renault cat si la logan, atentie ok, preturi foarte bune la piese - 9

 

Simpotrans Colentina - preturi zic eu maricele insa au manifestat interes fata de client de fiecare data, un mic discount, o consiliere, sfaturi etc. Am facut revizii si diverse alte interventii pe logan si duster. - 9

 

Simpotrans Afumati - cam mistocari si nu mi-au placut, nu inteleg diferenta de atitudine dintre cele doua locatii - 6

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @foxbatPartea mai grea e doar faptul sa te asiguri ca totul functioneaza corect inainte de a fixa piesa noua la locul ei. Daca vei incerca sa o scoti pentru ca nu functioneaza cum trebuie la actionarea manetei de deschidere a rezervorului iti va trebui cel mai probabil o piesa noua  sau poate nu am fost eu destul de grijuliu la scoaterea piesei vechi care probabil era mai casanta ca una noua datorita varstei. In general piesele de plastic sunt cam de unica folosinta la Dacia cum bine ai remarcat. Demontarea si montarea piesei respective se face cu o mana prin portbagaj si una pe exterior pentru a dibui mai bine pozitionarea piesei. De asemenea trebuie sa te asiguri ca acel cablu de actionare nu este prins prin zona cric-ului si astfel actionarea zavorului sa nu fie impiedicata. In concluzie nu e atat de greu cum pare sa montezi acea piesa, cel mai greu mi s-a parut sa o gasesc la un pret rezonabil 
    • Salutare! Duster 1.0 TCE cu GPL (Fabrică) - fabricație 2021. De nouă, foarte rar, poate și pentru că nu călcam corect ambreiajul (grabă/neatenție), la scoaterea mașinii din viteză, simțeam că ”agață” ușor. Am fost la service în perioada de garanție și m-au asigurat că e normal si arhicunoscutul ”toate fac la fel”. Acestă ”agățare” s-a manifestat foarte, foarte rar pana la 69000 Km, cand s-a intamplat să ajung să forțez un pic pentru a scoate din viteză. Inițial am dat vina pe mine - n-am călcat ambreiajul cum trebuie, dar fenomenul s-a repetat cam de 2-3 ori pe zi (nu trebuia să forțez scoaterea din viteză, dar simțeam că ”agață” mai tare și mult mai des față de ce stiam din anii trecuți. Am fost la 2 service-uri (o reprezentanța si unul multimarcă). La ambele mi s-a spus ca ar fi ambreiajul și mai puțin probabil dar posibil, timoneria. Dar la ambele mi s-a părut că au analizat superficial, așa că am mai întrebat și oameni care se pricep la mecanică auto (unul chiar de meserie) și am aflat că ar fi bine să încerc mai întâi schimbarea uleiului din cutie.  Am zis că asta este oricum un lucru bun/util de făcut și am procedat ca atare - am schimbat acasă - cost 100 lei (2 litri Elf Tranself NFX, 75W, API GL-4   + șaibă cupru). Ce s-a îmtamplat la schimbul de ulei: - am înțeles că în cutie ar intra aproximativ 2 l dar pentru schimb ar fi nevoie de 1,7 l (diferența nu se scurge - rămâne în ”cotloanele” cutiei) - am scos 1,25 l (fix) și am băgat 1,65 l (am ținut cont si de pierderi - scurgere ulei din cutie după umplere, până am astupat) - Uleiul scos cu era ”negru” - era murdar fata de cel nou. De asemenea era curat în ce priveste urmele de pilitură metalică - masina a fost pozitionată pe un plan drept, am asteptat 15-20 min sa se scurga uleiul si am pus uleiul nou până a inceput sa curgă din cutie. Stiu că am procedat corect si de aceea, diferența 1,25 VS 1,65 mi se pare destul de mare (nu am avut nici un fel de scurgeri de ulei - cutie sau motor- în acești ani). Voi ce ziceți, e mare diferența? După schimbul de ulei: - am parcurs prin Bucuresti doar 45 Km si în mod clar, schimbarea uleiului a ajutat foarte mult - în cei 45 km doar o dată parcă am simțit ca agață, în rest totul funcționează ”ca nou” - înainte ce schimb, cu sigurantă schimbam vitezele per total mai puțin fluid (ușor) ca acum. - înțeleg că ar trebui sa urmăresc comportamentul mașinii in următorii 200-300 km cand toți aditivii din ulei își vor face 100% treaba vis a vis de piesele din interiorul cutiei Ideea este că schimbul de ulei la cutia de viteze ajută, chiar daca producatorul, la nivel de marketing, sugerează că uleiul din fabrică ține toata viata masinii - costurile nu sunt mari chiar si la service și  ... merită 100% ! Nu stiu dacă am rezolvat problema mea cu ”agățatul” dar primele semne sunt mai mult decât încurajatoare (după 45 km). Am discutat cu mecanicul care mi-a indicat sa fac schimbul de ulei înainte sa ma apuc să schimb ambreiaj/timonerie, și a spus ca s-ar putea ca uleiul să fi fost cauza problemei. Având în vedere diferenta destul de mare de ulei la schimb si faptul ca s-a îmbunătățit dramatic schimbarea vitezelor, aveți vre-o părere, a mai pățit cineva asta, oare este posibil ca doar schimbul de ulei să rezolve problema?  Oricum o sa revin cu un update  Cele bune tuturor!
    • pai nici nu s-a pus problema vreodata sa se ocupe altcineva :). ba chiar am tot uns pe acolo ( balamaua, etc) in timp ca deh, ii dacie. asta fuse..multam ce parte a fost mai "tricky"? am incercat sa fac o programare dar n au vreme.. pesemne ca voi comanda piesa si trec pe un service care sa aiba vreme de mine cand am drum in oras. ca la 2 ore /sens n-are rost.multam si da..la dacie, renault - sunt componente de "unica folosinta" ( ex lampile de la numar) care vor necesita inlocuire la primul bec ars..oricat de mult atentie ai avea nu poti sa garantezi ca nu se vor rupe urechile alea(platic casant, frig/cald/imbatrinire) la zoe mai bine comanzi pe AM sa ai de schimb cu totul
    • Salut! Am schimbat si eu recent la Duster-ul meu aceasta piesa pentru ca nu se mai deschidea trapa de la rezervor. Incercand sa repar acel "zavor" am reusit sa rup acele prinderi prin care se fixeaza pe caroserie. Am cumparat o piesa noua si am montat-o cu atentie si acum functioneaza totul perfect. Intr-adevar, piesa respectiva nu are o constructie solida si din acest motiv se rupe/defecteaza destul de usor.  Morala povestii: nu este greu de montat acea piesa pe masina, se scoate cea veche cu putina insistenta si se introduce capatul cablului de actionare in piesa noua apoi se introduce la loc.. Problema pe care am constatat-o eu este ca respectiva piesa odata scoasa de la locul ei nu va mai sta inapoi fiindca se vor rupe prinderile care o tin pe caroserie. Deci mare atentie ca remontarea cablului si proba functionarii sa se faca inaite de a introduce piesa noua in locasul ei. Succes!
    • @Gil26inteleg ca acela este codul corect? Cel din primul tau mesaj? Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...